Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

kerst schreef op 09-01-2025 om 10:52:

Odido heeft automatisch tv geüpdate. Sindsdien mis ik een paar tv opnames.
En kan ik ook geen Goede tijden meer opnemen.
Als het zo doorgaat, gauw naar een andere provider! Welke provider is goed?

Ik zit al meer dan 20 jaar bij Caiway. Heel tevreden mee. 

kerst schreef op 09-01-2025 om 10:52:

Odido heeft automatisch tv geüpdate. Sindsdien mis ik een paar tv opnames.
En kan ik ook geen Goede tijden meer opnemen.
Als het zo doorgaat, gauw naar een andere provider! Welke provider is goed?

Ik moet bij KPN elke week wel een keer resetten als ik Netflix wil kijken (meteen mijn ergernis).

Mijn buren zijn bij Ziggo en hebben hier totaal geen last van, dus ik raad jou (en mezelf) Ziggo aan.

Mijn pijnlijke knieën. Lopen doet zoveel pijn. Gisteren veel gelopen, en dan moet ik vandaag de prijs betalen( of zoiets)

Loulou39 schreef op 09-01-2025 om 13:21:

[..]

Ik moet bij KPN elke week wel een keer resetten als ik Netflix wil kijken (meteen mijn ergernis).

Mijn buren zijn bij Ziggo en hebben hier totaal geen last van, dus ik raad jou (en mezelf) Ziggo aan.

Bij ziggo liep bij mij het overschakelen van Netflix naar reguliere tv niet goed. Het geluid van Netflix was te zacht en tv blies je van de bank op stand 1. 

Overgestapt naar Kpn, nu ligt het internet er regelmatig uit en zit er geen signaal op de kast. Moet er weer 'n monteur komen.....

ik zit bij de garage om een extra sleutel te halen (die moet ingeleerd worden) en niemand zegt iets. Ik zit koffie te drinken en geen idee te hebben hoe lang dit hoort te duren. Op mijn vraag naar een inschatting van de tijd werd gereageerd met 'ga maar rustig zitten met een kop koffie, dan gaan we aan de gang'. Dit is irritant.

Aan mezelf. Voel me vandaag extreem moe, kort lontje, snel gestresst en geen idee waarom want gisteren was het het omgekeerde. Ik baal ook van de haaruitval bij wenkbrauwen. Leuk hoor perimenopauze (vermoed ik) of gewoon een baaldag, mopper mopper. 
Dan maar stoppen met leren en met dekentje op de bank, ogen dicht. Morgen een betere dag.

Schoondochter schreef op 09-01-2025 om 15:50:

ik zit bij de garage om een extra sleutel te halen (die moet ingeleerd worden) en niemand zegt iets. Ik zit koffie te drinken en geen idee te hebben hoe lang dit hoort te duren. Op mijn vraag naar een inschatting van de tijd werd gereageerd met 'ga maar rustig zitten met een kop koffie, dan gaan we aan de gang'. Dit is irritant.

Oh daar zou ik ook heel slecht tegen kunnen.

Voor de kerst had ik bij de Action een setje van drie oplaadbare kaarsen gekocht. Met kerst heb ik ze gebruikt, ik vond het leuk staan.  

Nu zijn ze nauwelijks meer op te laden. Nadat ik ze meer dan 6 uur had opgeladen waren er binnen 1,5 uur alweer twee kaarsen uit!
Ik heb de bon nog en ga morgen mijn geld terughalen.

Aan de overdreven hoeveelheid aandacht voor B&B Vol liefde. 

Anfisa schreef op 09-01-2025 om 17:03:

Aan mezelf. Voel me vandaag extreem moe, kort lontje, snel gestresst en geen idee waarom want gisteren was het het omgekeerde. Ik baal ook van de haaruitval bij wenkbrauwen. Leuk hoor perimenopauze (vermoed ik) of gewoon een baaldag, mopper mopper.
Dan maar stoppen met leren en met dekentje op de bank, ogen dicht. Morgen een betere dag.

Dat vind ik ook bijzonder ergerlijk en ook raar. Bij mijn man, hoeveel te ouder, hoeveel te dikker en borsteliger, terwijl de mijne steeds dunner worden.

Grindelwald schreef op 09-01-2025 om 18:51:

Aan de overdreven hoeveelheid aandacht voor B&B Vol liefde.

Inderdaad! Hoe vaker ik erover hoor of lees, hoe groter mijn afkeer.

Friezinnetje schreef op 09-01-2025 om 06:57:

Moederkareltje, hoe is je ingreep gegaan?

Goed, leuk dat je het vraagt. Het was een relatief kleine ingreep lichamelijk gezien. Omdat ik het zonder roesje/narcose deed was het pijnlijk maar anders mocht ik niet alleen naar huis.

Moederkareltje schreef op 09-01-2025 om 19:41:

[..]

Goed, leuk dat je het vraagt. Het was een relatief kleine ingreep lichamelijk gezien. Omdat ik het zonder roesje of narcose deed was het pijnlijk maar anders mocht ik niet alleen naar huis.

Fijn dat het goed gegaan is! Sterkte met je herstel!

Moederkareltje schreef op 09-01-2025 om 19:41:

[..]

Goed, leuk dat je het vraagt. Het was een relatief kleine ingreep lichamelijk gezien. Omdat ik het zonder roesje/narcose deed was het pijnlijk maar anders mocht ik niet alleen naar huis.

Fijn dat het goed gegaan is en dat je nu kan herstellen.  

Wat ik nog wel wil zeggen: Jij bent veel te lief voor die man. Je laat een ingreep doen zonder roesje, omdat hij geen tijd wil/kan maken om met je mee te gaan? 

Auwereel schreef op 09-01-2025 om 19:17:

[..]

Dat vind ik ook bijzonder ergerlijk en ook raar. Bij mijn man, hoeveel te ouder, hoeveel te dikker en borsteliger, terwijl de mijne steeds dunner worden.

Ja, hier ook. Bij mij is het ook aan 1 kant waar nu gaten ontstaan. Ik had eerst zoiets van ‘het zal wel’ maar ga als het zo doorgaat toch zo’n wenkbrauwen serum uitproberen. Alleen zo duur. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.