Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

De laatste tijd wandel ik vaker dan dat ik hardloop, dan hoef ik mij niet te excuseren voor het tempo. Hoewel ik soms wel het gevoel heb me te moeten excuseren voor de afwezigheid van een hond!

Dat hoefde ik vandaag zelfs niet, gewandeld met dochter en hond! Was een heel leuke wandeling.

Vanmiddag naar Pasam Malam geweest; lekker mijn buikje rond gegeten met saté en loempia.
(En sta nu weer braaf te koken voor een hongerige tiener en broer  )

Dewi-Sri schreef op 21-08-2022 om 13:18:

[..]

Nee, ik woon sinds kort in Frankrijk. Heel erg naar mijn zin, dus daar word ik iedere dag al blij van

Oh lekker! Ja daar zou ik ook blij van worden 

Zilver_gray schreef op 21-08-2022 om 14:11:

[..]

Oh heerlijk Dorestad! Wat een luxe ♥️ en wat ontzettend lief van ze.

Echt zo lief Zilver_gray.  Ze moeten ook nog wel een klein uurtje rijden (wonen in jouw provincie). Omdat fysiek autorijden voor mij lastig is en omdat je hier kilometers kunt banjeren met loslopende hond komt hij bijna wekelijks hier wel lopen. Het zijn schatten en ze kunnen fantastisch lekker koken

Dorestad schreef op 21-08-2022 om 22:43:

[..]

Echt zo lief Zilver_gray. Ze moeten ook nog wel een klein uurtje rijden (wonen in jouw provincie). Omdat fysiek autorijden voor mij lastig is en omdat je hier kilometers kunt banjeren met loslopende hond komt hij bijna wekelijks hier wel lopen. Het zijn schatten en ze kunnen fantastisch lekker koken

Wat lief! 

Hihi en dat laatste is wel een hele fijne bijkomstigheid.  

14 km wandelen,  Gasterse Duinen en Balloërveld. Door van de paaltjesroute af te wijken kwamen we bijna niemand tegen. 

heerlijke middag/avond gehad op een festival, waar heel veel bekenden waren. Vriendin die aan biedt om me te helpen met mijn keuzes, ( zie andere topic), borreltje gedronken (een stuk of wat te veel   ) en nu lekker thuis even op adem komen en dan zo op bed

Van een lieve foto zonet van logerende dochters om ons welterusten te wensen 

Van mijn twee jongste dochters die een fijne tijd op Lowlands hebben gehad  Zo blij dat dit gewoon weer kan! 

Zilver_gray schreef op 21-08-2022 om 17:48:

Vanmiddag naar Pasam Malam geweest; lekker mijn buikje rond gegeten met saté en loempia.
(En sta nu weer braaf te koken voor een hongerige tiener en broer )

Van een pasar malam word ik ook heel erg blij, maar die heb je hier in Frankrijk niet . Ik was ook vele jaren een enthousiast bezoeker van de Tong Tong Fair in Den Haag, en dat is ook over. Ach ja, you give some, you lose some... Maar als ik mijn kruiden maar kan krijgen ben ik happy. Terasi is hier lastig, dat heb ik dus maar in het groot ingekocht

BrightEchidna89

BrightEchidna89

22-08-2022 om 05:47

Mijn partner was met stiefzoon vijf dagen in de Ardennen en zijn sinds gisteren weer thuis. Ben er toch wel blij om want het was hier maar stilletjes (vijf dagen niemand gesproken). 

Vrienden waren gisteren 30 jaar getrouwd. Ze hadden een tap voor bier. Gisteren nog een nieuw vat aangesloten toen de meeste mensen al weg waren. Vandaag werd ik gevraagd om het vat mee leeg te drinken en dat is gelukt. 

Dewi-Sri schreef op 21-08-2022 om 23:54:

[..]

Van een pasar malam word ik ook heel erg blij, maar die heb je hier in Frankrijk niet . Ik was ook vele jaren een enthousiast bezoeker van de Tong Tong Fair in Den Haag, en dat is ook over. Ach ja, you give some, you lose some... Maar als ik mijn kruiden maar kan krijgen ben ik happy. Terasi is hier lastig, dat heb ik dus maar in het groot ingekocht

Als in garnalen pasta? Ja lijkt mij ook lastig om je kruiden te vinden in een ander land.

Kom je nog weleens hier in Nederland? Dan zou ik inderdaad een voorraad inslaan 😂

Cookielover schreef op 21-08-2022 om 23:30:

Van mijn twee jongste dochters die een fijne tijd op Lowlands hebben gehad Zo blij dat dit gewoon weer kan!

Ja fijn he ♥️

Zo vertelde mijn oudste ook enthousiast hoe hij weer naar een festival geweest was en enorm genoten had! 

Heerlijk voor ze 

Vandaag feest! Oudste kind jarig en komt vanavond gezellig deze kant op 🥳

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.