Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Chiquita schreef op 02-03-2024 om 15:30:

[..]

ik kwam (met name met houdbare melk pakken) erachter dat je ze niet terug erop moet draaien, maar erop drukken zodat dop vastklikt ... mss lukt dit ook met andere pakken

Klopt, ik heb dat ook bij dubbelfriss. 

Ik schreef op SM: wat een heerlijk weer! 
En dan meteen een reactie van een familielid: nou, vind er niks aan want deze hoge temperaturen zijn veel te vroeg in het jaar. Ik kan er daarom tegenwoordig niet meer van genieten. Klimaatwap

wild-flower schreef op 01-03-2024 om 09:44:

Ben ik de enige die zich ergert aan drinkpak sluitdopjes die aan het pak vast blijven zitten ( verplicht vanaf dit jaar ) , maar na het opendraaien met geen mogelijkheid weer goed dicht te draaien valt ?

zeker niet!


SuzyQFive schreef op 02-03-2024 om 16:12:

Ik schreef op SM: wat een heerlijk weer!
En dan meteen een reactie van een familielid: nou, vind er niks aan want deze hoge temperaturen zijn veel te vroeg in het jaar. Ik kan er daarom tegenwoordig niet meer van genieten. Klimaatwap

ik zou gereageerd hebben met: niemand vroeg jou wat gerda!


trouwens zo hoog was het toch niet hier scheen de zon maar wel wind




on topic: ik sterf van de honger maar ga pas over weg om uiteten tegaan  


tumblr_ohvv8aT2tv1r2pp2to1_500.gif

Man is verkouden en dat is nu geëscaleerd naae de mannengriep.. Pff. 

Koettie schreef op 02-03-2024 om 19:44:

Man is verkouden en dat is nu geëscaleerd naae de mannengriep.. Pff.

Oei, sterkte 😱

Er zat dubbel zout in de spinazie vandaag. Dacht dat ik gewone diepvriesspinazie had gekocht, maar blijkt spinazie à la creme te zijn geweest.

Koettie schreef op 02-03-2024 om 19:44:

Man is verkouden en dat is nu geëscaleerd naae de mannengriep.. Pff.

Oooo de mannengriep . Beterschap en sterkte !

Gisteren niet opgelet bij het popcorn bakken. Mijn caramelsaus brandde aan. Heel de toko blauw. Het eerste half uur van de film zat ik in de mist. Gelukkig was het Dune 1.

Een (openings)post met 1 lap tekst en/of te lange regels, Heel irritant om te lezen.
Gebruik alsjeblieft alinea's.

Decibel88 schreef op 03-03-2024 om 15:06:

Een (openings)post met 1 lap tekst en/of te lange regels, Heel irritant om te lezen.
Gebruik alsjeblieft alinea's.

Ik heb soms als ik mobiel tik, dat ik netjes een opmaak maak, maar dat na het versturen alles als 1 tekst onder elkaar staat. Echt heel irritant… 

heel veel maar zal het kort houden...

paaseitjes smaken vallen vies tegen dit jaar ik was bij de jamin geweest maar daar zijn mijn 3 favorieten eruit gehaald 
en bij de hema waren er wel leuke smaken maar in verschillende zakjes en de zakken met meerdere smaken zat niks bijzonders 

Rogue schreef op 03-03-2024 om 16:17:

heel veel maar zal het kort houden...

paaseitjes smaken vallen vies tegen dit jaar ik was bij de jamin geweest maar daar zijn mijn 3 favorieten eruit gehaald
en bij de hema waren er wel leuke smaken maar in verschillende zakjes en de zakken met meerdere smaken zat niks bijzonders

Om het bij de paaseitjes te houden, ik heb altijd een bepaalde smaak van de Hema. Man had nu paaseitjes gekocht in die smaak, maar ander merk. Die waren niet lekker.  Van de week maar even naar de Hema 

Aan de Jumbo die Alpro Soya dingen (yoghurt , kwark)  uit het schap heeft gehaald onder het motto "Wij willen de laagste prijs voor onze klanten, dus bieden wij u alternatieven aan die goedkoper, maar net zo goed zijn!' Behalve dat ik die alternatieven beslist niet lekker vind. Nu moet ik naar een andere supermarkt, had ik dat geweten, had ik op mijn wandeling een rugzak mee genomen en bij de concurrent ingeslagen...

Mama-Inge schreef op 03-03-2024 om 16:40:

[..]

Om het bij de paaseitjes te houden, ik heb altijd een bepaalde smaak van de Hema. Man had nu paaseitjes gekocht in die smaak, maar ander merk. Die waren niet lekker. Van de week maar even naar de Hema

De eitjes met sinaasappelvulling zijn niet meer te koop......

MellowTurkey78

MellowTurkey78

03-03-2024 om 17:39

Rogue schreef op 02-03-2024 om 18:20:

[..]

zeker niet!


[..]

ik zou gereageerd hebben met: niemand vroeg jou wat gerda!


trouwens zo hoog was het toch niet hier scheen de zon maar wel wind




on topic: ik sterf van de honger maar ga pas over weg om uiteten tegaan


tumblr_ohvv8aT2tv1r2pp2to1_500.gif

Ik ben dus net als die vrouw van deze GIF als ik honger heb... Sterker nog dan ben ik echt bloedje chagerijnig... 
Anyway ik hoop dat je het hebt overleefd Roque. Tip voor volgende keer: eet alvast iets kleins zoals een cracker of tomaat, komkommer, wortel, kopje bouillon enz.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.