Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


ik zag vanmorgen dat filmpje van de gebarentolk en nu heb ik sindsdien dat stuiternummer europapa in mijn hoofd.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

03-03-2024 om 18:17

Broodjebrie schreef op 03-03-2024 om 17:55:

ik zag vanmorgen dat filmpje van de gebarentolk en nu heb ik sindsdien dat stuiternummer europapa in mijn hoofd.

Sorry maar 

PhoebeHolmesreturns schreef op 03-03-2024 om 18:17:

[..]

Sorry maar

Ik vind het zo'n irritant liedje 

Ben aan het rommelen op watssapp,ben ik,opeens diverse Whatsappgroepen kwijt.
Nouja, als ze mij missen mogen ze mij weer toevoegen, maar ik heb het
vermoeden,dat dit niet  gaat gebeuren.

Hemke schreef op 03-03-2024 om 18:22:

Ben aan het rommelen op watssapp,ben ik,opeens diverse Whatsappgroepen kwijt.
Nouja, als ze mij missen mogen ze mij weer toevoegen, maar ik heb het
vermoeden,dat dit niet gaat gebeuren.

Heb je ze niet perongeluk gearchiveerd?

MellowTurkey78

MellowTurkey78

04-03-2024 om 07:24

Broodjebrie schreef op 03-03-2024 om 18:19:

[..]

Ik vind het zo'n irritant liedje

Ik ook... Joh mijn hoofd is een wandelende radio, ik heb altijd iets in mijn hoofd en ook regelmatig iets irritants 
Hemke maar als het die groep niet boeit of je erin zit of niet dan is het toch niet zo'n drama? Kun je je tijd ook weer aan andere dingen besteden 

het uiterste rechter randje van m’n telefoonscherm reageert niet meer bij aanraking. Kan bijna niet corrigeren en de letter die na de O in het alfabet komt, kan ik al helemaal niet meer aan… Een nieuwe telefoon stond niet echt in m’n uitgavenlijstje van die jaar, maar ben er dus bang voor…

Aan de andere kant ben ik best verbaasd dat ik dit hele verhaal neer heb kunnen zetten zonder deze letter

Wobbelkont schreef op 04-03-2024 om 07:42:

het uiterste rechter randje van m’n telefoonscherm reageert niet meer bij aanraking. Kan bijna niet corrigeren en de letter die na de O in het alfabet komt, kan ik al helemaal niet meer aan… Een nieuwe telefoon stond niet echt in m’n uitgavenlijstje van die jaar, maar ben er dus bang voor…

Aan de andere kant ben ik best verbaasd dat ik dit hele verhaal neer heb kunnen zetten zonder deze letter

 Haast een uitdaging, respect hoor, mij is het niet gelukt 😆

Het woord 'moeder' mag blijkbaar ook al niet meer , maar moet vervangen worden door ' ouder uit wie het kind is geboren ' 
Slaan we niet een beetje door met z'n allen ?

https://www.ad.nl/politiek/kabinet-wil-het-woord-moeder-schrappen-sgp-boos-weggemoffeld-in-wetsvoorstel~a83331c1/

wild-flower schreef op 04-03-2024 om 08:42:

Het woord 'moeder' mag blijkbaar ook al niet meer , maar moet vervangen worden door ' ouder uit wie het kind is geboren '
Slaan we niet een beetje door met z'n allen ?

https://www.ad.nl/politiek/kabinet-wil-het-woord-moeder-schrappen-sgp-boos-weggemoffeld-in-wetsvoorstel~a83331c1/

Belachelijk. En adoptiemoeders dan? En moeders van een samengesteld gezin?

Aan mijn man, omdat zijn humeur veel te veel beïnvloed wordt door wat hij niet heeft en hij daardoor vergeet hoeveel we wel hebben. Het ge "ja maar als ik x of y had gedaan 10 jaar geleden dan.." wordt ik ook ontzettend moe van. Het is zoals het is en we hebben het heel goed, omdat ik daar heel hard voor werk. Wat hij ook wel erg waardeert, maar hou gewoon op met jezelf verder je depressie in te praten. Zeur tegen je psycholoog. Natuurlijk is dat niet zo eenvoudig, maar man wat wordt ik er moe van.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

04-03-2024 om 08:51

Herfstappeltaart schreef op 04-03-2024 om 08:47:

[..]

Belachelijk. En adoptiemoeders dan? En moeders van een samengesteld gezin?

Ik las het ook in de krant en ik deel jullie mening...Ik snap de gedachtegang maar overdrijven is ook een vak...

Ik erger me momenteel aan mijzelf. Ben met een reëintegratiertraject bezig en heb genoeg te doen maar ben alweer een tijd zonder werk (vorig jaar wel 3 maanden ergens proefplaatsing gehad wat erg vervelend was ivm onbegrip bij collega's)  en ik begin lamlendig te worden. Ik ben chronisch vermoeid en die paar uurtjes die ik kan werken hakken er stevig in dus het is ook wel lekker maar na een tijdje begin zelfs ik (type kan niet op mijn kont zitten) er lichtelijk lamlendig van te worden. Daar wil ik overigens niet over klagen maar ik erger mij er wel even aan het lamlendige en nutteloze gevoel.

wild-flower schreef op 04-03-2024 om 08:42:

Het woord 'moeder' mag blijkbaar ook al niet meer , maar moet vervangen worden door ' ouder uit wie het kind is geboren '
Slaan we niet een beetje door met z'n allen ?

https://www.ad.nl/politiek/kabinet-wil-het-woord-moeder-schrappen-sgp-boos-weggemoffeld-in-wetsvoorstel~a83331c1/

Ik vind dit echt belachelijk inderdaad. 

Ik word er zelfs een beetje boos over. Moeder is toch een mooi woord. Dat Hugo de Jonge zich met de woningmarkt bezig houdt. Lijkt me veel belangrijker.

Dees! schreef op 03-03-2024 om 18:29:

[..]

Heb je ze niet perongeluk gearchiveerd?

Nee, een paar groepen zijn verwijderd /verlaten.

Zoals  PH ook opmerkte, het is geen drama. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.