Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Phoebe1982 schreef op 27-08-2022 om 07:17:

Ik werd erg blij wakker want het is eindelijk zo ver: Phoebs vliegt vandaag, in haar eentje want is Grieks en is er al 2 weken (bij zn ouders), voor het eerst in haar leven, naar Griekenland!!!!

Yeeyyyy! Het is zo ver!

Heel veel plezier 

(Jij dapper ding! Vliegen in je eentje!)

You go girl ♥️

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-08-2022 om 07:47

Zilver_gray schreef op 27-08-2022 om 07:20:

[..]

Yeeyyyy! Het is zo ver!

Heel veel plezier

(Jij dapper ding! Vliegen in je eentje!)

You go girl ♥️

Wat een lieve reactie is dit nou toch... 

Dank je wel , Gaat vast lukken, ik ben totaal niet zenuwachtig. Ik vind het eigenlijk wel leuk, een x vliegen in mn eentje. (Terug gaan we wel samen)

Ik werd erg blij wakker want het is eindelijk zo ver: Phoebs vliegt vandaag, in haar eentje want is Grieks en is er al 2 weken (bij zn ouders), voor het eerst in haar leven, naar Griekenland!!!!

Spannend, maar ook heel erg leuk, veel plezier!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-08-2022 om 08:34

Rondstruiner schreef op 27-08-2022 om 07:48:

[..]

Spannend, maar ook heel erg leuk, veel plezier!

jaaaaaaaaaa!!! Dank je!
Goed getimed trouwens, in mijn woonplaats is de komende dagen 1 of ander muziekfestival. Ik woon vlakbij het centrum en zou daar zeker last van gaan hebben, als ik thuis zou zijn. (Vriend ook, die woont nog dichterbijer het festivalterrein)

Jaaaaaa eindelijk! 🥳💛 héél veel plezier en geniet van de tijd samen daar 😊 Super stoer in je eentje ook 😁

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-08-2022 om 07:57

HAHA!wait..what schreef op 27-08-2022 om 08:47:

[..]

Jaaaaaa eindelijk! 🥳💛 héél veel plezier en geniet van de tijd samen daar 😊 Super stoer in je eentje ook 😁

Wat een lieve opmerking! Het ging allemaal prima, piece of cake eigenlijk. Het was alleen een beetje druk en ik was helemaal kapot gisteravond dus vroeg gaan slapen en nu voel ik me als herboren. En ik ben gewoon in Griekenland!!!

Fijn dat je lekker hebt geslapen! Ik vind dat wel een uitdaging in een vreemde omgeving, dan word ik vaak wakker.
Maar jij bent nu lekker fit om van je vakantie te genieten!

Gisteren naar een festival geweest, van 12:00 tot 0:00 met dochters. Die stonden nog op het laatste nummer te springen terwijl mijn energie toch echt al een tijdje weg was. Wel hele leuke dag gehad!

Zit nu weer in de trein naar huis, na een heerlijk (lang) weekend alleen met kind. Wordt de rest van de maand brood met pindakaas  maar als ik dat blije snoetje zie, is me dat meer dan waard. 

Een fijne afsluiter van haar vakantie, en een heerlijk begin van de mijne ❤️

Klinkt goed Zilver-gray. 

Ik had gisteren een gezellig feestje en vannacht heerlijk geslapen. 

Friezinnetje schreef op 28-08-2022 om 11:42:

Klinkt goed Zilver-gray.

Ik had gisteren een gezellig feestje en vannacht heerlijk geslapen.

Ja was het ook.

Fijn dat je heerlijk hebt kunnen slapen na je gezellige feestje 🥳 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-08-2022 om 17:57

Een zwaai vanuit een warm Griekenland, waar ik blij werd vanmiddag van heeeeerlijk eten. (Ik twijfel of ik na een week nog in het vliegtuig ga passen  )
Heerlijk in zee gezwommen vanmorgen en net siesta gehouden. Het ritme hier is toch wel compleet anders...En ze lunchen hier veel uitgebreider dan bij ons.
Anyway het is prima uit te houden hier! Wel beetje warm maar veel drogere warmte dus niet zo benauwd.

Wat betreft slapen, dat kan ik overal wel, das een talent van mij  

Phoebe1982 schreef op 28-08-2022 om 17:57:

Een zwaai vanuit een warm Griekenland, waar ik blij werd vanmiddag van heeeeerlijk eten. (Ik twijfel of ik na een week nog in het vliegtuig ga passen )
Heerlijk in zee gezwommen vanmorgen en net siesta gehouden. Het ritme hier is toch wel compleet anders...En ze lunchen hier veel uitgebreider dan bij ons.
Anyway het is prima uit te houden hier! Wel beetje warm maar veel drogere warmte dus niet zo benauwd.

Veel plezier nog en ja het Griekse eten is heel erg lekker.

Een zwaai vanuit een warm Griekenland, waar ik blij werd vanmiddag van heeeeerlijk eten. (Ik twijfel of ik na een week nog in het vliegtuig ga passen )

Ik word helemaal blij van je berichtjes 😀 Je bent alleen op vakantie toch? Stoer hoor!

Ik werd blij van het koekjes bakken met zoon(tje) (Noem je je kind van 7 nog "tje"?  Goed gelukt en gezellig ❤️

Ah wat leuk! Een update!

Wat fijn dat je je zo vermaakt, en het heerlijke eten; geniet ervan!

Hier begint het alweer wat “frisser” te worden, dus geniet nog maar even lekker daar van de warmte ☀️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.