Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Lekker gewandeld buiten, op één van de mooiste plekken in de stad, met een schitterend uitzicht over de stad. 

Vandaag op verzoek van kind weer eens gezwommen. Genoten van hoe blij kind was. 

De auto is bij de garage voor beurt en APK. Ze belden net: geen afwijkingen, niks aan de hand   
Ik vind het toch altijd weer spannend, het is een ouder brikje, dus je weet maar nooit. 

Als je ein-de-lijk na vele jaren de kleur weet die de juiste aanvulling is voor je huiskamer dan ben je gewoon verschrikkelijk blij ermee.

rionyriony schreef op 25-03-2024 om 13:37:

Als je ein-de-lijk na vele jaren de kleur weet die de juiste aanvulling is voor je huiskamer dan ben je gewoon verschrikkelijk blij ermee.

Wat voor een kleur is het geworden?

HAHA!wait..what schreef op 25-03-2024 om 16:13:

[..]

Wat voor een kleur is het geworden?

Er ontbrak een bepaalde beige kleur; een wat donkerder kleur.

Loop naar buiten bij AH en hoor een vrouw tegen een vd daklozen zeggen, je krijgt van mij € 4,- maar eerst moet je boodschappen doen voor mij. Ik geef je een tientje, waarmee je goede spullen moet kopen, en daar wil ik t/m woensdag van kunnen eten. Ik hou me nog net in, maar denk hoe dan? Voelde me ineens best verwend met mijn boodschapjes voor een lekkere lunch, maar was daarmee wel meer kwijt dan die € 10,- 

 

Vanmiddag moest ik even acuut naar mijn ouders toe voor een mantelzorgtaakje. Heb hier de stekker van de strijkbout eruit getrokken en ik ben gegaan.  Net na zessen kon ik weer naar huis.  Zat op mijn fiets een beetje te balen,  meteen koken en dan vanavond die was nog opruimen. 
Toen ik de tuin in kwam zag ik dat de strijkplank weg was. Eenmaal binnen lagen er 3 keurige stapels in de wasmand en boven hoorde ik de jongste stommelen. Hij was zijn eigen was aan het opruimen en ook de overhemden van zijn vader waren al boven. 
Hij was vroeg thuis van school en had mijn klusje afgemaakt


Dat het project van man nu af is. Net de laatste schroeven aangedraaid. Was meer werk dan we verwacht hadden en alleen niet te doen. Hij vond het wel vervelend dat ik moest helpen, omdat hij mij er juist niet mee lastig wilde vallen, maar we zijn een team en we hebben het mooi samen voor elkaar gekregen. We zijn ook erg tevreden over het resultaat. Nu kan een hoop zooi ook weer netjes opgeborgen worden. Ik vind dingen inelkaar zetten ook helemaal niet erg. Hij mag mij volgend weekend helpen met mijn project, want dat kan ik echt niet alleen. 

Bakblik schreef op 25-03-2024 om 19:56:

Vanmiddag moest ik even acuut naar mijn ouders toe voor een mantelzorgtaakje. Heb hier de stekker van de strijkbout eruit getrokken en ik ben gegaan. Net na zessen kon ik weer naar huis. Zat op mijn fiets een beetje te balen, meteen koken en dan vanavond die was nog opruimen.
Toen ik de tuin in kwam zag ik dat de strijkplank weg was. Eenmaal binnen lagen er 3 keurige stapels in de wasmand en boven hoorde ik de jongste stommelen. Hij was zijn eigen was aan het opruimen en ook de overhemden van zijn vader waren al boven.
Hij was vroeg thuis van school en had mijn klusje afgemaakt


En hier word ik nou ontzettend blij van..!
Verder schijnt de zon weer, ook leuk.

De afrekening  van de energie, we krijgen  1000 euro terug. Kin hem al wat langer  omlaag zetten maar bewust niet gedaan.

Mijn 12 jarige kind dat me mijn favoriete chocolade cadeau had gedaan, zomaar. Lag opeens netjes ingepakt op mijn bureau 

♥️

Ben aangenomen  bij  een andere werkgever. Heel andere tak van  sport, gaat erg uitdagend worden. En leerzaam!  Zal mijn " oude " werk best missen maar dan had mijn werkgever  maar niet  zo arrogant  moeten doen.

lientje69 schreef op 26-03-2024 om 13:18:

Ben aangenomen bij een andere werkgever. Heel andere tak van sport, gaat erg uitdagend worden. En leerzaam! Zal mijn " oude " werk best missen maar dan had mijn werkgever maar niet zo arrogant moeten doen.

Gefeliciteerd Lientje!  Goed gedaan💐🎂

Bakblik schreef op 26-03-2024 om 13:29:

[..]

Gefeliciteerd Lientje! Goed gedaan💐🎂

Dank je ! En  gekregen wat ik wilde qua salaris.  Was ook geen heel onredelijke  eis. Snap nog niet dat mijn oude werkgever me om 1 euro bruto per uur laat gaan.

Niemand  die het begrijpt overigens. Op de werkvloer  zijn ze er ziek van. Want : jij bent zo  goede en je ziet je werk en je bent zo goed met de mensen. Echt vreemd  hoor. Alsof ze in de zorg zó  een blik extra personeel  open kunnen trekken. Niemand  is blij nu denk ik zo. Korte termijn  denken...

Heb na indienen ontslag gelijk gehoord, als je bedenkt mag je zo terugkomen..ja, had daar eerder aan gedacht zeg!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.