Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Rondstruiner schreef op 05-05-2022 om 10:49:

[..]

Oh, dat is een mooi zeg!

Ik snap je helemaal, want zo ben ik iedere ochtend erg blij met mijn tefal hakmolentje, met de hand met een touwtje te bedienen. Supereenvoudig, klein en perfect voor het hakken van de noten voor mijn havermout.

https://youtu.be/Awhe7Ydfd24

Hahaha we kunnen zo in het “wat heb je jezelf gegund” topic of het “handige keukendingen voor €20” 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-05-2022 om 11:44

Ik ben blij dat ik mijzelf vanmorgen naar de yogamat gesleept heb voor een online lesje die ook voor ervaren yogi's behoorlijk pittig maar wel lekker was. Ik word sowieso wel blij van yoga... (Ook als ik eigenlijk geen zin heb...)

Phoebe1982 schreef op 05-05-2022 om 11:44:

Ik ben blij dat ik mijzelf vanmorgen naar de yogamat gesleept heb voor een online lesje die ook voor ervaren yogi's behoorlijk pittig maar wel lekker was. Ik word sowieso wel blij van yoga... (Ook als ik eigenlijk geen zin heb...)

O daar kan ik helemaal in meevoelen! Ik word elke dag blij van yoga. Dat is zo gewoon, dat ik vergeet het te koesteren. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-05-2022 om 13:02

ToetieToover schreef op 05-05-2022 om 11:47:

[..]

O daar kan ik helemaal in meevoelen! Ik word elke dag blij van yoga. Dat is zo gewoon, dat ik vergeet het te koesteren.

Nou dan heb je ik je nog op een idee gebracht, word ik eigenlijk ook wel weer blij van 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-05-2022 om 13:03

Lalala! (Had ik even zin in)

Phoebe1982 schreef op 05-05-2022 om 13:02:

[..]

Nou dan heb je ik je nog op een idee gebracht, word ik eigenlijk ook wel weer blij van

Gedeelde vreugde is dubbele vreugde. Daarom kom ik zo graag in dit topic.

Jullie brengen me ook op een idee 💡Om de yogamat weer uit de kast te halen 👍

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-05-2022 om 14:03

Toetietoover: ik ook!
Elmie: 

Het begint hier op te schieten met het inbouwen van de keuken. Zo blij mee 😀 Morgen wordt het afgemaakt 👍

Allemaal plantjes gekocht voor in de potten en de bakken aan de  schutting. Mijn tuin ziet er weer op en top uit.

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

05-05-2022 om 18:27

Van verse asperges die gisteren waarschijnlijk nog in de grond zaten😋

Blij van de vogels die ik op mijn wandeling tegenkwam. O.a. een rietgors en een snor! Die kon ik herkennen omdat ze zich goed lieten zien. Verder veel vogels gehoord (tjiftjaf, koolmees, merel), maar ook vogels waarvan ik de zang die ik niet kon thuisbrengen.

Van het mooie weer deze meivakantie M'n kinderen zijn hele dagen buiten aan het spelen. Af en toe komen ze een snoepje/ijsje/drinken scoren of om te vragen of ze alsjeblieft langer mogen spelen en dan zijn ze weer weg 😁 
Ook wel leuke dingen met ze gedaan en ook daar werd ik blij van want zij waren ook helemaal happy 

Soms lijkt het echt alsof de wereld 2 jaar stil heeft gestaan in coronatijd.. Het is zo makkelijk nu, je kan overal heen zonder reserveren of om waar dan ook rekening mee te houden. Dat waardeer ik wel heel erg nu!

Gisteren met mijn dochters naar het bevrijdingsfestival geweest. Het was erg leuk en ik ben er nog steeds blij van!

Dat iedereen vandaag weer thuiskomt!
Mijn man was met mijn dochter een week op vakantie naar Italië en mijn zoon was bij familie aan het logeren aan de andere kant van het land.
En mama... Die mocht gewoon aan het werk 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.