Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


_Audrey schreef op 27-12-2023 om 13:51:

[..]

Dit idd.

Ik geloof er niet zo in dat het aangeleerd gedrag is, in dit geval. Het is nooit zo geweest. Misschien de overgang? (Die geef ik graag de schuld van irritante zaken )

Ik heb ( van de bekkenbodem fysiotherapeut)geleerd dat je dan moet wieblelen met je tenen. Dan gaat de plasaandrang weg.

Soms helpt dat 

Klote vuurwerk. Kind is weer wakker geschrokken. 

Dees! schreef op 27-12-2023 om 20:40:

[..]

Ik heb ( van de bekkenbodem fysiotherapeut)geleerd dat je dan moet wieblelen met je tenen. Dan gaat de plasaandrang weg.

Soms helpt dat

Dat zal ik vannacht 's uitproberen 

Bailey26 schreef op 27-12-2023 om 21:09:

Klote vuurwerk. Kind is weer wakker geschrokken.

Ja, mijn hondje is ook al weer bang, van dat geknal.

_Audrey schreef op 27-12-2023 om 21:38:

[..]

Dat zal ik vannacht 's uitproberen

Ik heb  wat afgewiebeld vannacht  maar geen resultaat  hoor. 7 keer eruit in 5 uurtjes.  En nu alweer  klaar wakker 

Bailey26 schreef op 27-12-2023 om 21:09:

Klote vuurwerk. Kind is weer wakker geschrokken.

Ja en ik zie net op het nieuws  dat 'vandaag de vuurwerkverkoop begint......'

Dus maak je borst maar nat....😢

Beterlaat2021! schreef op 28-12-2023 om 08:13:

[..]

Ja en ik zie net op het nieuws dat 'vandaag de vuurwerkverkoop begint......'

Dus maak je borst maar nat....😢

Nou blijkbaar hadden ze hier nog wat over van vorig jaar ofzo, ze zijn hier de hele week al aan het knallen helaas.

lientje69 schreef op 28-12-2023 om 06:20:

[..]

Ik heb wat afgewiebeld vannacht maar geen resultaat hoor. 7 keer eruit in 5 uurtjes. En nu alweer klaar wakker

7 keer.... pffffff 

Broodjebrie schreef op 28-12-2023 om 08:49:

[..]

Nou blijkbaar hadden ze hier nog wat over van vorig jaar ofzo, ze zijn hier de hele week al aan het knallen helaas.

Hier is het al raak sinds augustus. Maar ja zitten niet zo heel ver van België af.

Broodjebrie schreef op 28-12-2023 om 08:49:

[..]

Nou blijkbaar hadden ze hier nog wat over van vorig jaar ofzo, ze zijn hier de hele week al aan het knallen helaas.

Hier halen ze het uit Duitsland. En wordt er midden in de zomer ook wel eens een vuurpijl afgestoken. En dat is allemaal verboden, maar dat verbod helpt dus voor geen meter. Ik hoop dat het droog en windstil is met oud en nieuw, zodat ze alles kunnen afsteken. Anders zitten we er de week erna ook nog mee. 

Beterlaat2021! schreef op 28-12-2023 om 08:13:

[..]

Ja en ik zie net op het nieuws dat 'vandaag de vuurwerkverkoop begint......'

Dus maak je borst maar nat....😢

Ah nee, vandaag al? Dan wordt het helemaal erg hier en ze knallen al weken met zware 'bommen'.  

Rotvuurwerk,  ik ben er helemaal klaar mee 

Beterlaat2021! schreef op 28-12-2023 om 08:13:

[..]

Ja en ik zie net op het nieuws dat 'vandaag de vuurwerkverkoop begint......'

Dus maak je borst maar nat....😢

Ja klopt. Ze knallen hier al een tijdje en ik vrees dat het alleen maar erger wordt.

En dan vindt men het gek dat er steeds meer een verbod op komt. 

Beterlaat2021! schreef op 28-12-2023 om 08:13:

[..]

Ja en ik zie net op het nieuws dat 'vandaag de vuurwerkverkoop begint......'

Dus maak je borst maar nat....😢

😫

dat verbod gaat er nooit komen ben ik bang, dat is toch niet te handhaven?

het geruzie van de kinderen. Ze kunnen vandaag echt even niks van elkaar hebben. Ik kan het gekibbel en geruzie ook even niet meer hebben dus heb net aangekondigd dat ik alleen maar boven ging om wat dingen te doen en dat dat ook echt even alleen wil doen...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.