Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


aan ouders die denken voor hun kind(eren) een onverwacht uitstapje te hebben als er een traumahelikopter en een ambulance op een carpoolplaats staan. Wel op een afstandje maar kinderen zitten op het dak van de auto.  

Friezinnetje schreef op 23-07-2024 om 14:59:

aan ouders die denken voor hun kind(eren) een onverwacht uitstapje te hebben als er een traumahelikopter en een ambulance op een carpoolplaats staan. Wel op een afstandje maar kinderen zitten op het dak van de auto.

Rogue schreef op 23-07-2024 om 14:21:

ik had gewoon kunnen fietsen vandaag geen wolkje aan de lucht

Hier in het oosten des lands is het nu wel droog maar het heeft tot een uur of 14 gehoost en vanmorgen ook ff geonweerd...

Nog ff zeuren over mijn 'loop'oor; leuk hoor dat dat water er uit gaat maar of er zit 20 liter in mijn oor achter het trommelvlies of er druppelen per 24 u 2 halve druppels uit want opschieten doet het niet...

Oke, m'n moeder even gebeld om de lucht te klaren. Ik overdreef een beetje en zij voelde het een beetje aankomen en zei dat het wonen niet hoeft maar het gewoon wilde aanbieden. Dus nouja, m'n best doen om niet zo snel boos te worden. Ben zo snel getriggerd bij haar, echt vervelend. 

Ik stond vandaag met drie vrouwelijke 55+ collega’s in de lift. Ik zeg: dames, ik ben nu 46, en als ik ook maar iets doe, zweet ik me de blubbers. “Ja, zo begint het!” “Gefeliciteerd!” “Kan jaaaren duren!”
Kuthormonen.

Netherfield schreef op 23-07-2024 om 19:07:

Ik stond vandaag met drie vrouwelijke 55+ collega’s in de lift. Ik zeg: dames, ik ben nu 46, en als ik ook maar iets doe, zweet ik me de blubbers. “Ja, zo begint het!” “Gefeliciteerd!” “Kan jaaaren duren!”
Kuthormonen.

Ik ben ervoor naar de huisarts geweest, voor mijn overgangsklachten en die had er wel wat voor.

Mijn ergernis, we zijn op vakantie met onze electrische auto. Schiet er net een idioot voor mij de laadplek in, terwijl ik al langer stond te wachten.

We hebben een stank in huis en kunnen niet lokaliseren waar het vandaan komt en wat het dus is.

Dolfje schreef op 23-07-2024 om 21:47:

We hebben een stank in huis en kunnen niet lokaliseren waar het vandaan komt en wat het dus is.

Niet leuk

lientje69 schreef op 23-07-2024 om 22:00:

[..]

Niet leuk

Ik heb overal aan geroken, kasten, lades, de planten, de muren in de koelkast maar we vinden het niet. Het hangt ergens tussen de eettafel en de keuken maar voor hetzelfde geld komt het uit de kelder ( schuurtjes) of van boven of zo.

Aan mijn hormonen. Foi, wat kunnen ze soms goed opspelen.
En over een persoon op mijn werk. Mij volledig neerhalen waardoor ik actie heb ondernomen en nu krabbelt hij terug en heeft hij spijt. 

Aan mezelf. Komt er ‘s ochtends op werk een appje binnen over een privé-aangelegenheid, dat lees ik met een half oog, want aan het werk. Maar er staat eigenlijk iets in waar ik me een beetje druk om ga maken. s Avonds onderweg naar huis ga ik me er weer druk om maken, overweeg er wat tegen de geliefde over te zeggen, maar bedenk me dan dat ik dat appje misschien nog ns echt goed moet lezen. Staat er helemaal niet wat ik dacht dat er stond 

Dolfje schreef op 23-07-2024 om 22:02:

[..]

Ik heb overal aan geroken, kasten, lades, de planten, de muren in de koelkast maar we vinden het niet. Het hangt ergens tussen de eettafel en de keuken maar voor hetzelfde geld komt het uit de kelder ( schuurtjes) of van boven of zo.

Ohh dat lijkt me vreselijk dat blijft je bezighouden. Ik denk dat ik iemand met een hond zou vragen langs te komen. 

Thiu schreef op 23-07-2024 om 22:07:

Aan mijn hormonen. Foi, wat kunnen ze soms goed opspelen.
En over een persoon op mijn werk. Mij volledig neerhalen waardoor ik actie heb ondernomen en nu krabbelt hij terug en heeft hij spijt.

Klinkt heel naar, sterkte!

Moosey schreef op 23-07-2024 om 22:23:

Aan mezelf. Komt er ‘s ochtends op werk een appje binnen over een privé-aangelegenheid, dat lees ik met een half oog, want aan het werk. Maar er staat eigenlijk iets in waar ik me een beetje druk om ga maken. s Avonds onderweg naar huis ga ik me er weer druk om maken, overweeg er wat tegen de geliefde over te zeggen, maar bedenk me dan dat ik dat appje misschien nog ns echt goed moet lezen. Staat er helemaal niet wat ik dacht dat er stond

Ohhh ik herken het, laatst een mail vlug, vlug, gelezen en werd meteen pissig. Geen zin om te antwoorden en de volgende dag zag ik dat het allemaal mee viel  Eigenlijk word ik ook kriegel van al die mail en appjes, ik verlang weleens naar de tijd dat we op de hoogte werden gehouden per post, stuk rustiger.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.