Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ik weet niet of ik er blij van moet worden of niet.. Dit weekend hebben we een uitje van het werk, we gaan met collega's drinken op een soort van kermis (bedrijvenuurtje). 

Aangezien het niet in onze woonplaats is, blijven we met een groep slapen (rest heeft taxi geregeld of woont dichtbij).
Maar oei, ik stress een beetje haha! Ben echt niet gewend om zo lang met mensen samen te zijn. Überhaupt net (oké 1.5 jaar) gewend aan collega's hebben en nu dus slapen in 1 ruimte 😅 Zin in en ik 'moet' dit ook van mezelf. Beetje uit m'n comfort zone is echt niet verkeerd.. Toch? 😜

HAHA!wait..what schreef op 22-08-2024 om 10:24:

Ik weet niet of ik er blij van moet worden of niet.. Dit weekend hebben we een uitje van het werk, we gaan met collega's drinken op een soort van kermis (bedrijvenuurtje).

Aangezien het niet in onze woonplaats is, blijven we met een groep slapen (rest heeft taxi geregeld of woont dichtbij).
Maar oei, ik stress een beetje haha! Ben echt niet gewend om zo lang met mensen samen te zijn. Überhaupt net (oké 1.5 jaar) gewend aan collega's hebben en nu dus slapen in 1 ruimte 😅 Zin in en ik 'moet' dit ook van mezelf. Beetje uit m'n comfort zone is echt niet verkeerd.. Toch? 😜

Het zou voor mij niks zijn maar veel succes hahaha (en toch ook veel plezier natuurlijk!)

HAHA!wait..what schreef op 22-08-2024 om 10:24:

Ik weet niet of ik er blij van moet worden of niet.. Dit weekend hebben we een uitje van het werk, we gaan met collega's drinken op een soort van kermis (bedrijvenuurtje).

Aangezien het niet in onze woonplaats is, blijven we met een groep slapen (rest heeft taxi geregeld of woont dichtbij).
Maar oei, ik stress een beetje haha! Ben echt niet gewend om zo lang met mensen samen te zijn. Überhaupt net (oké 1.5 jaar) gewend aan collega's hebben en nu dus slapen in 1 ruimte 😅 Zin in en ik 'moet' dit ook van mezelf. Beetje uit m'n comfort zone is echt niet verkeerd.. Toch? 😜

Vond het leuk klinken tot slapen in 1 ruimte. Dat zou met collega's mij iets te ver gaan. Maar veel plezier tijdens het uitstapje.

Tuinfluiter schreef op 22-08-2024 om 11:26:

[..]

Vond het leuk klinken tot slapen in 1 ruimte. Dat zou met collega's mij iets te ver gaan. Maar veel plezier tijdens het uitstapje.

Nou, dat zou ik ook even overslaan, ik zou bij het welterusten punt naar huis gaan. 

Samen op een slaapzaal? Hm, nee, ook niet waar ik blij van zou worden, ondanks dat ik heel vertrouwd ben met mijn collega's en prima met ze door één deur kan, is een slaapzaal niet de plek waar ik ze nou graag zou meemaken. 
De laatste keer dat ik bij een jeugdherberg op een slaapzaal terechtkwam (geheel per ongeluk, de boeking was er verkeerd gegaan), staat me nog levendig bij als een minder positieve vakantie-ervaring!

Ik ben blij met mijn yogales, ik loop weer rechtop en mijn schouders zijn centimeters gezakt. Nu dit vast blijven houden. De yogalerares die me eens een jaar of twee eerder bij een beginnersles had, vond dat ik wat kracht betreft er zo op vooruit was gegaan. En dat ervaar ik natuurlijk zelf ook!

Het mooie weer in Brühl! Dan is een dagje pretpark toch aangenamer. We staan nu in de rij voor Chiapas, een waterbak in Phantasialand. 70 minuten wachttijd, maar gelukkig in de schaduw. 

Morgen jarig en nu lekkere hapjes maken voor het bezoek dat komt. Ik geniet van de voorpret!

Yumi schreef op 21-08-2024 om 18:55:

[..]

Hebben wij hetzelfde kleinkind?

Wie weet☺️

Tuinfluiter schreef op 22-08-2024 om 11:26:

[..]

Vond het leuk klinken tot slapen in 1 ruimte. Dat zou met collega's mij iets te ver gaan. Maar veel plezier tijdens het uitstapje.

Haha ik snap je hoor! Sta er zelf ook een beetje dubbel in. Maar ik denk dat het wel gezellig gaat worden. Blijven ook alleen met de vrouwen over hoor  

Dankjewel! 

SombraOnline schreef op 22-08-2024 om 14:51:

Het mooie weer in Brühl! Dan is een dagje pretpark toch aangenamer. We staan nu in de rij voor Chiapas, een waterbak in Phantasialand. 70 minuten wachttijd, maar gelukkig in de schaduw.

