Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Darten 🙄 Nu er geen Nederlander meer meedoet ben ik er al helemaal klaar mee maar man wil toch nog kijken! 
Ik wil Winter vol liefde kijken 😅

HAHA!wait..what schreef op 02-01-2024 om 21:15:

Darten 🙄 Nu er geen Nederlander meer meedoet ben ik er al helemaal klaar mee maar man wil toch nog kijken!
Ik wil Winter vol liefde kijken 😅

Jammer inderdaad van de Nederlanders, maar ik vind die 16-jarige jongen wel spectaculair nog hoor. Die gooit koelbloedig iedereen het toernooi uit 😁

SombraOnline schreef op 02-01-2024 om 19:27:

Er is hier al enkele maanden een hele hoge toon te horen. Het is er niet altijd, en nu met die wind is ie alleen maar harder. Niemand weet wat het is, ik vermoed zelf de windmolens… Het is in elk geval heel irritant en het dringt enorm door.

Geen nieuwe 5gmast geplaatst in de buurt? Hier klinkt dat ding met wind alsof een kind een blokfluit heeft gekregen.. 

_Audrey schreef op 02-01-2024 om 22:23:

[..]

Jammer inderdaad van de Nederlanders, maar ik vind die 16-jarige jongen wel spectaculair nog hoor. Die gooit koelbloedig iedereen het toernooi uit 😁

Haha ja! Na mijn ergernis geuit te hebben, toch nog geboeid meegekeken! Zo knap, hij staat gewoon in de finale 😊

HAHA!wait..what schreef op 02-01-2024 om 22:32:

[..]

Haha ja! Na mijn ergernis geuit te hebben, toch nog geboeid meegekeken! Zo knap, hij staat gewoon in de finale 😊

Haha gelukkig maar. Niet te geloven he, echt knap! 

Vanwege verhuizing van mijn kapper, ben ik sinds anderhalf jaar ontevreden over mijn haar. De kleur is steeds te donker, niet natuurlijk (te egaal) en dekt het grijze haar niet. Laatste keer leek het aardig gelukt, maar na paar keer wassen zag ik dat het weer niet goed gedekt was.... ben er zo klaar mee  

Dat van een dader wederom het slachtoffer wordt gemaakt. 

Zo voorspelbaar en dan erger ik me er nog meer aan, juist omdat dit zo voorspelbaar is en dan toch nog gebeurt. 

Miekje6 schreef op 02-01-2024 om 22:28:

[..]

Geen nieuwe 5gmast geplaatst in de buurt? Hier klinkt dat ding met wind alsof een kind een blokfluit heeft gekregen..

Oh, dat is een interessante! Ik ga even of ik dat kan vinden. Geen idee hoe ik dat zou moeten zoeken, haha.

Ik kom nooit op een legale manier aan een woning

Er staat een laag water van minstens vijf cm in mijn schuur en ook het hele stuk tuin daar is helemaal ondergelopen. De kinderen hadden de schuurdeur open laten staan dus moest ik naar buiten en zag ik de enorme plas, gelukkig was ik niet even snel op mijn sloffen naar buiten gestiefeld… 

Die klote hond van de buren (ja, eigenlijk die klote baasjes van die hond). Van 7 tot 7.10 een keihard blaffende hond omdat de opa en oma voor de deur staan om hun kleindochter op te halen. Je weet dat ze komen, doe er iets aan.
Het wordt steeds harder en langer.

Nadat storm Pia onze kerstlampjes buiten had vernield heeft Henk nu de vaste verlichting buiten kapot geblazen. Heel fijn als je er in de ochtend achterkomt dat je vaak nog moet buiten zetten en er achter in de tuin (12 meter van ons huis) geen werkende lamp meer is. Telefoon gehaald om de zaklampfunctie te gebruiken,  sleutelgat van het hek vinden lukte echt niet. 

Netherfield schreef op 02-01-2024 om 20:08:

Ik had op AH een recept voor broccoli quiche met zalm gevonden. Vanavond gemaakt, broccoli moest rauw in de quiche, mengsel van ei en philadelphia eroverheen en dan de oven in voor 50 minuten. En de broccoli was toen dus nog totaal niet gaar. Op den duur anderhalf uur in de oven gezeten en gewoon NIET gaar! Volgende keer de broccoli dus eerst koken. Maar ze proberen zo’n recept toch uit denk ik dan? Ik begrijp het echt niet.

Berichtje aan AH sturen?

Ergernis  :  mensen die hun krantencontainer aan de straat zetten als er een STORM voorspeld is.

Lang niet hier geweest maar ik erger me dood aan mijn corona besmetting. Vorige keer long covid van opgelopen, daar was ik net 8 mnd vanaf. Gelukkig voel ik me fysiek goed en ben ik alleen snot verkouden. Ik ben al bijna 2 weken onder de pannen. Morgen maar eens weer proberen te werken. 1 dagje en dan heb ik 4 dagen weekend. Moet kunnen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.