Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier
Netherfield
31-08-2022 om 21:54
Dat mijn verse brugklasser vandaag een komkommer bij de supermarkt vlakbij school heeft gekocht toen ze zin had in eten na school. Koesteren, wordt vanzelf snoep e.d.
HAHA!wait..what
01-09-2022 om 19:50
Gratis pannen 😁 We krijgen een inductieplaat dus ik ging vandaag op pad om nieuwe (kook)pannen te halen.. Ik kwam toevallig mijn moeder tegen en zij vertelde dat ze nog een gloednieuwe set van 4 pannen had liggen waar ze niks mee deed. Fijn zulke meevallers 😊
AggressiveReindeer87
01-09-2022 om 23:40
Ik ben in Griekenland, waar het erg chill is maar vriend en ik worden al een paar nachten helemaal lek gestoken. (Terwijl muggen mij nooit lusten...) Daar word ik niet blij van maar na uren speurwerk (nee hoor, ik overdrijf) hadden we vanmiddag eindelijk dat rotbeest te pakken
Regendrup.
01-09-2022 om 23:44
Phoebe1982 schreef op 01-09-2022 om 23:40:
Ik ben in Griekenland, waar het erg chill is maar vriend en ik worden al een paar nachten helemaal lek gestoken. (Terwijl muggen mij nooit lusten...) Daar word ik niet blij van maar na uren speurwerk (nee hoor, ik overdrijf) hadden we vanmiddag eindelijk dat rotbeest te pakken
Ik word zo blij van jouw berichtjes de laatste tijd. De verliefdheid spat ervanaf, zo leuk om mee te krijgen op deze manier. Geniet geniet geniet!!!!
BrightEchidna89
02-09-2022 om 00:45
Phoebe1982 schreef op 01-09-2022 om 23:40:
Jij slaapt samen met je vriend terwijl zijn familie daar is? Naughty, naughty.
Veel plezier alvast.
AggressiveReindeer87
02-09-2022 om 07:19
Regendrup. schreef op 01-09-2022 om 23:44:
[..]
Ik word zo blij van jouw berichtjes de laatste tijd. De verliefdheid spat ervanaf, zo leuk om mee te krijgen op deze manier. Geniet geniet geniet!!!!
Erg leuk om te horen, word ik ook weer blij van, dank je wel! Ik ben inmiddels ook verliefd op Griekenland geworden.. Wat een prachtig land en wat een lieve mensen!
Valdemar: we waren 2 dagen bij zijn ouders (waar we ons gedragen hebben want ik vind het zeer onbeleefd om dat eehhh niet te doen terwijl ze thuis zijn ) en maandag zijn we met zn 2en naar een ander eiland, Milos, gegaan. Had vriend bedacht, om ook nog met zn 2en weg te gaan. Vandaag gaan we weer terug naar Chalkis en maandag is het alweer uit met de pret maar dan heb ik nog een week vakantie en ga ik nagenieten...!
Rondstruiner
02-09-2022 om 07:28
Phoebe1982 schreef op 02-09-2022 om 07:19:
[..]
Erg leuk om te horen, word ik ook weer blij van, dank je wel! Ik ben inmiddels ook verliefd op Griekenland geworden.. Wat een prachtig land en wat een lieve mensen!
Valdemar: we waren 2 dagen bij zijn ouders (waar we ons gedragen hebben want ik vind het zeer onbeleefd om dat eehhh niet te doen terwijl ze thuis zijn ) en maandag zijn we met zn 2en naar een ander eiland, Milos, gegaan. Had vriend bedacht, om ook nog met zn 2en weg te gaan. Vandaag gaan we weer terug naar Chalkis en maandag is het alweer uit met de pret maar dan heb ik nog een week vakantie en ga ik nagenieten...!
Kende je zijn familie al of was het de eerste kennismaking?
AggressiveReindeer87
02-09-2022 om 11:14
Rondstruiner schreef op 02-09-2022 om 07:28:
[..]
Kende je zijn familie al of was het de eerste kennismaking?
Zn broer, schoonzus en nichtje had ik al een x ontmoet, zn ouders alleen via videobellen.
Ik heb het resultaat van mn 1e toets van de cursus professionele voedingsleer van de LOI terug; 7!!!!!
Friezinnetje
02-09-2022 om 17:25
dat er vandaag een makelaar was bij de buren Nu maar snel te koop zetten en wegwezen......
Netherfield
02-09-2022 om 17:27
Ik werd blij toen ik het te lang uitgestelde huishoudelijke k-klusje eindelijk gedaan had!