Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Friezinnetje schreef op 16-04-2022 om 22:02:

maxresdefault.jpg

bv deze, maar er zijn er een hele boel verschillende

Die zijn hier.nergens hoor.

irmama schreef op 16-04-2022 om 22:09:

[..]

Die zijn hier.nergens hoor.

Dan ligt dat aan je gemeente. 

HarleyQuin schreef op 16-04-2022 om 20:25:

Dat mijn depressie terrein aan het winnen is, en ik vecht me een slag in het rondte om niet te worden meegezogen. Knettermoe ben ik ervan.

Sterkte  Harley

Nog even terugkomend op de hondenpoepbakken: ik ben inmiddels overal in de buurt aan het rondkijken geweest maar ze staan nergens. Alleen maar gewone prullenbakken.
We hebben wel van die palen met bakjes eraan waar die papieren poepzakjes uitgehaald kunnen worden met een afvalbak eronder maar daar staat geen plaatje op. Dat is er welgeteld 1.
Dus als je kilometers verderop aan het wandelen bent is het geen optie om het gevulde zakje helemaal daarnaartoe mee te nemen.

HarleyQuin schreef op 16-04-2022 om 20:25:

Dat mijn depressie terrein aan het winnen is, en ik vecht me een slag in het rondte om niet te worden meegezogen. Knettermoe ben ik ervan.

Wat ellendig 

Die paasvuren 😡
Werd vannacht helemaal benauwd wakker daardoor. Slaap altijd met het raam open namelijk. 
En we moeten 100 op de snelweg, dat hele effect is nu wel weer verdwenen. Gatver! 

SuzyQFive schreef op 17-04-2022 om 08:26:

Die paasvuren 😡
Werd vannacht helemaal benauwd wakker daardoor. Slaap altijd met het raam open namelijk.
En we moeten 100 op de snelweg, dat hele effect is nu wel weer verdwenen. Gatver!

Ik werd vanmorgen met een raar gevoel wakker  inderdaad ook wat benauwd, dus echt al, waar komt dat van.  Tot ik vanmorgen naar buiten stapte en de brandlucht rook en ineens bedacht dat de paasvuren aangestoken waren. Wij zitten ook behoorlijk dicht bij de Duitse grens

ik rook het vanmorgen ook en zit in het noorden van Friesland.

Ik weet niet wat ik vannacht heb gedaan, maar werd wakker met last van mijn schouder 😒

Lollypopje schreef op 17-04-2022 om 09:24:

Ik weet niet wat ik vannacht heb gedaan, maar werd wakker met last van mijn schouder 😒

Irritant is dat!

Mijn ouders  had ze uitgenodigd voor de lunch/brunch hoe je het noemen wil. Lekkere dingen in huis gehaald o.a dingen die zij lusten en ik niet. 
Kijk ik op Facebook zie ik dat ze bij broer aan het paasontbijt zit. Dus ik bel ze en vraag ze of ze misschien de afspraak zijn vergeten ze zouden vandaag naar mij toe komen. 
Toen werd het stil want ze gaan na het ontbijt met z'n allen naar het strand. 
Kortom ze zijn de afspraak met hun dochter vergeten 
Heb voorgesteld om dan vanavond te komen maar nee dat kan niet dan zijn ze te moe. 
Uitstellen naar morgen kan niet dan moet ik werken. 

Oh, dat is wel heel lullig Rooiekater. 

Nou zeg Rodekater, dat is pas lullig zeg! 😭 
Ben je nu helemaal alleen? 

Oei rooiekater, dan zou ik dus echt boos zijn.

Das behoorlijk kut rooiekater... 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.