Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

ik ga vanmiddag naar een festival met een groep vrienden. Mooi weer, niet te warm. Dus dat wordt wel gezellig. 
En ik heb nog een week vakantie, ook nog een lekker vooruitzicht

lekker weer in m'n eigen bed geslapen

Dewi-Sri schreef op 21-08-2022 om 00:56:

Ik werd vandaag erg blij van de hagedisjes die hier lekker zaten te bakken in de zon Daarna minder happy met vinger met Madame Jeannette peper in mijn oog...

Auw!! 
Hagedisjes? Hoe schattig! 
Hier in Nederland?

Ik heb kaartjes voor een festival gescoord via ticketswap voor bijna 20 euro onder de normale prijs! Ga ik lekker met dochters naartoe. Zin in!

Gisteren een heel gezellig tuinfeest gehad. Vrienden van mij waren 30 jaar getrouwd. Ik was om half 6 thuis dus ik ben wel een beetje moe maar heb vanmiddag weer een feest. Wel zin in hoor. 

Ik heb voor het eerst van mijn leven 12km gerend met een gemiddelde snelheid van 7.5km/u terwijl ik nog aan het herstellen ben van long-covid.    De gemiddelde snelheid is wat naar beneden getrokken op het laatst want mijn onderrug en heup protesteerden wat, maar ik heb het maar mooi wel gedaan!!!
Vandaag ga ik verder niks meer doen, de energie is wel op nu

stokstaart schreef op 21-08-2022 om 12:59:

Ik heb voor het eerst van mijn leven 12km gerend met een gemiddelde snelheid van 7.5km/u terwijl ik nog aan het herstellen ben van long-covid. De gemiddelde snelheid is wat naar beneden getrokken op het laatst want mijn onderrug en heup protesteerden wat, maar ik heb het maar mooi wel gedaan!!!
Vandaag ga ik verder niks meer doen, de energie is wel op nu

Wat goed 💪

Ik haal 7,5 km/u als max niet eens, 7 is echt max!

Zilver_gray schreef op 21-08-2022 om 09:54:

[..]

Auw!!
Hagedisjes? Hoe schattig!
Hier in Nederland?

Nee, ik woon sinds kort in Frankrijk. Heel erg naar mijn zin, dus daar word ik iedere dag al blij van

Auwereel schreef op 21-08-2022 om 13:17:

Ik haal 7,5 km/u als max niet eens, 7 is echt max!

Ooh joh, weet je hoe het komt?

In intervaltrainingen loop ik steeds 30 seconden 12-13km/u en dan 30 sec wandelen. Dat werkt wel voor het tempo. Ooit, lang geleden, liep ik de 10km in 59min. Dat zou ik wel weer willen. Nu rem ik mezelf continu af, en blijkbaar terecht als mijn lijf protesteert in de laatste 2 km. Maar ik wil graag weer wat harder.

van het nagenieten van gisteren.  Vrienden van ons hebben bij ons uren gekookt (ik mocht niets anders doen dan toekijken en gezellig praten) We hebben ontzettend lekker gegeten,  na die tijd nog spelletje gedaan.  Restaurant gevoel maar dan in de rust van thuis.

Dorestad schreef op 21-08-2022 om 13:53:

van het nagenieten van gisteren. Vrienden van ons hebben bij ons uren gekookt (ik mocht niets anders doen dan toekijken en gezellig praten) We hebben ontzettend lekker gegeten, na die tijd nog spelletje gedaan. Restaurant gevoel maar dan in de rust van thuis.

Oh heerlijk Dorestad! Wat een luxe ♥️ en wat ontzettend lief van ze.

stokstaart schreef op 21-08-2022 om 13:24:

[..]

Ooh joh, weet je hoe het komt?

In intervaltrainingen loop ik steeds 30 seconden 12-13km/u en dan 30 sec wandelen. Dat werkt wel voor het tempo. Ooit, lang geleden, liep ik de 10km in 59min. Dat zou ik wel weer willen. Nu rem ik mezelf continu af, en blijkbaar terecht als mijn lijf protesteert in de laatste 2 km. Maar ik wil graag weer wat harder.

Ik heb korte benen en weinig hardlooptraining. Ik was eerst in de veronderstelling dat ik niet kon hardlopen, maar met behulp van "start to run" en meer op mijn voorvoet terechtkomen bleek ik het wel te kunnen. Maar als ik ren, kunnen velen me lopend bijhouden!

Auwereel schreef op 21-08-2022 om 16:24:

[..]

Ik heb korte benen en weinig hardlooptraining. Ik was eerst in de veronderstelling dat ik niet kon hardlopen, maar met behulp van "start to run" en meer op mijn voorvoet terechtkomen bleek ik het wel te kunnen. Maar als ik ren, kunnen velen me lopend bijhouden!

Maakt niks uit. Toch stoer dat je het doet!

Auwereel schreef op 21-08-2022 om 16:24:

[..]

Ooit was ik ook ongetraind   Supergoed dat je het op hebt kunnen bouwen en wat maakt het uit dat je dan niet zo hard gaat.
Vind je het leuk? Als dat antwoord Ja is dan is het toch goed?!! De snelheid komt wel, of niet en dat is ook prima.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.