Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


aan vliegende mieren.

Broodjebrie schreef op 15-07-2024 om 15:59:

aan vliegende mieren.

Ja, waar komen die ineens vandaan?!?

Loulou39 schreef op 15-07-2024 om 17:29:

[..]

Ja, waar komen die ineens vandaan?!?

Dat is de zogenaamde bruidsvlucht, vruchtbare koninginnen en mannetjes vliegen uit, op zoek naar.... elkaar 😉

Loulou39 schreef op 15-07-2024 om 17:29:

[..]

Ja, waar komen die ineens vandaan?!?

Geen idee.. hopelijk gaan ze snel weg.

Mijn moeder zei dan altijd dat er dan onweer kwam. Meestal klopte dat (leek het).

In Oost Frankrijk is het dichtstbijzijnde onweer.

rionyriony schreef op 15-07-2024 om 17:59:

Mijn moeder zei dan altijd dat er dan onweer kwam. Meestal klopte dat (leek het).

In Oost Frankrijk is het dichtstbijzijnde onweer.

Kan me nog herinneren dat wij vroeger er ook een keer heel veel last van hadden. We kwamen thuis van een dagje weg en toen ontdekte mijn vader dat er ontzettend veel vliegende mieren op de zijkant van het huis zaten. Dat was echt zo bizar om te zien!

Ik erger mij aan de aso buren van verder op. Moeder en zonen rijden als volslagen debielen door de gangpoort op de fatbike. Zoon heeft al een keer een kind aangereden die over de stoep liep. Zijn ook totaal niet aan te spreken op hun gedrag.

Bailey26 schreef op 15-07-2024 om 18:12:

Ik erger mij aan de aso buren van verder op. Moeder en zonen rijden als volslagen debielen door de gangpoort op de fatbike. Zoon heeft al een keer een kind aangereden die over de stoep liep. Zijn ook totaal niet aan te spreken op hun gedrag.

Ooow die fatbikes ....

Herfstappeltaart schreef op 15-07-2024 om 18:27:

[..]

Ooow die fatbikes ....

Nou het schorem wat er op zit vooral.

Dolfje schreef op 15-07-2024 om 18:28:

[..]

Nou het schorem wat er op zit vooral.

Zag vanmiddag 'n dame op de stoep voorbijkomen op zo'n fatbike, die prima in jou omschrijving voldeed. 🤣

Ik vraag me af waar jullie wonen dat er zoveel van “die types” op fatbikes over de stoep crossen?
Ik zie ze hier sporadisch, maar op straat, niet op de stoep en ook geen aso typjes.

Broodjebrie schreef op 15-07-2024 om 18:10:

[..]

Kan me nog herinneren dat wij vroeger er ook een keer heel veel last van hadden. We kwamen thuis van een dagje weg en toen ontdekte mijn vader dat er ontzettend veel vliegende mieren op de zijkant van het huis zaten. Dat was echt zo bizar om te zien!

Ja, ook zwermen dondervliegjes, of in de vochtige bossen van die wolken minuscule vliegjes die in je neus gaan zitten als je inademt. Je kan die alleen maar ontwijken door je adem in te houden.

Zilver_gray schreef op 15-07-2024 om 18:39:

Ik vraag me af waar jullie wonen dat er zoveel van “die types” op fatbikes over de stoep crossen?
Ik zie ze hier sporadisch, maar op straat, niet op de stoep en ook geen aso typjes.

Nou ik woon in een doodgewone buitenwijk van een provinciestad. Sociale huurwoningen en koopwoningen in een mix aanwezig. 

Zilver_gray schreef op 15-07-2024 om 18:39:

Ik vraag me af waar jullie wonen dat er zoveel van “die types” op fatbikes over de stoep crossen?
Ik zie ze hier sporadisch, maar op straat, niet op de stoep en ook geen aso typjes.

Ik zie ze hier ook niet extreem veel. Hier in de wijk valt de fatbike niet op. Los van dat aso gezin hier verder op in de straat. Maar die vallen wel vaker op een minder positieve manier op.

Mijn steelstofzuiger lijkt aan zijn einde te komen; hij gaat telkens even uit tijdens het stofzuigen. Ik denk een haperend schakelcontactje.

Ik wacht nog even af, bekijk of ik er nog iets aan kan doen, maar eigenlijk best een goede gelegenheid om een heel mooie nieuwe uit te gaan zoeken. Ik was best wel tevreden met deze. Hij was niet denderend goed, maar presteerde wel voldoende, samen met de sledestofzuiger.

Hij kon mijn tapijt altijd mooi oprullen, van die mooie frisse strepen trekken. Maar ik wil er geen twee dus ik moet deze wel weg doen als ik een nieuwe koop. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.