Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Elmie
11-04-2022 om 21:48
Pejeka1 schreef op 11-04-2022 om 21:40:
[..]
Ik weet wat je bedoeld. Heb twee weken zitten klungelen met een elektrisch stelletje op een tafeltje in de woonkamer, en meestal bestelden we dan maar wat, afwassen moest ik in de badkamer doen, niet leuk, maar de keuken werd prachtig, dus het is de moeite waard geweest.
Het gaat naar iets moois toe dus het is het wel waard maar soms ben je moe en dan heb je geen zin in gedoe 😊 Maar dat herken je dus wel 😎
Dolfje
11-04-2022 om 21:50
Pejeka1 schreef op 11-04-2022 om 21:40:
[..]
Ik weet wat je bedoeld. Heb twee weken zitten klungelen met een elektrisch stelletje op een tafeltje in de woonkamer, en meestal bestelden we dan maar wat, afwassen moest ik in de badkamer doen, niet leuk, maar de keuken werd prachtig, dus het is de moeite waard geweest.
In die situatie zit ik nu ook maar het eind is in zicht want woensdag komt de keuken.
Vandaag geërgerd aan een collega, altijd klagen dat ze het te druk heeft maar werk doorschuiven ho maar.
noas_1993
12-04-2022 om 08:33
Dat ik door een fout van de salarisadministratie van mijn werk (en ik te maken heb met het UWV) 1231 euro terug moet betalen...
RoosOpJeHoed
12-04-2022 om 08:43
Net op weg naar school een vader die op de stoep liep, zijn twee kinderen fietsten op de weg. Wilde een auto langs, één van de kinderen schiet ineens het midden van de weg op, auto remt, kind valt hard en vader sjokt er gewoon naar toe. Ik zou toch even een drafje inzetten om te kijken of mijn kind oké is. Gelukkig stapte de automobiliste uit om het kind op te vangen. Ik kan me dan zo ergeren aan de laksheid van zo'n vader.
redbulletje
12-04-2022 om 08:45
RoosOpJeHoed schreef op 12-04-2022 om 08:43:
Net op weg naar school een vader die op de stoep liep, zijn twee kinderen fietsten op de weg. Wilde een auto langs, één van de kinderen schiet ineens het midden van de weg op, auto remt, kind valt hard en vader sjokt er gewoon naar toe. Ik zou toch even een drafje inzetten om te kijken of mijn kind oké is. Gelukkig stapte de automobiliste uit om het kind op te vangen. Ik kan me dan zo ergeren aan de laksheid van zo'n vader.
Ik zou allang blij zijn dat de vader de automobilist niet in elkaar probeerde te slaan.
watertoren
12-04-2022 om 08:48
Ik ben moe. Gisteren uit eten geweest en daarna naar een cafe. Toen ze dicht gingen nog bij vrienden door gegaan tot half 4. Ik was om 7 uur al wakker en kon niet meer slapen. Vanmiddag maar een dutje proberen te doen in de zon in de tuin maar slapen overdag lukt me vaak niet.
JtM
12-04-2022 om 09:04
Ik ben vergeten mijn hooikoorts medicijnen in te nemen en zodra ik buiten kwam kreeg ik meteen kriebels in mijn neus. Dat word afzien vandaag.
redbulletje
12-04-2022 om 09:05
JtM schreef op 12-04-2022 om 09:04:
Ik ben vergeten mijn hooikoorts medicijnen in te nemen en zodra ik buiten kwam kreeg ik meteen kriebels in mijn neus. Dat word afzien vandaag.
Ik had dat zondag opeens (en ik had wél m'n pilletje en ventolin genomen) Had er de hele dag enorme last van ondanks dat ik 's middags een tweede dosis nam.
Rondstruiner
12-04-2022 om 09:11
Ik heb sinds een paar jaar opeens last van hooikoorts en loop nu met twee dikke jeukende ogen rond. Ik zie eruit alsof ik 3 dagen niet heb geslapen, of heel lang heb gehuild .
Toch zo maar eens langs de drogist of apotheek.
Lollypopje
12-04-2022 om 09:20
JtM schreef op 12-04-2022 om 09:04:
Dat verklaart waarom ik snotterig wakker werd.
En niet vergeten in te smeren als ik naar buiten ga, anders heb ik er nog rode vlekken van de zonne allergie bij.
RoosOpJeHoed
12-04-2022 om 09:57
Lollypopje schreef op 12-04-2022 om 09:20:
[..]
Dat verklaart waarom ik snotterig wakker werd.
En niet vergeten in te smeren als ik naar buiten ga, anders heb ik er nog rode vlekken van de zonne allergie bij.
Ja, die vreselijke zonneallergie, het begint weer
Lollypopje
12-04-2022 om 10:02
RoosOpJeHoed schreef op 12-04-2022 om 09:57:
[..]
Ja, die vreselijke zonneallergie, het begint weer
Na een jaar of 4 onthou ik eindelijk dat ik het heb, voordat ik onder de rode vlekken zit 😂
lientje69
12-04-2022 om 10:06
noas_1993 schreef op 12-04-2022 om 08:33:
Dat ik door een fout van de salarisadministratie van mijn werk (en ik te maken heb met het UWV) 1231 euro terug moet betalen...
Dat is echt heel vervelend!
lientje69
12-04-2022 om 10:10
Ik erger me aan mensen die overal een complot in zien. Eerst corona, nu de oorlog. Allemaal een vooropgezet plan voor the great reset.
En de farmaceutische fabrikanten kunnen kanker allang genezen maar dat doen ze niet want het draait allemaal om geld. Elk onderwerp komt wel zoiets bij naar voren.
Ik weet bijna niet meer waar nog wel over te kunnen praten, want alles draait op complottheorieën uit. En ontlopen lukt helaas ook niet altijd, werk er nauw mee samen.
Friezinnetje
12-04-2022 om 10:16
lientje69 schreef op 12-04-2022 om 10:10:
Ik erger me aan mensen die overal een complot in zien. Eerst corona, nu de oorlog. Allemaal een vooropgezet plan voor the great reset.
En de farmaceutische fabrikanten kunnen kanker allang genezen maar dat doen ze niet want het draait allemaal om geld. Elk onderwerp komt wel zoiets bij naar voren.
Ik weet bijna niet meer waar nog wel over te kunnen praten, want alles draait op complottheorieën uit. En ontlopen lukt helaas ook niet altijd, werk er nauw mee samen.
Ja, vreselijk. Erger mij er ook aan