Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ScarceKudu74

ScarceKudu74

15-04-2022 om 08:45

stokstaart schreef op 15-04-2022 om 08:38:

Ik zou het zeker melden. Daarnaast vind ik die deur verkopers echt verschrikkelijk. Gelukkig woon ik in een woning waar ze denk ik vinden dat er niks te halen valt, ik zie ze hier niet

Hier waren ze elke week. 

Net als Jehova's. Dat was ik op een gegeven moment zo zat dat ik enorm tekeer ben gegaan tegen ze. Achteraf had dat een tandje minder gekund, maar ik was wel van ze af 

Piratenkoningin schreef op 14-04-2022 om 21:18:

[..]

Ja, het is verwerken inderdaad, maar dat duurt nu al een dag en een nacht en weer een dag en nu mag het wel weer klaar zijn. Ik wil slapen, geen stomme gesprekken voeren!

O dat is dan Echt wel vervelend! Kan van je afschrijven nog helpen? Ik hoop iig dat je snel tot rust komt!

ik erger me aan het moderatorbeleid van Viva Forum en enkele kliekjesforummers die alles mogen en niet worden aangesproken.

Peen schreef op 15-04-2022 om 06:40:

Screenshot-20220415-063437-Chrome.jpg

Wij hebben zo'n sticker bij de voordeur. Dan wordt er nooit meer aangebeld door studentjes, enge cliniclowns en dergelijke. Lekker rustig.

Ik zou Plan wel bellen hoor SuzyQFive, belachelijke opmerking.

Die melding heb ik hier ook hangen. Stond er laatst een lefgozertje aan de deur die begint met: “ik heb het bordje wel gelezen hoor, geen zorgen” en ik antwoordde: “je moet je wel zorgen maken want ik ben nu erg boos!” 

Toen begon ik hem en zijn badge te filmen, waarop hij dat ging afschermen, vragen naar zijn firma, zijn naam, en waarom hij aanbelt als er een bordje hangt en ik heb hem al vragen stellend en filmend nagelopen mijn hele 20 meter oprit af. 

Man wat was ik pissig. Dat paste niet eens meer in het ergernissen topic 

Ik heb die sticker ook en het helpt echt wel maar ik vind ook dat scholen en sportverenigingen kinderen er op attent moeten maken dat ze niet aanbellen bij mensen met zo'n sticker. Ik krijg nog regelmatig kinderen aan de deur die loten of iets dergelijks willen verkopen.

Hier ook deze sticker. Toch belt men regelmatig aan. Toen kind nog overdag en vroeg in de avond sliep had ik er moeite mee. Inmiddels ben ik zelf wat relaxter geworden daarin. 
En als ik weet wat er voor de deur staan en het bevalt me niet, maak ik niet open.
Eigenlijk heb ik vaak best een beetje medelijden, of een vorm van medelijden, met die mensen. Ze gaan toch maar mooi in weer en wind op pad. En niet bepaald altijd komen ze met aardige mensen in aanraking.

Giggly schreef op 15-04-2022 om 09:07:

Hier ook deze sticker. Toch belt men regelmatig aan. Toen kind nog overdag en vroeg in de avond sliep had ik er moeite mee. Inmiddels ben ik zelf wat relaxter geworden daarin.
En als ik weet wat er voor de deur staan en het bevalt me niet, maak ik niet open.
Eigenlijk heb ik vaak best een beetje medelijden, of een vorm van medelijden, met die mensen. Ze gaan toch maar mooi in weer en wind op pad. En niet bepaald altijd komen ze met aardige mensen in aanraking.

Er is tegenwoordig toch genoeg werk, dus niemand hoeft dit te doen. Beetje oudjes oplichten of andere kwetsbare mensen dingen aansmeren, bah. Ze hebben ooit mijn oom zonder computer of smartphone internet aangesmeerd. Hij dacht dat het gratis was.

