Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
SuzyQFive
10-04-2022 om 17:16
Auwereel schreef op 10-04-2022 om 15:31:
[..]
Dat zie ik niet echt voor me, hoe dat kapje te bevestigen, het licht zat echt in het frame, daar paste niets op. Tenminste, ik kan me niet herinneren dat daarvoor kapjes te koop waren.
En het is toch raar, je koopt een dure fiets, maar dat je dan nog dingen moet verzinnen omdat het niet goed functioneert.
Het is zeker raar… Als het esthetisch maar klopt hè. Het kapje, met daarin iets reflecterends, had je aan het frame kunnen maken. Maar goed, nu niet meer van toepassing.
Bij mijn ebike (half jaar oud) gaat het stekkertje steeds uit mijn voorlamp en ik krijg mijn accu er niet goed uit. Maar goed, hij moet toch van de week even een onderhoudsbeurt dus kunnen ze er even naar kijken.
Elmie
10-04-2022 om 21:48
Ik erger me weer eens aan mijn schoonfamilie die op een uitslag van een eerste zwemwedstrijd van zoontje niet gewoon 'goed gedaan' oidkunnen zeggen (hij was 7e van de 10), zeggen dat hij dan plaats kan maken voor een topzwemmer die gestopt is (en hun kennende bedoelen ze dat cynisch).
Nou ja, maar niet op gereageerd, lekker laten lullen. (En volgende keer niet meer in de familie app zetten).
Regendrup.
10-04-2022 om 21:54
Elmie schreef op 10-04-2022 om 21:48:
Ik erger me weer eens aan mijn schoonfamilie die op een uitslag van een eerste zwemwedstrijd van zoontje niet gewoon 'goed gedaan' oidkunnen zeggen (hij was 7e van de 10), zeggen dat hij dan plaats kan maken voor een topzwemmer die gestopt is (en hun kennende bedoelen ze dat cynisch).
Nou ja, maar niet op gereageerd, lekker laten lullen. (En volgende keer niet meer in de familie app zetten).
Ach wat ontzettend lullig.
Wat goed gedaan door je zoon!
Elmie
11-04-2022 om 08:39
Regendrup. schreef op 10-04-2022 om 21:54:
[..]
Ach wat ontzettend lullig.
Wat goed gedaan door je zoon!
Dank je wel Regendrup 😃
Ik moet echt leren om bij hun minder te delen en te zeggen. Dat is beter!
JtM
11-04-2022 om 10:06
Wat lullig van je schoonfamilie Elmie. Je kan nou niet altijd meteen de beste ergens in zijn, goed van je zoon dat hij mee heeft gedaan aan een wedstrijd. Hij heeft er vast zijn best voor gedaan!
PriceyRook54
11-04-2022 om 10:14
Mezelf! Na een aantal maanden vrijwel geen toegevoegde suiker meer te eten (koek/snoep/taart dat soort dingen), gisterenavond een héle zak jellies op.
En vervolgens de halve nacht with krampen wakker gelegen. Nou ja, goede les
Elmie
11-04-2022 om 10:22
JtM schreef op 11-04-2022 om 10:06:
Wat lullig van je schoonfamilie Elmie. Je kan nou niet altijd meteen de beste ergens in zijn, goed van je zoon dat hij mee heeft gedaan aan een wedstrijd. Hij heeft er vast zijn best voor gedaan!
Zo is het! Hij vond het super leuk en deed heel erg zijn best inderdaad. Gelukkig heeft hij het niet zelf gehoord!
Elmie
11-04-2022 om 10:22
Ainne schreef op 11-04-2022 om 10:14:
Mezelf! Na een aantal maanden vrijwel geen toegevoegde suiker meer te eten (koek/snoep/taart dat soort dingen), gisterenavond een héle zak jellies op.
En vervolgens de halve nacht with krampen wakker gelegen. Nou ja, goede les
Ah dat is naar!
Pejeka1
11-04-2022 om 19:22
PinkFlower schreef op 10-04-2022 om 16:11:
Onze stad viert vandaag als enige stad in Twente carnaval. Pokke druk met Limburgers! Blijken er 24 volle bussen te zijn vertrokken richting ons.
En maar zeuren dat mensen van buiten Limburg naar Limburg gaan voor carnaval weg moeten blijven. En dat "we boven de rivieren" geen benul hebben van carnaval, maar wel met zijn allen hier de stad in komen. Cafes overvol....
Carnaval is toch allang voorbij?
Elmie
11-04-2022 om 19:48
Dat ik niet gewoon de warme kraan aan kan zetten om af te wassen maar moet oetelen met water uit de kraan in de wc of de buitenkraan en dat koken. Onze keuken wordt verbouwd. Kijk wel uit naar het eindresultaat 😎 Maar dat duurt nog 3,5 week 🤪
PinkFlower
11-04-2022 om 21:13
Pejeka1 schreef op 11-04-2022 om 19:22:
[..]
Carnaval is toch allang voorbij?
Officieel ja. Maar bij ons is het uitgesteld naar afgelopen weekend. Veel verenigingen wilden erg graag hun creaties showen. Laaste optocht was 2018. 2019 niet wegens storm.
Er is dus besloten alsnog een carnavalsfeest te doen.
Cousin_It
11-04-2022 om 21:27
Mensen die menen beter te weten wat de ander bedoelt dan de ander zelf en zichzelf, zo schat ik in, reuzeinteressant en intellectueel vinden met hun semantische discussies.
Elmie
11-04-2022 om 21:38
Cousin_It schreef op 11-04-2022 om 21:27:
Mensen die menen beter te weten wat de ander bedoelt dan de ander zelf en zichzelf, zo schat ik in, reuzeinteressant en intellectueel vinden met hun semantische discussies.
Inderdaad 🤮
Pejeka1
11-04-2022 om 21:40
Elmie schreef op 11-04-2022 om 19:48:
Dat ik niet gewoon de warme kraan aan kan zetten om af te wassen maar moet oetelen met water uit de kraan in de wc of de buitenkraan en dat koken. Onze keuken wordt verbouwd. Kijk wel uit naar het eindresultaat 😎 Maar dat duurt nog 3,5 week 🤪
Ik weet wat je bedoeld. Heb twee weken zitten klungelen met een elektrisch stelletje op een tafeltje in de woonkamer, en meestal bestelden we dan maar wat, afwassen moest ik in de badkamer doen, niet leuk, maar de keuken werd prachtig, dus het is de moeite waard geweest.