Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

mich_me schreef op 21-09-2022 om 10:53:

Ik heb net met m'n zoontje gezwommen. Zo leuk! En nu met een broodje ei in de zon.

Ah leuk! Hoe oud is hij?

Elmie schreef op 21-09-2022 om 11:45:

[..]

Ah leuk! Hoe oud is hij?

13 maanden. En hij vond het toch leuk. Moest zelfs een keer helemaal onder water, lachend er weer uit.

mich_me schreef op 21-09-2022 om 12:17:

[..]

13 maanden. En hij vond het toch leuk. Moest zelfs een keer helemaal onder water, lachend er weer uit.

❤️

Ik ben blij met mijn nieuwe cavia! Een castraatje voor mijn zeugje nadat het vorige castraatje was overleden. Een heel tam beest, uit een opvang.
Zeugje vindt het tot nu toe best als hij maar niet te dichtbij komt. Dat hij bovenop haar wil kruipen, vindt ze niet nodig!

Auwereel schreef op 21-09-2022 om 22:55:

Ik ben blij met mijn nieuwe cavia! Een castraatje voor mijn zeugje nadat het vorige castraatje was overleden. Een heel tam beest, uit een opvang.
Zeugje vindt het tot nu toe best als hij maar niet te dichtbij komt. Dat hij bovenop haar wil kruipen, vindt ze niet nodig!

Wat leuk dat er weer een caafje bij is! 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-09-2022 om 06:08

Leuk Auwereel, geniet van je nieuwe caafje!

Gelijk heeft ze! Veel plezier met de nieuwe huisgenoot.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-09-2022 om 07:10

Ik ben blij en ontzettend opgelucht dat ik voor het eerst in mijn leven voor mijzelf durf te kiezen en nu officieel besloten heb om te stoppen bij mijn huidige werkgever. En wat ik nu ga doen daar ga ik maar eens even rustig te tijd voor nemen om dat te bedenken. Eerst maar even re-integratiehulp gaan regelen. (Ik heb een arbeidsbeperking en ben wajonger)

oh, wat goed Phoebe, wat is de reden dat je wil stoppen? 
Veel succes met het vervolg en het bedenken wat je wil. 

Dapper Phoebe! Ik hoop dat je een werkkring vindt die beter bij je past. Tevreden zijn met je werk is zo fijn.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-09-2022 om 08:10

Thnx dames! Auwereel ik vind het ook heel spannend maar het is nu een keer tijd dat ik ga doen wat ik echt wil. (En ik dacht altijd dat kan ik toch niet maar ik realiseer me dat ik veel meer kan dan ik dacht…)
Friezinnetje: de belangrijkste rede is dat ik het werk niet meer leuk vind. Ik werk graag met mensen, ik help graag, dat begin ik te missen en administratieve taken zijn saai. Zijn meer redenen maar dit is de voornaamste.

Gewoon proberen Phoebe! Niet geschoten  is  altijd  mis.
Zo heb ik me 2,5 jaar terug laten omscholen  naar de zorg. Ik dacht ook altijd dat ik dat niet kon,dat het te zwaar zou zijn enz ( ben chronisch  pijnpatiënt  na een herseninfarct)
En wat blijkt, ik kan het wel ! Heb zelfs minder pijn gekregen! En ben  er zo blij om, plezier  in je werk is zo belangrijk!
Heb wel een urenbeperking uiteraard, fulltime gaat me nooit lukken, maar dit is al zo fijn.

En aansluitend  daaraan, ik ben blij omdat ik vandaag mijn salaris  heb gevangen en het erg meeviel ondanks dat ik vakantie  gehad heb en dus minder ORT. Verdien qua uurloon te kort ten opzichte van het werk, maar ga vanaf nu elk jaar stijgen in loon. En het is behoorlijk  meer dan in mijn vorige baan gelukkig, ik ben eindelijk na 25 jaar weer financieel  onafhankelijk  van man. Fijn idee dat als hem iets zou overkomen,  ik mezelf in elk geval  kan redden en er ook nog eens niet financiële  problemen  overheen krijg.

Phoebe1982 schreef op 22-09-2022 om 07:10:

Ik ben blij en ontzettend opgelucht dat ik voor het eerst in mijn leven voor mijzelf durf te kiezen en nu officieel besloten heb om te stoppen bij mijn huidige werkgever. En wat ik nu ga doen daar ga ik maar eens even rustig te tijd voor nemen om dat te bedenken. Eerst maar even re-integratiehulp gaan regelen. (Ik heb een arbeidsbeperking en ben wajonger)

Wat goed en dapper van je Je bent echt goed bezig, leuk om te lezen 😊

Ook werk gerelateerd blij 
Na burn out, veel gedoe weg bij werkgever en in de ww met een loopbaancoach.
Net bij het uwv geweest, die legt er geen druk op de eerste maanden. Krijg de ruimte uit te zoeken wat ik wil met mijn loopbaan coach. Eind november weer een afspraak 
Was er toch best een beetje zenuwachtig voor, dus erg opgelucht nu.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.