Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Herfstappeltaart schreef op 05-08-2024 om 07:26:

Aan de (uitwonende) dochter van de buurman die steevast haar auto half achter onze oprit parkeert zodat wij er niet of nauwelijks meer uit kunnen als we dat zouden willen.

Herfstappeltaart ik hielp laatst hier in de wijk een vrouw met uitrijden (dat lukte wel maar heel krap en ze durfde het niet) wat wel kon maar lastig was omdat er ook iemand aso geparkeerd stond op een klein pleintje, dat gebeurt daar dus vaker en ik was er ineens helemaal klaar mee dus ik ben naar huis gegaan (een straat verder) en heb een briefje geschreven met tekst a la 'geachte bestuurder, zou u misschien rekening met andere automobilisten kunnen houden die er nu niet uit kunnen door u blabalbla en misschien een parkeercursusje volgen'? Vervolgens ben ik teruggelopen en heb dit briefje (wat ik een aantal x geprint had  ) onder zn ruitenwisser gedaan 
Of dat zin heeft, geen idee maar niet geschoten is altijd mis...

(Ik was een tijdje terug ergens waar ook iemand aso geparkeerd stond en toen deed iemand een kaartje onder zijn ruitenwisser waar ook iets op stond a la verkeersregels en je kennis opfrissen etc. Die kaartjes had hij zelf gemaakt dus daar kwam dat idee van dat briefje vandaan)

Anyway als je dat briefje ook wil, pb me gerust 
Smulkruimel: nou ja zeg, lekker gezellig... Hoe moeilijk is het nou om tegen de beller te zeggen 'joh leuk dat je belt maar we hebben eters, kan ik je terugbellen'?

OperaQueen schreef op 05-08-2024 om 07:59:

[..]

Herfstappeltaart ik hielp laatst hier in de wijk een vrouw met uitrijden (dat lukte wel maar heel krap en ze durfde het niet) wat wel kon maar lastig was omdat er ook iemand aso geparkeerd stond op een klein pleintje, dat gebeurt daar dus vaker en ik was er ineens helemaal klaar mee dus ik ben naar huis gegaan (een straat verder) en heb een briefje geschreven met tekst a la 'geachte bestuurder, zou u misschien rekening met andere automobilisten kunnen houden die er nu niet uit kunnen door u blabalbla en misschien een parkeercursusje volgen'? Vervolgens ben ik teruggelopen en heb dit briefje (wat ik een aantal x geprint had ) onder zn ruitenwisser gedaan .
Of dat zin heeft, geen idee maar niet geschoten is altijd mis...

(Ik was een tijdje terug ergens waar ook iemand aso geparkeerd stond en toen deed iemand een kaartje onder zijn ruitenwisser waar ook iets op stond a la verkeersregels en je kennis opfrissen etc. Die kaartjes had hij zelf gemaakt dus daar kwam dat idee van dat briefje vandaan)

Anyway als je dat briefje ook wil, pb me gerust
Smulkruimel: nou ja zeg, lekker gezellig... Hoe moeilijk is het nou om tegen de beller te zeggen 'joh leuk dat je belt maar we hebben eters, kan ik je terugbellen'?

Hahahaha goed gedaan 

Herfstappeltaart schreef op 05-08-2024 om 07:32:

En aan die vreselijke extreem-rechtse Britten die een migrantenhotel hebben bestormd omdat ze deze mensen als zondebok hebben uitgekozen voor alles wat er in hun miserabele leven is verkeerd gegaan. Idioten.

En er zijn winkels en restaurants van Syriers en Afghanen vernield door relschoppers.

Het is verschrikkelijk! Heb je als vluchteling met hard werken een bestaan opgebouwd, wordt je zaak kort en klein geslagen....

Terwijl de dader van 17 (naar verluid) niet eens asielzoeker of moslim is.

Herfstappeltaart schreef op 05-08-2024 om 08:10:

[..]

Hahahaha goed gedaan

Dank je. Geen idee of het hielp maar ik kon het (n.a.v die mensen die dus kaartjes hadden gemaakt voor aso automobilisten) echt niet laten 

OperaQueen schreef op 05-08-2024 om 08:53:

[..]

