Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


wild-flower schreef op 04-03-2024 om 08:42:

Het woord 'moeder' mag blijkbaar ook al niet meer , maar moet vervangen worden door ' ouder uit wie het kind is geboren '
Slaan we niet een beetje door met z'n allen ?

https://www.ad.nl/politiek/kabinet-wil-het-woord-moeder-schrappen-sgp-boos-weggemoffeld-in-wetsvoorstel~a83331c1/

WTF!!!!!!!  

Rogue schreef op 04-03-2024 om 10:04:

[..]

WTF!!!!!!!

Het voorstel is geschrapt!  Ik begrijp dat het om een fout in het voorstel tot westwijziging gaat.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

04-03-2024 om 10:14

Rogue schreef op 04-03-2024 om 10:04:

[..]

WTF!!!!!!!

Dat had ik dus ook toen ik het vanmorgen las... 

amarna schreef op 04-03-2024 om 10:06:

[..]

Het voorstel is geschrapt! Ik begrijp dat het om een fout in het voorstel tot westwijziging gaat.

Of een “vroege” 1 april grap 

Heb mij hier in het dorp vandaag flink geërgerd aan volwassen mensen die zich niet aan de verkeersregels kunnen houden. Ik was weer op pad met mijn fietsclub voor nieuwkomers en dan komen we vaak van die types met "haast" tegen die ons de ruimte niet gunnen. Vandaag zo'n type dat rechts ging inhalen en dan heel kort voor de cursisten weer van de stoep af de weg op kwam.
DOE NORMAAL!!!!!!!!!
Iedereen schrikt daarvan, er wordt geslingerd en we rijden tegen elkaar aan. Dit is niet de bedoeling.
We fietsen in rustige wijken en vermijden zoveel mogelijk de doorgaande wegen maar dat is soms onvermijdelijk, omdat we alle verkeerssituaties willen oefenen.

12 dagen geleden de griep gekregen, maar wat duurt dat herstel lang. Vandaag mijzelf naar de oogmeting van de opticien slepen. En ik heb er zo verschrikkelijk geen zin in.

Dat ik net op de wc van mijn werk ontdek dat mijn broek gescheurd is aan de binnenkant van mijn bovenbeen. Waarschijnlijk is de broek dun geworden van het tegen het fietszadel schuren, maar kan dat niet op een ander moment dan op mijn werk? Gelukkig hoef ik niet te presenteren ofzo.

Edit: ben net van het weekend begonnen met een podcast-reeks over fast fashion, zo min mogelijk kopen van kleding, maar nu heb ik echt een nieuwe broek nodig. Liefst één van een beetje kwaliteit...

Auwereel schreef op 04-03-2024 om 13:12:

Dat ik net op de wc van mijn werk ontdek dat mijn broek gescheurd is aan de binnenkant van mijn bovenbeen. Waarschijnlijk is de broek dun geworden van het tegen het fietszadel schuren, maar kan dat niet op een ander moment dan op mijn werk? Gelukkig hoef ik niet te presenteren ofzo.

Edit: ben net van het weekend begonnen met een podcast-reeks over fast fashion, zo min mogelijk kopen van kleding, maar nu heb ik echt een nieuwe broek nodig. Liefst één van een beetje kwaliteit...

Tja en waar vind je dat nog deze dagen?  Mijn blauwe spijkerbroek heeft sleetse plekken bij de enkels (schuren tegen de pedaalconstructie van mijn fiets). Ik draag hem nog steeds, want een nieuwe soortgelijke broek van kwaliteit is niet te vinden. 

Mijn vijver: een diepe zooi drab, algen, vuil.... 
Die moet maar 's helemaal leeg, schoongemaakt en opnieuw gevuld worden.  Bah, wat smerig! 

Hemke schreef op 04-03-2024 om 09:06:

[..]

Nee, een paar groepen zijn verwijderd /verlaten.

Zoals PH ook opmerkte, het is geen drama.

Bij ons zit je er nog in gelukkig!

Hemke schreef op 03-03-2024 om 18:22:

Ben aan het rommelen op watssapp,ben ik,opeens diverse Whatsappgroepen kwijt.
Nouja, als ze mij missen mogen ze mij weer toevoegen, maar ik heb het
vermoeden,dat dit niet gaat gebeuren.

Je staat er bij ons nog in hoor  

kerst schreef op 04-03-2024 om 13:09:

12 dagen geleden de griep gekregen, maar wat duurt dat herstel lang. Vandaag mijzelf naar de oogmeting van de opticien slepen. En ik heb er zo verschrikkelijk geen zin in.

Volgens mijn opticien kan je het beste een afspraak maken als je fit en uitgerust bent. Ben je dat niet dan kan dat van invloed zijn op de meting.

kerst schreef op 04-03-2024 om 13:09:

12 dagen geleden de griep gekregen, maar wat duurt dat herstel lang. Vandaag mijzelf naar de oogmeting van de opticien slepen. En ik heb er zo verschrikkelijk geen zin in.

Ik werd vanmorgen duidelijk met symptomen wakker. In feite hinderde het me al vannacht. Onbekend wat het is. Ik had het idee dat ik het zelf had uitgelokt door slecht gekleed buiten te gaan werken.

Zucht - weer vanavond niks aan op tv; ook morgen en overmorgen niet. Donderdag en vrijdag vanzelf niet dus dat wordt een leuk weekje.

rionyriony schreef op 04-03-2024 om 19:22:

Zucht - weer vanavond niks aan op tv; ook morgen en overmorgen niet. Donderdag en vrijdag vanzelf niet dus dat wordt een leuk weekje.

Ik kijk vaker netflix en videoland dan tv.. het enige wat ik momenteel echt op tv kijk is flikken Maastricht,  en vanaf donderdag secret duets. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.