Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik heb gisteren een kookboek gekocht en er net in gebladerd en word blij en geïnspireerd van de recepten die erin staan 😋

Ik ben gister -geheel onverstandig gezien long-covidklachten- naar de Rocky horror picture show geweest!!! Dat was hilarisch!!
Ik wist niet precies wat het was maar een vriendin had gezegd dat ik 5 aug vrij moest houden in de avond en had gedacht dat het een feestje was. Had wat spotify liedjes geluisterd zodat ik ook mee kon zingen omdat ik hoorde dat het een sing a long was. En het bleek een combi te zijn van een film met feestje. We mochten gooien met rijst, kaarten en wc papier, mee zingen, een dansje doen. Ik heb zo ongelooflijk hard gelachen!
Dat ik nu voor dood op een bedje lig was het meer dan waard.

OOooh, ik was met 2 vriendinnen met wie ik ook ooit in 1 huis heb gewoond. Ik had bedacht om samen eens per jaar voor onze verjaardagen naar de sauna te gaan. Waarom een van hen zei; we hebben ooit samen gewoond, misschien is het leuk om eens per jaar een overnachting erbij aan te plakken. Om dat allemaal te vieren!   Ik vond dat zo leuk!
We hebben sindsdien allemaal superdrukke banen gekregen en zien elkaar een stuk minder.

Friezinnetje schreef op 06-08-2022 om 09:36:

lekker uitgeslapen en zo meteen met een vriendin naar een theetuin om te lunchen

Morgen word ik nog een keer blij, want ik ga morgen lunchen in een theetuin (en niet vandaag, ik was in de war )

Friezinnetje schreef op 06-08-2022 om 16:28:

[..]

Morgen word ik nog een keer blij, want ik ga morgen lunchen in een theetuin (en niet vandaag, ik was in de war )

Dubbele voorpret

Vandaag 2 logeetjes, dat vind ik echt heel gezellig. 
En heel blij met een van de kamers boven die na vandaag zo goed als klaar is. Helemaal verbouwd en vandaag fris gewit. Op naar de volgende ruimte.  

[..]

Hahaha, wat een geluk heb jij 😂

[..]

Haha, ach beter dan dat je denkt dat je gaat lunchen in de theetuin, maar dat dat gisteren bleek te zijn...

van een wandelingetje van 12 km door  polder Breebaart en over de dijk met fantastisch uitzicht  over de Dollard en door de kwelders. In de buurt van Punt van Reide minstens 80 zeehonden op de zandplaat en in het water gezien.  Bosje zeekraal geplukt voor recept voor morgen.

Heel simpel maar; spelletjes spelen en een potje badminton met man en kinderen. Oh en een fijne wandeling met de hond langs het veluwemeer, door het bos en over het (vakantie)park. Heerlijk zo'n weekje weg 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-08-2022 om 23:28

Ben ff blij en trots rofl: 

Karma bestaat echt, vriend is hier en we waren net aan het chillen na een lange dag toen mn deurbel ging. Ik na 2 x bellen toch maar ff naar beneden,  staat er een of andere gast voor de deur met wie ik 1,5/2 jaar een tijdje gedate heb. Ging allemaal helemaal goed toen (wel wat snel voor mn gevoel maar ik wilde toen graag dus ik heb dat gevoel genegeerd, nooit doen weet ik inmiddels)
Hij is een geval stille wateren diepe gronden want we hadden even een kleine discussie maar uitgepraat en niks aan de hand, hij bleef slapen en ging de volgende dag naar huis met geen vuiltje aan de lucht. krijg ik uren later een appje dat ie me niet meer wilde zien en dat hij me raar vond. Dat was behoorlijk kwetsend en wanneer een kerel mij kwetst kan ie de laatste jaren van mij van de brug springen.
Staat ie net dus voor de deur met een lulsmoes dat ie wilde praten. Ik zeg dat hij erg lullig heeft gedaan toendertijd en dat hij te laat is. Probeerde hij nog dat hij sorry wilde zeggen, ja dahag, je bent te laat, ik heb een relatie zeg ik.
En ik ben ook niet achterlijk, savonds na 1 of 1,5/2 of weet ik veel hoe lang voor de deur staan met gelul dat je praten wil is natuurlijk niks meer (denk ik...) dan een boody of booty of weet ik hoe het heet call. Leuk zeg, voor je zelf op komen en geen zin meer hebben in stomme kerels
Vriend was boven en die hoorde alles dus hij was wel blij haha , en hij zei meteen 'Phoebs we gaan een camerabel voor je aanschaffen...' 

Kermis 

Gisteren een appje van vriendin, of ik ook even kwam voor een borrel. Dus daar even heen geweest (7 km, dus op de fiets). Kreeg ik daar een appje van iemand anders of ik ook langs kwam voor een borrel (in eigen durp). Nog even bij vriendin gezeten en toen weer terug gefietst. Toen naar de andere borrel en daar tot 1.00 uur gezeten. Erg gezellig en leuk die spontane dingen.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-08-2022 om 08:11

1, 1/5 2 jaar bedoelde ik. Nog steeds trots op mijzelf dat ik beter voor mijzelf opkom en dat maakt mij blij.
Leuk he Friezinnetje, spontane dingen!

Goed gedaan Phoebe 💪

Gezellig Friezinnetje. Daar zou ik ook blij van worden 😃

Ik ben blij dat ik lekker geslapen heb en straks gezellig ga lunchen met man en zoon.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.