Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Bakblik schreef op 11-12-2024 om 17:37:

[..]

Buikgriepje?😜 Dat kan je altijd overkomen als je in die dagen al bij iemand anders eet. Dat moet wel op het laatste moment en dan kan het zijn dat ze de boodschappen al in huis hebben. Als dat en heel diner is dan jaag je ze op kosten als het alleen koffie en thee met taart is dan valt het wel mee.

Ja dat heb ik dus vorig jaar gedaan met het corona smoesje, nu geprobeerd dat ik geen vervoer heb, bejaarde vader komt me wel komen ophalen uit de grote stad, nog meer angst daardoor. En er is geen openbaar vervoer.

Dubbel

Poeh. Er is getekend door ex, hallelujah. Kan nog niet opgelucht zijn, moet nu via zijn adviseur naar de notaris en die gaan ons benaderen voor een afspraak. Kunnen we niet zelf doen want ze moeten tijd krijgen om de papieren te bekijken...Dus morgen zelf maar weer bellen dat het echt haast heeft. En dit hele gezeik voor een hypotheek van net 30.000. Pff. 

Mijn hypotheekaanvraag is vandaag om 18:30 gestuurd. Nu weer wachten en duimen

Koettie schreef op 11-12-2024 om 18:34:

Poeh. Er is getekend door ex, hallelujah. Kan nog niet opgelucht zijn, moet nu via zijn adviseur naar de notaris en die gaan ons benaderen voor een afspraak. Kunnen we niet zelf doen want ze moeten tijd krijgen om de papieren te bekijken...Dus morgen zelf maar weer bellen dat het echt haast heeft. En dit hele gezeik voor een hypotheek van net 30.000. Pff.

Jeetje alle uren die je eraan hebt besteedt is al bijna 30.000 euro waard....

We blijven duimen tot het eelt erop staat Koettie!

Mijn duimen gaan en ok in een versnelling hoger!

Nou ik zit een half uur geleden nog op Facebook maar ineens ben ik uitgelogd en kom ik er niet meer in. Kan ook niet wachtwoord vergeten doen. " Er is een onbekende fout opgetreden "

Koettie schreef op 11-12-2024 om 18:34:

Zou dat de oorzaak zijn van al dat getraineer, dat een hypotheek van, zeg, 6 ton wel met egards en op tijd wordt behandeld? 🤔

Dolfje schreef op 11-12-2024 om 19:13:

Nou ik zit een half uur geleden nog op Facebook maar ineens ben ik uitgelogd en kom ik er niet meer in. Kan ook niet wachtwoord vergeten doen. " Er is een onbekende fout opgetreden "

Facebook en insta hebben een storing.  Mijn dochter zit ook vloekend boven.  Die moet wat posten op de insta van de vereniging. Aankondiging van een activiteit. 

Bakblik schreef op 11-12-2024 om 19:37:

[..]

Facebook en insta hebben een storing. Mijn dochter zit ook vloekend boven. Die moet wat posten op de insta van de vereniging. Aankondiging van een activiteit.

Instagram doet het wel ( nog) bij mij.

Bakblik schreef op 11-12-2024 om 19:37:

[..]

Facebook en insta hebben een storing. Mijn dochter zit ook vloekend boven. Die moet wat posten op de insta van de vereniging. Aankondiging van een activiteit.

Ik kom er bij allebei nog in, tot nu toe.

Ik heb geen Facebook en geen insta.  Dochter wel en ze beheert daarbij ook de insta van de vereniging.  Die 2 insta's doen het allebei niet.

Ik nu.nl staat er nu dat er een storing is. Gelukkig maar want ik dacht eerst dat ik gehackt was.

Dolfje schreef op 11-12-2024 om 19:13:

Algehele storing. Wereldwijd. Ook WhatsApp en instagram.

Oh. Ik ben mosterd blijkbaar 

Ik heb nieuwe (spijker)broeken nodig. Normaal bestel ik altijd maar L maar dat lijkt niet echt meer te koop. En nu weet ik mijn maat niet.
De broeken die ik had gekocht passen en niet en moeten weer retour 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.