Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Mijn papegaai doet het geluid na van een rookmelder met een lege batterij.. zo irritant!

Milala schreef op 20-11-2024 om 19:53:

Mijn papegaai doet het geluid na van een rookmelder met een lege batterij.. zo irritant!

Ik snap dat het heel irritant is, maar ik moet er stiekem om lachen...

rooiekater schreef op 20-11-2024 om 19:49:

[..]

Herkenbaar ik ben uiteindelijk gaan bellen na 6000 foutmeldingen

Man is gaan chatten en kreeg als antwoord " ja daar hebben meer mensen over geklaagd, probeer het later nog eens "

Sorry maar ik moet hier om lachen 

Nou vervolg op huizenkoop gedoe. Gister heeft mijn adviseur die van mn ex gesproken en een hele duidelijke mail gestuurd van dit is de tijdlijn en de vraag of dat nog realtisch is. Geen antwoord. Wel laat in de middag een mail naar mn ex dat ze het getekende formulier graag tegemoet zien. Ik heb meteen gebeld na werk maar toen was iedereen natuurlijk al weg want we zaten te wachten op terugkoppeling, gezien de data niet kloppen en de deadline al verlopen is en we niet snappen waarom we een hypotheekaanpassing op beiden namen moeten tekenen als het idee is dat het op zijn naam komt. Misschien is het een tussenstap maar vind het heel onprettig om nu iets nieuws te tekenen met ex terwijl we uit elkaar zijn. Gister toch maar getekend en gestuurd met de boodschap gezien we niets gehoord hebben ga ik er vanuit dat er geen enkel probleem is met de fouten die erin staan en ik graag reactie krijg op de eerder gestuurde mail. Verkoper ook gesproken en alles uitgelegd. Ze snapt dat het niet mijn schuld is maar baalt als een gek. Als ze niet voor 31 dec verkoopt kost het haar duizenden euro's aan vermogensbelasting want tweede huis en ik had de toezegging gedaan dat het dan allang rond zou zijn. Maar ze snapt dat het niet mijn schuld is. Ze is bereid een beetje uitstel te geven want liever dit dan niets maar ze heeft meer mogelijke kopers die het snel rond kunnen krijgen. Niet voor jan maar als het niet snel lukt gaat ze toch liever met een ander in zee zodat ze er vanaf is. Kortom, nog steeds geen duidelijkheid en het is allemaal irritant en denk constant morgen weet ik hoe het ervoor staat maar dat denk ik al drie weken! 
Daarnaast is het niet-leuk druk op werk en ben ik helemaal afgedraaid als ik thuis kom en pfff. 

Dat is nog ruim een maand, met wat goede wil moet dat toch lukken! Niet bescheiden afwachten, gewoon aan het begin van de dag beginnen met iedereen er aan te herinneren dat jij er ook nog bent en niet weggaat voor het geregeld is. Zet um op, als het niet lukt ga je tenminste vechtend ten onder maar dit moet kunnen 💪

Wieder schreef op 21-11-2024 om 06:51:

Dat is nog ruim een maand, met wat goede wil moet dat toch lukken! Niet bescheiden afwachten, gewoon aan het begin van de dag beginnen met iedereen er aan te herinneren dat jij er ook nog bent en niet weggaat voor het geregeld is. Zet um op, als het niet lukt ga je tenminste vechtend ten onder maar dit moet kunnen 💪

Ja met wat goede wil wel maar daar lijkt het soms compleet aan te ontbreken. En ik kan niet de hele dag bellen/mailen op werk, heel soms tussen afspraken door maar dan moet de ander ook maar net tijd hebben. Ga wel mn ex vragen er wat meer druk op te zetten. Kleine kans want een van de redenen dat we uit elkaar zijn is dat ik altijd moeder/agenda/regelnicht moest zijn en hij veel dingen niet overziet of doorpakt. Maar goed, we gaan het weer zien. Die mail van gister was heel duidelijk, bij geen reactie rond de middag gaat mijm adviseur bellen en ook de makelaar van de verkoper. Heb zelf gister al een terugbelverzoek gedaan dus hoop dat ik kan opnemen. 

Hopelijk leert hij snel een paar minder irritante geluiden.

Bah het is nog maar 21 november en nu al zoveel sneeuwbuien. Dan wordt het ook vroeg voorjaarsweer volgend jaar zeker

Stop er dan een nieuw batterijtje  in, zo'n knoopcelletje.

JtM

JtM

21-11-2024 om 09:41 Topicstarter

Sorry maar   

Koettie, hopelijk lukt het toch nog op korte termijn om al het papierwerk rond te krijgen.

Ik ga weer duimen voor je Koettie.  Hou druk op de ketel. Ik snap dat het lastig is maar probeer  tijd te vinden om ze te bombarderen met mails, telefoontjes enz. Dat kan ze misschien  tot actie aanzetten.

Koettie schreef op 21-11-2024 om 07:19:

[..]

Ja met wat goede wil wel maar daar lijkt het soms compleet aan te ontbreken. En ik kan niet de hele dag bellen/mailen op werk, heel soms tussen afspraken door maar dan moet de ander ook maar net tijd hebben. Ga wel mn ex vragen er wat meer druk op te zetten. Kleine kans want een van de redenen dat we uit elkaar zijn is dat ik altijd moeder/agenda/regelnicht moest zijn en hij veel dingen niet overziet of doorpakt. Maar goed, we gaan het weer zien. Die mail van gister was heel duidelijk, bij geen reactie rond de middag gaat mijm adviseur bellen en ook de makelaar van de verkoper. Heb zelf gister al een terugbelverzoek gedaan dus hoop dat ik kan opnemen.

Wat een nare situatie Koettie hoop dat het nog goed gaat komen.

Ik vind het als leek erg vreemd dat jij weer moet tekenen. Roept bij mij de vraag op kan je ex echt wel de hypotheek op zijn naam krijgen. Gaat daar de financiering  wel echt goed of is zijn adviseur nu naarstig opzoek naar een manier om de de hypotheek op de naam van je ex te krijgen en word jij nu misbruikt om daar extra tijd voor te krijgen.

De adviseur van je ex werkt voor hem niet voor jou houdt dat in gedachten. Misschien tijd om je ex een datum te geven waarop de uitkoopsom op jouw rekening moet staan en anders verkoop huis zodat jij je geld krijgt.

Ps ik weet dat het een ergernis topic is om te spuien verwacht ook echt geen reactie maar onbereikbare adviseurs van de andere partij bezorgen mij jeuk.

Koettie, sterkte 🤞

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.