Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Friezinnetje schreef op 07-08-2022 om 18:57:

Heerlijk gezeten in een theetuin. Eerst een bakje thee/koffie met een gebakje. Later nog een heerlijk broodje gegeten. We hebben er wel 3 uur gezeten. Het laatste uur werd het wat drukker, maar we zaten er eerst alleen. fijn, want dan kun je gewoon lekker kletsen, zonder dat er anderen zijn. Na de tijd nog even bij mijn vriendin gezeten.

Klinkt als een heerlijke zondagmiddag Friezinnetje  . Mooie afsluiter van het weekend!

Zilver_gray schreef op 07-08-2022 om 19:06:

[..]

Klinkt als een heerlijke zondagmiddag Friezinnetje . Mooie afsluiter van het weekend!

was het ook. En heb vakantie, dus morgen gewoon weer een lekkere dag  

Friezinnetje schreef op 07-08-2022 om 19:14:

[..]

Oh dat is helemaal mooi! Geniet van je vakantie ♥️

Friezinnetje schreef op 07-08-2022 om 19:14:

[..]

Fijne vakantie dan nog! Wat een leuk weekend heb je gehad

Ik ben blij omdat we weer thuis zijn na een weekje weg. Het was fijn maar ook heel prettig om weer terug te zijn. Dochter had meteen alweer met vriendinnetje afgesproken en ze waren aan het giechelen op de trampoline en alweer allerlei logeerafspraakjes aan het maken. Zo leuk, ze had haar vriendinnetjes ook echt gemist!

Ik werd gisteren heel blij. Voor we op vakantie gingen wou oudste niet naar Frankrijk. Mensen zijn stom, taal is stom, eten is niet lekker, ze hebben geen lekker brood, waarom blijven we niet op onze seizoensplek. Boos. Ik dacht dat wordt wat. Hele leuke vakantie gehad. Gisteren vroeg iemand waar ze ook tegen had geklaagd hoe het was in Frankrijk. Haar antwoord: Het was echt heel erg leuk. 

https://m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20220806_37888827

Van deze foto. Geweldig,  wat een beest!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

08-08-2022 om 10:14

lientje69 schreef op 08-08-2022 om 10:08:

https://m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20220806_37888827

Van deze foto. Geweldig, wat een beest!

😄 daar word ik blij van. Leuk is ze. 

Mug schreef op 08-08-2022 om 10:14:

[..]

😄 daar word ik blij van. Leuk is ze.

Ja he? Dat filmpje ook onderaan het artikel  van NBC news. Ik moest er erg om lachen.  Snap dat als het jouw boot is , het minder leuk is, maar o,o, wat een publiekstrekker.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

08-08-2022 om 10:33

lientje69 schreef op 08-08-2022 om 10:24:

[..]

Ja he? Dat filmpje ook onderaan het artikel van NBC news. Ik moest er erg om lachen. Snap dat als het jouw boot is , het minder leuk is, maar o,o, wat een publiekstrekker.

🤣 ooo nou idd, het zal je boot maar zijn.

lientje69 schreef op 08-08-2022 om 10:24:

[..]

Ja he? Dat filmpje ook onderaan het artikel van NBC news. Ik moest er erg om lachen. Snap dat als het jouw boot is , het minder leuk is, maar o,o, wat een publiekstrekker.

Heb je misschien een linkje daarvan? Ik zie dat niet, heb mijn cookies alsnog aangezet, maar zie nog steeds niet alles.

oh, die is ook in Harlingen geweest, ook een tijdje gezwommen. Erg leuk

En ik heb net iemand langs gehad voor nieuwe raambekleding. Krijg vandaag nog de offerte en dan is het ong 3 weken levertijd. Lekker vlot! 

oh geweldig. 

lientje69 schreef op 08-08-2022 om 11:33:

https://youtu.be/hu-iWv6ePXc

Dank je!

Echt grappig, ze is nergens van onder de indruk . Lullig als het je bootje is inderdaad, maar ach, je hebt wel een mooi verhaal.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.