Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Magnoliatakje schreef op 11-03-2024 om 20:51:

Ik was vorige week ziek en ben opgeknapt maar ik blijf maar de hele dag door kuchen en heb nog steeds wat last van mijn longen Ik word er gek van.

Iew! Dat hoor je best vaker. Ik ga nu dag 9 in en ik ben duidelijk door de crisis heen. Dus daar ben ik eigenlijk wel blij mee. Maar ik voel mijn oren nog, en mijn luchtwegen zijn nog niet helemaal vrij hoewel ik niet meer het gevoel heb dat ik stik.

JtM schreef op 12-03-2024 om 10:41:

[..]

Ik laat de eieren altijd schrikken na het koken, wel of geen gaatje maakt geen verschil

Dat gaatje is tegen het stukkoken dacht ik. Uitzettende lucht die weg moet.

klopt. En een slecht te peilen ei is meestal heel vers. Tijdje langer laten staan kan dus helpen (maar daar heb je niks aan als je NU een eitje wilt)

ik erger me aan het feit dat ik er steeds tegenop zie om mijn werkgever te bellen. Ik ga met plezier naar werk maar het contact met coördinator verloopt nog steeds stroef.

Dat de winkel waar ik iets besteld heb, zegt “binnen 1-3 werkdagen geleverd”, maar dat DHL vindt van niet..

Loulou39 schreef op 12-03-2024 om 13:19:

Dat de winkel waar ik iets besteld heb, zegt “binnen 1-3 werkdagen geleverd”, maar dat DHL vindt van niet..

Ik geloof winkels nooit op hun leveringstermijn. Ik ga meestal uit van minstens 4 werkdagen voordat ik het in huis heb.

Bonprix doet er minstens een week over.

kerst schreef op 12-03-2024 om 13:59:

[..]

Ik geloof winkels nooit op hun leveringstermijn. Ik ga meestal uit van minstens 4 werkdagen voordat ik het in huis heb.

Bonprix doet er minstens een week over.

Nee hoor ik heb laatst bij bonprix iets besteld en dat werd de volgende dag keurig bezorgd 

kerst schreef op 12-03-2024 om 13:59:

[..]

Ik geloof winkels nooit op hun leveringstermijn. Ik ga meestal uit van minstens 4 werkdagen voordat ik het in huis heb.

Bonprix doet er minstens een week over.

Ga ik ook niet meer doen! Normaliter kan het me minder schelen, maar nu gaat het om iets belangrijks 😡

JtM schreef op 12-03-2024 om 09:56:

Ik weet niet wat het de laatste tijd is met de gekookte eieren... ieder ei dat ik wil pellen is slecht te pellen, zo irritant.

Even heen-weer rollen over de tafel of keukenblad klein beetje druk zetten 

Rogue schreef op 12-03-2024 om 15:07:

[..]

Even heen-weer rollen over de tafel of keukenblad klein beetje druk zetten

En onder water pellen zodat er water tussen het ei en de schil loopt.

Ik had vandaag mijn eerste werkdag na een vakantie van een weekje maar het leek of ik maanden ben weggeweest met al wat er aan mail en vragen binnen kwam. 

Dolfje schreef op 12-03-2024 om 15:43:

Ik had vandaag mijn eerste werkdag na een vakantie van een weekje maar het leek of ik maanden ben weggeweest met al wat er aan mail en vragen binnen kwam.

Oh ja herkenbaar! Na een weekje afwezigheid is het feest in de mailbox. Ben gerust een halve dag bezig met het beantwoorden en wegwerken ervan. 

Zilver_gray schreef op 12-03-2024 om 15:48:

[..]

Oh ja herkenbaar! Na een weekje afwezigheid is het feest in de mailbox. Ben gerust een halve dag bezig met het beantwoorden en wegwerken ervan.

Ja en daar had ik vandaag eigenlijk geen tijd voor , morgen heb ik meer tijd dan kan ik echt alles eens goed bekijken.

Sowieso is dit een irritant drukke week, heb 2 afspraken ( privé) buiten de deur, de kapster komt nog ergens en dan komt er ook vrijdag nog voor de zoveelste keer een schilder de boel herstellen na lekkage van de bovenburen. 

Dolfje schreef op 12-03-2024 om 16:04:

[..]

Ja en daar had ik vandaag eigenlijk geen tijd voor , morgen heb ik meer tijd dan kan ik echt alles eens goed bekijken.

Sowieso is dit een irritant drukke week, heb 2 afspraken ( privé) buiten de deur, de kapster komt nog ergens en dan komt er ook vrijdag nog voor de zoveelste keer een schilder de boel herstellen na lekkage van de bovenburen.

Zo! Druk én vervelend die lekkage! 

Pff van die vriendinnen die jou (al jaren alleenstaand) gebruiken als dumpputje voor alle shit in hun relatie maar vervolgens niets veranderen en op dezelfde voet doorgaan wat ze ook kunnen doen want ze hebben even lekker 'gevent' en zijn het kwijt. En het irriteert me nog meer dat ik er elke keer intrap en mijn vochtabsorberende revers aantrek om ze te troosten. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.