Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik heb een lange broek aan voor het eerst in weet ik hoe lang, dat vind ik stiekem wel fijn. 

Netherfield schreef op 18-08-2022 om 07:24:

Ik heb een lange broek aan voor het eerst in weet ik hoe lang, dat vind ik stiekem wel fijn.

Ik loop nog in skort en hemdje,  warm. Maar goed, ik ben zo'n type van zo warm zo koud.  

Ik ben blij omdat de klus vriezer ontdooien net geklaard is. Welke oen heeft de deur daarvan open laten staan, ijsgroei vergelijkbaar met Noordpool.  Ik ben waarschijnlijk zelf die sukkel geweest.

Ik zit aan zee. Daar word ik blij van 😎

blij, blij is een groot woord, maar meer verbaasd. Mijn oh zo, niet leuke buren, deden een appje in de buurtapp, dat ze morgen een feestje hebben en dat er wat overlast kan zijn. Ik heb, natuurlijk, meteen gereageerd, dat dit niet een vrij brief is om de hele nacht overlast te veroorzaken. En toen nog 2 buurvrouwen geappt, om aub ook te reageren. 

Maar aangezien ze nog nooit met iemand rekening hebben gehouden, was dit wel verrassend. Oh en omdat de buurman toch mee leest hier: top jonge! Je leert het al

Ik ben blij dat ik niet naar een drukke verjaardag hoef met mensen waar ik me niet bij op mijn gemak voel en met een kind dat dan niet slaapt. Zeker nu ik niet echt uitgerust ben na de nacht.

Ik ben blij dat m'n kinderen vandaag weer thuiskomen na een midweekje uit logeren te zijn geweest. De rust was heerlijk en ik heb er enorm van genoten,  maar nu is het fijn dat ze weer thuis komen want ik mis ze ook. 

In mijn nieuwe land heeft mijn nieuwe vriendin me vanavond meegenomen naar een ontzettend leuke theatervoorstelling, die ik veel beter kon volgen dan ik gedacht had. Ik heb genoten!

Ben net thuis van een hele gezellige BBQ met vrienden . Gelukkig geen regen gehad maar wel veel shotjes. Was echt zo gezellig. 

Ben blij dat ik een leuke vakantie heb gehad en ben óók blij dat ik weer thuis ben 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-08-2022 om 08:23

Auwereel schreef op 20-08-2022 om 01:07:

Ben blij dat ik een leuke vakantie heb gehad en ben óók blij dat ik weer thuis ben

Snap ik, is toch lekker, weer je eigen bed. Ik ga over exact 7 dagen, zo'n zin in! (Ook om mijn vriend weer te zien )

Mijn eigen stek is heerlijk, maar mijn bed ligt niet zo lekker als sommige hotelbedden. Ik heb al tig keer nieuw bed, nieuw matras, nieuw kussen gekocht en dan bleek het na een paar nachten toch weer niet je-van-het. Misschien komt dat omdat ik telkens na een nacht of twee naar een ander hotel ga en dan in een bed slaap die weer op een andere manier niet lekker ligt, maar dat ik dan alweer naar de volgende ga voordat ik door heb wat het probleem bij dat hotelbed is.

oh, dat is idd vervelend Auwereel, goed slapen is erg belangrijk. En het maar een paar nachten liggen, zou idd erg goed kunnen. /voordat je last hebt, ben je al weer vertrokken. 

Zo, ik heb vandaag voor de vierde keer 😂 mijn muur groen geverfd en nu is het eindelijk een tint die mag blijven zitten.

Ik werd vandaag erg blij van de hagedisjes die hier lekker zaten te bakken in de zon Daarna minder happy met vinger met Madame Jeannette peper in mijn oog...

Van mijn werk. We hadden niet genoeg personeel voor alles wat er moest dit weekend, toen waren er ook nog ns zieken en heb ik ouderwets weer ns 12 uur achter elkaar lopen beuken en is alles (met keihard werken van alle anderen natuurlijk ook) toch helemaal goed gekomen. Zalig

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.