Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Mijn ergernis is dat mijn schoenen toch aan de kleine kant blijken. En daar heb ik nog een stel schoenen van in die maat. Volgende keer ga ik gewoon voor een halve maat meer, ook al zegt de verkoopster van die dure schoenenzaak dat het niet nodig is

kerst schreef op 17-11-2024 om 11:54:

Mijn ergernis is dat mijn schoenen toch aan de kleine kant blijken. En daar heb ik nog een stel schoenen van in die maat. Volgende keer ga ik gewoon voor een halve maat meer, ook al zegt de verkoopster van die dure schoenenzaak dat het niet nodig is

Ik koop tegenwoordig liever te grote dan te kleine schoenen

SuzyQFive schreef op 16-11-2024 om 22:57:

*triggerwaarschuwing*

Ik kwam hier om te klagen over een reclame in een spelletje.
Komt een vrouw in beeld die een spelletje aanprijst met deze woorden:

“Twee maanden nadat mijn vriend het uitmaakte wilde ik z*lfm**rd plegen, totdat ik dit spel ontdekte”

Zet ook nog eens aan tot gokken dat spel.
Heb de reclame maar gemeld, al kunnen ze er vast niet zoveel mee. Heb ik het iig gedaan

The F een tijd waarin je op social media creatief moet zijn met bepaalde worden gaan ze zo’n reclame maken, er zijn nog betere woorden om daarvoor reclame te maken   

De tv staat nog aan en Even tot Hier is erop. Wat is dat suf slecht zeg! Ik had het nog nooit gezien, maar hierna ook nooit meer dus 

Sta helemaal stijf van de stress en kan niet slapen. Net maar uit bed gegaan en kop thee erbij. Hopelijk lukt het zo want wekker om 5:30

Toch in slaap gevallen. Nu weer op de bank want nachtmerrie. 

bizar moe weer opgestaan, toch weer te laat gaan slapen 

Dat ik de laatste tijd zo veel en vervelend droom.Ook meerdere dromen per nacht.
Ik word steeds zo gedesoriënteerd en vaak verdrietig wakker.

Hier ook niet zo best geslapen en ben vrij vandaag. Ik moet tegenwoordig minstens 5x per nacht eruit om te plassen dat is echt irritant.

@Koettie :  te zien aan het tijdstip van jouw berichten,  23.22 en 01.49,  zit jij dus ook 's avonds laat en midden in de nacht op je tablet, laptop of telefoon. 
Je weet dat 'schermgebruik' afgeraden wordt, vanwege problemen met in slaap vallen?

Dolfje schreef op 18-11-2024 om 07:26:

Hier ook niet zo best geslapen en ben vrij vandaag. Ik moet tegenwoordig minstens 5x per nacht eruit om te plassen dat is echt irritant.

Hier ook 2x plassen en een kat die zat te zeuren  en veel te weinig geslapen 

Beterlaat2021! schreef op 18-11-2024 om 07:35:

@Koettie : te zien aan het tijdstip van jouw berichten, 23.22 en 01.49, zit jij dus ook 's avonds laat en midden in de nacht op je tablet, laptop of telefoon.
Je weet dat 'schermgebruik' afgeraden wordt, vanwege problemen met in slaap vallen?

Tuurlijk weet ik dat. Het was om mijn ergernis van me af te typen, normaal slaap ik die tijden allang. 

Nog een slechte slaper, wat een rotnacht 
Ben er tig keer uit geweest, om 7.30u begon een tuincentrum bij het bedrijf aan de overkant met een bladblazer... om het feest compleet te maken, start de schilder om 8 uur met een schuurmachine langs mijn raamkozijnen 

Ga op zoek naar oordopjes 

Nog een klein ergernisje van een poosje geleden:

Ik heb sinds juli een nieuwe Samsung telefoon, daar blijken dus geen ''normale'' oortjes meer in te kunnen. Wel usb-C.
Dit doen ze waarschijnlijk bewust net als bij andere dingen, ze willen dat je met je tijd mee gaat.  

Als je dus niet aan de draadloze oortjes wilt is dit dus tegelijkertijd een tip om op te letten

Je kunt ook een verloopje kopen Noas 

aan alle slechte slapers: het is ook volle maan, dat helpt niet. Maar balen is het wel.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.