Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-08-2022 om 08:15

watertoren schreef op 04-08-2022 om 11:12:

De overbuurman was zijn auto aan het wassen en hij heeft die van mij ook gelijk gedaan. Ik pas op de katten van hun als ze op vakantie gaan en hij wilde iets terug doen.

Hier word ik plaatsvervangend blij van!

Niet vandaag (ben pas net wakker), maar gisteren. We zijn op vakantie in Denemarken en zijn gisteren naar het strand geweest! Dochter heeft in zee gezwommen, was echt heerlijk. Dat was al een geluksmomentje, want ik had eigenlijk niet echt verwacht dat we hier aan het strand zouden kunnen liggen maar er kwamen ook nog 2 bruinvissen (denken we) voorbij gezwommen! Je zag telkens die vinnen boven water, net zoals bij dolfijnen. Nog nooit zo in het wild gezien, prachtig!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-08-2022 om 08:16

Irregular_Choice schreef op 05-08-2022 om 08:15:

Niet vandaag (ben pas net wakker), maar gisteren. We zijn op vakantie in Denemarken en zijn gisteren naar het strand geweest! Dochter heeft in zee gezwommen, was echt heerlijk. Dat was al een geluksmomentje, want ik had eigenlijk niet echt verwacht dat we hier aan het strand zouden kunnen liggen maar er kwamen ook nog 2 bruinvissen (denken we) voorbij gezwommen! Je zag telkens die vinnen boven water, net zoals bij dolfijnen. Nog nooit zo in het wild gezien, prachtig!

♥️

watertoren schreef op 04-08-2022 om 11:12:

De overbuurman was zijn auto aan het wassen en hij heeft die van mij ook gelijk gedaan. Ik pas op de katten van hun als ze op vakantie gaan en hij wilde iets terug doen.

Wat lief! 

Auwereel schreef op 04-08-2022 om 20:49:

[..]

Mooi! Ik moet opeens eraan denken dat ik zwanger was van mijn dochter, en dat de verloskundige met de doptone naar het hartje luisterde, en die stevig tegen mijn buik zette, waarop mijn dochter er tegenaan begon te schoppen!

Haha. Ik ben nog net niet zover dat we weten of het een jongen of meisje is en ik voel ook nog geen beweging. Daarom is na een paar weken weer even het hartje horen een fijne geruststelling

Taartjes schreef op 05-08-2022 om 08:22:

[..]

Haha. Ik ben nog net niet zover dat we weten of het een jongen of meisje is en ik voel ook nog geen beweging. Daarom is na een paar weken weer even het hartje horen een fijne geruststelling

Ik had al zo'n idee dat je nog niet zo ver was, als je eenmaal een woelwater in je buik hebt, voel je dat ook!

Irregular_Choice schreef op 05-08-2022 om 08:15:

O wauw! Waar is dat waar je bent?

Wij gaan ook op vakantie naar Denemarken. 

Saga schreef op 05-08-2022 om 09:23:

[..]

O wauw! Waar is dat waar je bent?

Wij gaan ook op vakantie naar Denemarken.

In de buurt van Grenaa. Strand vlakbij Gjerrild dit is onze eerste keer in Denemarken en ik had van iedereen gehoord dat het weer vaak wat tegen valt haha! Had dus helemaal niet gedacht deze vakantie aan het strand te kunnen liggen, maar dat is toch gelukt! En het was ook echt warm gisteren. Die bruinvissen waren echt zo tof om te zien. Echt een gelukje!

Heel gaaf. Wij gaan ook naar Jutland, maar dat is toch nog een eindje rijden zie ik. 
Volgens mij wordt het daar volgende week ook 30 graden, dus ben benieuwd. 
Veel plezier nog daar!

Vakantie geboekt naar Lanzarote.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-08-2022 om 16:29

Ik begin me wat minder kl*te te voelen over de afgelopen week, (Gaat nog wel een beetje op en neer) en ik heb Tony Choco gehaald 😁

We moesten naar de ambassade in Bern voor nieuwe paspoorten..Daarna zijn we gaan lunchen, en de lunch hebben de kinderen betaald.... Ma,je hebt al genoeg geld laten liggen bij de ambassade,wij betalen de lunch wel....

Phoebe1982 schreef op 05-08-2022 om 16:29:

Ik begin me wat minder kl*te te voelen over de afgelopen week, (Gaat nog wel een beetje op en neer) en ik heb Tony Choco gehaald 😁

Was Griekenland niet leuk?

Phoebe1982 schreef op 05-08-2022 om 16:29:

Dat is fijn! En chocolade is 😋

Ik ben blij dat ik eindelijk op het vakantiepark ben. Ging naar een plaats hier 16 km vandaan op de fiets en dat werden er 23,5 omdat ik een verkeerde afslag nam 🤦‍♀️ Daar lekker op het terras gezeten en lekker gewinkeld. Terug ging een stuk beter. Tot de helft, toen ging ik weer net even verkeerd. Daarna een hele vriendelijke vrouw die mij weer even de goede richting op wees waardoor het laatste stuk makkelijk te vinden was. Wat ben ik toch slecht in in een onbekende omgeving de weg vinden 😊 maar wel blij/trots dat ik het toch gevonden heb. En nu in het huisje met een lekkere cola light even bijkomen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-08-2022 om 18:34

redbulletje schreef op 05-08-2022 om 17:36:

[..]

Was Griekenland niet leuk?

Nog niet geweest  , eind augustus pas. (Ik had op andere topics al genoeg geschreven over de rede, wil ik nog wel een x zeggen maar ik wil geen aandacht erom blijven trekken...) 

Elmie fijne vakantie!  Doe je beter dan ik want ik verdwaal ook rustig in een bekende omgeving.

Vriend heeft bedacht om morgen een dagje richting de kust te gaan, om me een beetje af te leiden ivm afgelopen week. Lief he!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.