Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Rekening van €300 eigen risico van zorgverzekeraar. Maar dan niet duidelijk waarvoor het is. Na een hele zoektocht op de site blijken het zorgkosten te zijn van januari. Vooral bloedirritant dat het zoveel gedoe koste om nou uit te vinden waarvan de kosten nou waren. De andere rekeningen erbij gehaald want had toch echt al meer van eigen risico op, maar deel bleek eigen bijdrage voor bepaalde medicatie. 
Nou ja nu is het op, dus de rest van het jaar kan ik "gratis" naar de psych. Volgend jaar kies ik voor gespreide betaling van het eigen risico. 

_Audrey schreef op 05-08-2024 om 11:56:

[..]

Zo vriendelijk is het natuurlijk niet, zulk soort briefjes

Het is ook niet vriendelijk om zo te parkeren dat iemand anders zijn eigen uitrit niet meer af kan. 

wederom aan chagrijnige client. Had amper een voet binnen gezet en ze begon al te mopperen. Ik kijk het nog even aan, anders meld ik het bij mijn co. 

Broodjebrie schreef op 06-08-2024 om 14:30:

wederom aan chagrijnige client. Had amper een voet binnen gezet en ze begon al te mopperen. Ik kijk het nog even aan, anders meld ik het bij mijn co.

 Mopperen over jouw werk?

Dolfje schreef op 06-08-2024 om 19:17:

[..]

Mopperen over jouw werk?

Ja. 

Broodjebrie schreef op 06-08-2024 om 19:39:

[..]

Ja.

Lastig. Ze mag aangeven wat ze niet goed vindt of graag anders zou willen ( tot op zekere hoogte natuurlijk) maar dat hoeft niet mopperend.

Dolfje schreef op 06-08-2024 om 19:45:

[..]

Lastig. Ze mag aangeven wat ze niet goed vindt of graag anders zou willen ( tot op zekere hoogte natuurlijk) maar dat hoeft niet mopperend.

Ik kan in haar ogen niks goed doen. Misschien heeft ze last van de warmte dat ze zo reageert, ik weet het niet.

Broodjebrie schreef op 06-08-2024 om 21:26:

[..]

Ik kan in haar ogen niks goed doen. Misschien heeft ze last van de warmte dat ze zo reageert, ik weet het niet.

Ik weet dat dat lastig is maar neem het niet persoonlijk want het ligt niet aan jou vermoed ik.. (weet ik eigenlijk wel zeker) Maar goed leuk is het natuurlijk niet...

Net kotsmisselijk naar huis gegaan van werk. Kwam heel opeens op, dacht even dat ik daar over m'n nek zou gaan. Gelukkig gehaald tot thuis. En mag meteen morgen binnenlopen voor verzuimgesprek, 3e ziekmelding in 7 maanden. 

Beterschap Koettie.

Ik had een afspraak maar wat ik al had verwacht degene zei het af. Nu met lulsmoes dat het slecht weer was. Ja dat was het vanmorgen maar nu stralend weer. Echt de zoveelste keer afzeggen al dat is de ergernis, en dan eerdaags weer klagen ze ze me zo weinig ziet.

De chatbot van de zorgverzekeraar wil mij gewoon niet begrijpen. Een mens spreken is natuurlijk helemaal ingewikkeld 

Bailey26 schreef op 07-08-2024 om 15:36:

De chatbot van de zorgverzekeraar wil mij gewoon niet begrijpen. Een mens spreken is natuurlijk helemaal ingewikkeld

Ik heb laatst een telefoontje gepleegd met mijn zorgverzekeraar, met een echt mens. Geloof me, dat is ook niet altijd alles als je het over begrijpen hebt….

En hoezo dacht deze persoon dat ik belde om het levensverhaal cq ervaringen van deze betreffende persoon te horen 😡

Op dat moment had ik juist liever een chatbot 

Wij gaan over een paar weken een paar dagen weg in een hotel in Nederland. Slaat tijdens het boeken de site vast. Nu is het bedrag twee keer afgetrokken ipv een keer. En de boekingsbevestiging is ook nog niet binnen. Het is bij een bekende site geboekt dus het zal wel weer goed komen maar dat gezeik soms met alles online doen. Bah!

Grindelwald schreef op 07-08-2024 om 21:17:

Wij gaan over een paar weken een paar dagen weg in een hotel in Nederland. Slaat tijdens het boeken de site vast. Nu is het bedrag twee keer afgetrokken ipv een keer. En de boekingsbevestiging is ook nog niet binnen. Het is bij een bekende site geboekt dus het zal wel weer goed komen maar dat gezeik soms met alles online doen. Bah!

Toevallig bij Booking? Had ik laatst ook. Was inderdaad een hoop gezeik en het kwam uiteindelijk wel goed, maar wel pas na een maand of twee. 

Dolfje schreef op 07-08-2024 om 13:46:

Beterschap Koettie.

Ik had een afspraak maar wat ik al had verwacht degene zei het af. Nu met lulsmoes dat het slecht weer was. Ja dat was het vanmorgen maar nu stralend weer. Echt de zoveelste keer afzeggen al dat is de ergernis, en dan eerdaags weer klagen ze ze me zo weinig ziet.

Thanks.Ik heb ook zo'n sjaak afhaakvriend maar stel me er op in en weet de reden ook. Dus plan een soort van reverve activiteit in als ze toch niet komt. 

Straks weeer werken en daarna door naar een vriend waar het niet zo lekker mee gaat. Voel me niet meer ziek maar wel moe en meh. Maar goed, nog een dagje en dan weekend. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.