Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Bakblik schreef op 09-06-2024 om 12:58:

[..]

Simpele oplossing: afgehaald beddengoed in de lengte naast elkaar leggen en dan ongeveer in het midden een platte knoop maken zodat ze aan elkaar zitten.

Helpt ook om te voorkomen dat de hele zooi in elkaar kruipt en dan niet goed kan centrifugeren en je wasmachine staat te bonken.

Ga ik volgend weekend proberen 👍🏻 dat gebonk is inderdaad ook zo irritant!
@ Tuinfluiter: ook nog verdwaalde sokken in de hoes gevonden? 😁

Friezinnetje schreef op 09-06-2024 om 09:54:

hier sprong de kachel aan vanmorgen. Het is juni!!

Ik heb gisteren mijn keramisch kacheltje even aangezet, het was 19 graden in huis en het voelde erg kil aan… Morgen schijnt de koudste junidag ooit te worden. 

Ik krijg de temperatuur in huis juist niet meer onder de 23 graden of warmer. Niet prettig!

Loulou39 schreef op 09-06-2024 om 16:04:

[..]

Ga ik volgend weekend proberen 👍🏻 dat gebonk is inderdaad ook zo irritant!
@ Tuinfluiter: ook nog verdwaalde sokken in de hoes gevonden? 😁

Ja en een onderbroek. Gelukkig geen vochtige handdoek deze keer.

Loulou39 schreef op 09-06-2024 om 12:20:

Dat mijn dekbedhoezen in de wasmachine altijd van binnenstebuiten naar buitenstebinnen gaan. Hoe dan?!?!

Binnenstebuiten en buitenstebinnen is toch hetzelfde? Ik wil mijn dekbedovertrekken juist binnenstebuiten (of buitenstebinnen) in de wasmachine. Dat vind ik makkelijker als het weer droog is, om het bed weer op te maken. Dan floep je  het zó weer over het dekbed heen.  En om te zorgen dat het in de machine niet buitenstebuiten raakt,  vouw ik de overtrekken losjes op.  Dan raakt er niets in verstrikt en voor mijn gevoel scheelt het in de kreukels en da's  fijn want ik ben lui en weiger dekbedovertrekken te strijken 

Wieder schreef op 10-06-2024 om 06:52:

[..]

Binnenstebuiten en buitenstebinnen is toch hetzelfde? Ik wil mijn dekbedovertrekken juist binnenstebuiten (of buitenstebinnen) in de wasmachine. Dat vind ik makkelijker als het weer droog is, om het bed weer op te maken. Dan floep je het zó weer over het dekbed heen. En om te zorgen dat het in de machine niet buitenstebuiten raakt, vouw ik de overtrekken losjes op. Dan raakt er niets in verstrikt en voor mijn gevoel scheelt het in de kreukels en da's fijn want ik ben lui en weiger dekbedovertrekken te strijken

Klopt, dat is hetzelfde, maar ik hoopte dat niemand het zou opmerken 😇

Loulou39 schreef op 10-06-2024 om 09:14:

[..]

Klopt, dat is hetzelfde, maar ik hoopte dat niemand het zou opmerken 😇

😄 oeps, sorry...

Normaal staat mijn opzetzwembad ergens in mei al, maar dit jaar ziet het er naaruit dat het helemaal niet meer gaat gebeuren. 

Daarnaast is de buurt al sinds 2018 af en aan een bouwput (zijn verschillende projecten) en ben ik dat nu ook wel zat. Ik heb twee weken vrij  en iedere werkdag word ik wakker door gepiep van achteruit rijdende vrachtwagens en schreeuwende bouwvakkers. Als het goed is, is dat aan het eind van dit jaar klaar en zullen we voorlopig geen bouwprojecten meer in de buurt hebben.

Wieder schreef op 10-06-2024 om 09:52:

[..]

😄 oeps, sorry...

😁

Waarom komt man altijd met meer dingen thuis, als ik vraag of hij even iets voor me bij de winkel kan halen 

En

Waarom kom je dan met een hele grote doos, maatje onhandig, thuis met maar één paar dingen erin, neem een tas mee

Een jongetje van een jaar of 10-11  op een fatbike, met de handjes los!   

Het zal nog anderhalve week frisjes zijn, maar vanaf komende weekend iets minder frisjes, namelijk rond de twintig graden. Geen hittegolf, maar met een windscherm en eventueel een vest of jas kan je in de zon zitten.

Als er een zon zou zijn, natuurlijk.

Wel vreemd hoor, dat mei juist warmer was dan gemiddeld.
https://www.weeronline.nl/nieuws/weeroverzichten-2024-mei

Ik ervaarde het juist als erg koud.

Bestel volgens de website een zomerjas, en krijg een najaarsjas. Of is de info  aangepast aan dit takkeweer? 

regen, regen, regen, regen, regen, regen

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.