Rondstruiner schreef op 15-04-2022 om 09:11:

[..]

Er is tegenwoordig toch genoeg werk, dus niemand hoeft dit te doen. Beetje oudjes oplichten of andere kwetsbare mensen dingen aansmeren, bah. Ze hebben ooit mijn oom zonder computer of smartphone internet aangesmeerd. Hij dacht dat het gratis was.

Dat is inderdaad heel erg bah!

Heb daar ook echt een hekel aan! Sowieso mensen die gaan aanbellen voor een of ander lulverhaal, en meestal ook op tijdstippen waar me de stoom uit te oren komt als dan de bel gaat.
Noem maar op: als kind nét 5 minuten in bed ligt, als ik sta te koken, als ik net de deur uit wil want naar het werk moet vertrekken (ja, hier komen ze zelfs wel eens 's ochtends). Rot toch op zeg!

Laatst stond hier iemand van de kerk aan de deur.. om ons welkom te heten in het dorp, met wat lekkers erbij.
Nu kan de beste vrouw niet weten dat ik helemaal niks met de kerk of het geloof heb, maar het feit dat ze om 19.15 aanbelde en ook nog zei "ik hoop dat ik niet net iemand heb wakker gebeld, ik zag het potje in de gang staan" ...................... zorgde er niet per se voor dat ik zin had om naar haar verhaal te luisteren. Heb vriendelijk (doch dringend) gezegd dat ik druk bezig was en dat ze vooral niet terug hoefde te komen. 

Mijn uitstraling heeft d'r waarschijnlijk ook wel afgeschrikt, ik zag eruit als een vogelverschrikker met hoge knot op m'n hoofd en al in m'n huispak want helemaal klaar met de dag 😂 denk niet dat ze nog terugkomt. 

Regendrup. schreef op 15-04-2022 om 09:28:

Laatst stond hier iemand van de kerk aan de deur.. om ons welkom te heten in het dorp, met wat lekkers erbij.
Nu kan de beste vrouw niet weten dat ik helemaal niks met de kerk of het geloof heb, maar het feit dat ze om 19.15 aanbelde en ook nog zei "ik hoop dat ik niet net iemand heb wakker gebeld, ik zag het potje in de gang staan" ...................... zorgde er niet per se voor dat ik zin had om naar haar verhaal te luisteren. Heb vriendelijk (doch dringend) gezegd dat ik druk bezig was en dat ze vooral niet terug hoefde te komen.

Mijn uitstraling heeft d'r waarschijnlijk ook wel afgeschrikt, ik zag eruit als een vogelverschrikker met hoge knot op m'n hoofd en al in m'n huispak want helemaal klaar met de dag 😂 denk niet dat ze nog terugkomt.

Heb je wel het lekkers aangenomen ter compensatie van de overlast?

Giggly schreef op 15-04-2022 om 09:07:

Medelijden? Als ze willens en wetens ongevraagd aanbellen, zélfs als er een bordje hangt, dan krijgen ze van mij iets anders dan medelijden over ze uitgestort. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

15-04-2022 om 09:59

Ik vind het sowieso brutaal en schandalig dat de bedrijven die je eerst ongewenst opbelden, je nu ongewenst komen bezoeken omdat ze je niet meer mogen bellen. Ik wil een "aanbel me niet"-register!

Ik erger me (voor het eerst) een beetje aan de reclame hier op het forum. In een bepaald topic kan ik de berichten gewoon maar half lezen ... En nergens zie ik een kruisje om het reclamebericht te sluiten of het venster te verkleinen ...    

Regendrup. schreef op 15-04-2022 om 09:28:

Mijn uitstraling heeft d'r waarschijnlijk ook wel afgeschrikt, ik zag eruit als een vogelverschrikker met hoge knot op m'n hoofd en al in m'n huispak want helemaal klaar met de dag 😂 denk niet dat ze nog terugkomt.

Aa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.