Oh leuk! Staat ook nog op mijn lijstje (of nouja, van de kinderen) om daarheen te gaan. Hebben jullie het leuk (gehad) daar?

HAHA!wait..what schreef op 22-08-2024 om 17:42:

[..]

Oh leuk! Staat ook nog op mijn lijstje (of nouja, van de kinderen) om daarheen te gaan. Hebben jullie het leuk (gehad) daar?

Ja, zeker leuk! Ik was al eens geweest, maar dat was al wat jaren geleden. Inmiddels zijn er drie nieuwe achtbanen, één achtbaan heeft een nieuw thema, en er is een nieuwe interactieve ride. Erg leuk. Wel twee dagen voor plannen, de wachtrijen zijn (vooral op warme dagen!) vrij lang. Er zijn maar twee waterattracties, daar waren de wachtrijen op een gegeven moment twee uur. 

SombraOnline schreef op 22-08-2024 om 18:09:

[..]

Ja, zeker leuk! Ik was al eens geweest, maar dat was al wat jaren geleden. Inmiddels zijn er drie nieuwe achtbanen, één achtbaan heeft een nieuw thema, en er is een nieuwe interactieve ride. Erg leuk. Wel twee dagen voor plannen, de wachtrijen zijn (vooral op warme dagen!) vrij lang. Er zijn maar twee waterattracties, daar waren de wachtrijen op een gegeven moment twee uur.

Oh ja, dat zijn wel lange wachttijden 😅 Afgezien daarvan klinkt het wel goed! Misschien buiten de vakanties eens proberen

Beetje mosterd na de maaltijd, maar ik vond eindelijk bij een van de discounts (Zeeman)  het katoenen garen wat ik nodig had, en ook een heel mooie soort, na een lange afwezigheid. Ik heb het dan ook maar op voorraad meegenomen mocht zoiets nóg eens gebeuren. Maar telkens als ik langs die knotten handwerkgaren kom, die nog steeds op de leuning van de bank liggen, voel ik me even rijk.

Ben intussen aan het goede materiaal gekomen, door kleuren van een moeilijke uitgangskleur, door ontkleuren, me vergissen, nog eens opnieuw, ander experiment, enz.


Leuk Riony! Fijn dat je weer voorraad  hebt.

Na iets op het geërgerd  en veel op het verdrietig topic te hebben geplaatst, ook maar wat op het blij topic nu. Er moet ook nog wat positiefs zijn tenslotte om het vol te houden. 

Blij omdat ik me vanmorgen  realiseerde dat we het nu gewoon financieel  goed hebben.  Na jaren tellend door  de supermarkt te zijn gegaan en niks aan mezelf uit te geven, kan ik nu gewoon  kopen wat ik wil. Niet dat ik dat doe , want zuinig zijn is op een gegeven  moment  een leefstijl, maar ik kocht nooit wat voor mezelf. Vanmorgen  realiseerde ik me dat ik het afgelopen  jaar flink wat aan mezelf heb uitgegeven. Meer dan in de 10 jaar ervoor. Kleding, zelfzorg ( kapper/ homeopaat/ acupunctuur / podoloog ) Paar keer uit eten geweest. Paar uitstapjes  met vriendinnen.

Ik stond zelf altijd op de laatste plek. En ben mezelf steeds meer op de eerste plek gaan zetten. Dat en het feit dat dat nu financieel  kan, stemt me blij en dankbaar.

lientje69 schreef op 23-08-2024 om 10:40:


Leuk Riony! Fijn dat je weer voorraad hebt.

Na iets op het geërgerd en veel op het verdrietig topic te hebben geplaatst, ook maar wat op het blij topic nu. Er moet ook nog wat positiefs zijn tenslotte om het vol te houden.

Blij omdat ik me vanmorgen realiseerde dat we het nu gewoon financieel goed hebben. Na jaren tellend door de supermarkt te zijn gegaan en niks aan mezelf uit te geven, kan ik nu gewoon kopen wat ik wil. Niet dat ik dat doe , want zuinig zijn is op een gegeven moment een leefstijl, maar ik kocht nooit wat voor mezelf. Vanmorgen realiseerde ik me dat ik het afgelopen jaar flink wat aan mezelf heb uitgegeven. Meer dan in de 10 jaar ervoor. Kleding, zelfzorg ( kapper/ homeopaat/ acupunctuur / podoloog ) Paar keer uit eten geweest. Paar uitstapjes met vriendinnen.

Ik stond zelf altijd op de laatste plek. En ben mezelf steeds meer op de eerste plek gaan zetten. Dat en het feit dat dat nu financieel kan, stemt me blij en dankbaar.

Wat fijn voor je Lientje!

Als het financieel goed gaat, dan geeft dat veel rust, geniet ervan!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.