Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

JtM

JtM

18-11-2024 om 09:28 Topicstarter

Ik sluit me bij jullie aan. Moest er 3x uit om te plassen. De laatste keer was om 4.30u en vanaf toen ben ik eigenlijk wakker. Mijn wekker ging pas 2 uur later dus had nog 2 uurtjes heerlijk kunnen slapen, maar helaas.

Ik was net een blokje om, uit automatisme mijn instap skechers aangetrokken en ik stapte hup in een modderplas.  Moet die schoenen dus niet meer aantrekken want natte voeten.

ik doe mee, ook beroerd geslapen.
En ik ben veels tevroeg voor mijn afspraak  en baal dat ik mijn boek vergeten ben

Ik lees hier nogal veel klachten over nachtelijk plassen. 
Mijn tip, naar de huisarts!

https://www.thuisarts.nl/overactieve-blaas/ik-heb-overactieve-blaas

Rogue schreef op 18-11-2024 om 09:42:

ik doe mee, ook beroerd geslapen.
En ik ben veels tevroeg voor mijn afspraak en baal dat ik mijn boek vergeten ben

Ik las dat je je broek was vergeten 

Beterlaat2021! schreef op 18-11-2024 om 11:04:

Ik lees hier nogal veel klachten over nachtelijk plassen.
Mijn tip, naar de huisarts!

https://www.thuisarts.nl/overactieve-blaas/ik-heb-overactieve-blaas

Ik heb ooit van dit bekkenbodem therapie gehad, bij mij is het sinds een paar weken weer ontzettend overactief.  

Het is niet zo dat ik dan maar kleine beetjes hoef te plassen maar gewoon best veel.

JtM

JtM

18-11-2024 om 13:28 Topicstarter

Ik moet nog een sinterklaascadeau voor vriend kopen, maar zowel hij als ik hebben geen idee wat te kopen. Vervelend...

Strijkstok schreef op 17-11-2024 om 22:43:

De tv staat nog aan en Even tot Hier is erop. Wat is dat suf slecht zeg! Ik had het nog nooit gezien, maar hierna ook nooit meer dus

Smaken verschillen. Ik vind het een geweldig programma en kijk al uit naar de volgende aflevering.

Herfstappeltaart schreef op 18-11-2024 om 13:29:

[..]

Smaken verschillen. Ik vind het een geweldig programma en kijk al uit naar de volgende aflevering.

Haha, gelukkig maar dat smaken verschillen. Misschien was het ook wel toevallig alleen deze aflevering die ik niet zo leuk vond 🤷‍♀️

Ik was ook weer te vroeg wakker vanmorgen. Om 5 moest ik weer plassen. Daarna niet meer geslapen. Ik moet mijn hele leven al 's nachts plassen. En het zijn dat geen kleine beetjes. Echt zo irritant. 

Dolfje schreef op 18-11-2024 om 11:30:

[..]

Ik las dat je je broek was vergeten

HAHAHHAHHAHA 

PinkFlower schreef op 13-11-2024 om 21:33:

[..]

Ja en gegarandeerd het jaar erop weer en zo hebben we helemaal niks aan de halvering van het eigen risico want die hebben we dan alleen en ruim gewoon bij in het maand bedrag zitten....

Daarbij betekent een lager eigen risico dat mensen sneller naar de dokter gaan waardoor er meer vraag naar zorg komt en daar zijn weer geen mensen voor, want tekorten op de arbeidsmarkt. En mensen die echt een laag inkomen hebben worden gecompenseerd door de zorgtoeslag. Echt waar, ik erger me dan weer aan mensen die in de sprookjes van de PVV geloven.

Koettie schreef op 15-11-2024 om 17:12:

Ben gewoon boos, niet eens geërgerd meer. Krijgen net bericht van hypotheekadviseur dat we ruim een maand vertraging in het uitkopen hadden doordat er één document niet goed aangekomen is. Zouden 2 okt 'het positieve nieuws' krijgen maar we hoorde maar niets. Elke week contact gezocht met waarom we nou niets horen, gebeld, gemaild en hoorde alleen 'Ja het is druk' maar niemand heeft dus even gekeken waar het nou op bleef hangen. Blijkt nu dat er 17 okt één document niet goed ontvangen is en toen is gewoon alles blijven liggen. In heb dinsdag en woendag gebeld dat ik het echt zat was en wilde weten waarom het nou zo lang duurde want mijn nieuwe hypotheek hangt er vanaf en ik heb stress. En nu opeens oh nouuu we hebben gekeken oeps ja foutje he.

Ben woest.

Vandaag eindelijk het document ontvangen, bindende overeenkomst voor hypotheek van ex zodat alles op zijn naam kan. Ik het snel doorgemaild naar mijn adviseur, zodat ik kan aantonen dat het goed komt en ik een hypotheek kan aanvragen.

Belt mijn adviseur me, is het helemaal verkeerd gegaan. De data staat nog op 18 okt met deadline 1 nov en de nieuwe hypotheek van mijn ex staat ook op mijn naam.  ze hebben een nieuw voorstel voor ons beiden maar dat is helemaal niet wat we aangevraagd hebben of nodig hebben ik moet er juist vanaf. En daar zijn ze 3,5 maand mee bezig geweest en ze hebben niet eens het fatsoen gehad om de datum te veranderen. Ik word nog gebeld door mijn adviseur, die gaat er achteraan, maar volgens mij gaat het nu allemaal niet door. M'n hele huis weg, waar ik al maanden naartoe leef. 

jeetjemineetje, wat een amateurs zeg. 

Hier ook een slechte nacht en hoorde ook veel collega’s erover. 
Ik heb elk uur twee keer gezien denk ik. Ik had een soort darmkrampen zonder scheten en daar deed mijn hele ribbenkast aan mee. Kon gewoon niet slapen daardoor. Dus mijn hele romp had een soort van krampjes. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.