Dank je. Geen idee of het hielp maar ik kon het (n.a.v die mensen die dus kaartjes hadden gemaakt voor aso automobilisten) echt niet laten

ook wel eens gedaan. En laatst gewacht op de persoon die voor mijn oprit stond (die haalde kind uit school, dus stond er geen tijden) en flink op aangesproken dat hij met zijn asociale gedrag mij tegenhield om weg te rijden. Denk niet dat hij het weer doet

En ik ga maar eens uitzoeken waar ik ook kaartjes kan laten maken.. 

Friezinnetje schreef op 05-08-2024 om 08:58:

[..]

ook wel eens gedaan. En laatst gewacht op de persoon die voor mijn oprit stond (die haalde kind uit school, dus stond er geen tijden) en flink op aangesproken dat hij met zijn asociale gedrag mij tegenhield om weg te rijden. Denk niet dat hij het weer doet

Ik heb eens iemand helemaal verrot gescholden die voor mijn uitrit stond, ik moest naar het ziekenhuis om mijn versgeboren kind borstvoeding te geven. De hormonen hadden er vast mee te maken maar ik was er zo klaar mee, want het gebeurde vaker.

Blauwevis schreef op 05-08-2024 om 09:42:

[..]

Ik heb eens iemand helemaal verrot gescholden die voor mijn uitrit stond, ik moest naar het ziekenhuis om mijn versgeboren kind borstvoeding te geven. De hormonen hadden er vast mee te maken maar ik was er zo klaar mee, want het gebeurde vaker.

vreselijk he. En laat je hormonen dan maar even opspelen, is voor het goede doel. 

Blauwevis schreef op 05-08-2024 om 09:42:

[..]

Ik heb eens iemand helemaal verrot gescholden die voor mijn uitrit stond, ik moest naar het ziekenhuis om mijn versgeboren kind borstvoeding te geven. De hormonen hadden er vast mee te maken maar ik was er zo klaar mee, want het gebeurde vaker.

Dan is een vriendelijk doch dringend briefje handiger denk ik maar ik snap je reactie heel goed...

Ik erger me aan mn lijf. Zit nu al 2 weken met een irritant dicht oor door vocht achter trommelvlies, loopoor en andere daaraan verwante klachten. Vanmorgen toch maar even waarnememd huisarts gebeld en ook al geweest. Antibiotica gekregen maar dat moesten ze bestellen dus kan ik daar morgen pas mee beginnen en dat vind ik ook irritant maar goed...

OperaQueen schreef op 05-08-2024 om 11:51:

[..]

Dan is een vriendelijk doch dringend briefje handiger denk ik maar ik snap je reactie heel goed...

Zo vriendelijk is het natuurlijk niet,  zulk soort briefjes 

_Audrey schreef op 05-08-2024 om 11:56:

[..]

Zo vriendelijk is het natuurlijk niet, zulk soort briefjes

Nou ja je weet natuurlijk niet precies wat ik geschreven heb maar ik ben iig rustig en beleefd gebleven 

amarna schreef op 05-08-2024 om 08:27:

[..]

En er zijn winkels en restaurants van Syriers en Afghanen vernield door relschoppers.

Het is verschrikkelijk! Heb je als vluchteling met hard werken een bestaan opgebouwd, wordt je zaak kort en klein geslagen....

Terwijl de dader van 17 (naar verluid) niet eens asielzoeker of moslim is.

Ja echt verschrikkelijk 

En ik erger me vandaag groen en geel aan mijn man, de rommelkont. Kartonnen doos van een pakje? hup, gooi maar in de trapkast. Ik breek m'n nek over al die rotzooi, en ik maar opruimen. breng het gewoon even naar de schuur voor de volgende ronde wegbrengen 

IMG-1122.jpg

Deze eikeltjes heb ik vandaag voor het eerst ontmoet. De rijstmeelkever. Hij zat in alle aangebroken zakken pasta. En rijst. Alles weggeflikkerd. Yuk. 

Spam van nep MC afee in mijn mail en agenda.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.