Huiskamer
Dolfje
28-11-2024 om 07:30
Koettie schreef op 28-11-2024 om 07:13:
300 euro voor weekend festival, poeh. Denk dat ik net als vorig jaar over sla maar word er zo blij van.
Ik vind ze tegenwoordig ook veel te duur. Voor wat dat kost en wat we daar nog opmaken kunnen we ook een week op vakantie.
GroenTuintje
28-11-2024 om 07:34
Dolfje schreef op 28-11-2024 om 07:30:
[..]
Ik vind ze tegenwoordig ook veel te duur. Voor wat dat kost en wat we daar nog opmaken kunnen we ook een week op vakantie.
Commerciële festivals zijn toch altijd al duur geweest ? En dan heb ik het niet eens over de tickets… maar ook over drankjes hapjes etc. Niet eens je eigen eten/ water mee mogen nemen enz. Moeten betalen voor de wc. En ga zo maar door..
Dolfje
28-11-2024 om 07:36
GroenTuintje schreef op 28-11-2024 om 07:34:
[..]
Commerciële festivals zijn toch altijd al duur geweest ? En dan heb ik het niet eens over de tickets… maar ook over drankjes hapjes etc. Niet eens je eigen eten/ water mee mogen nemen enz.
Zeker maar de laatste jaren zijn alle prijzen daar wel echt heel erg van gestegen. En ik kan het best betalen maar heb het er niet meer voor over.
Herfstappeltaart
28-11-2024 om 08:31
Ik erger me aan een miskoop bij de Hema! Kopen we leuke glitter kleurpotloden, glitteren ze alleen maar aan de buitenkant. Als je ermee kleurt zijn het doodgewone kleurpotloden, zonder glitter, zonder glans
GroenTuintje
28-11-2024 om 09:01
Herfstappeltaart schreef op 28-11-2024 om 08:31:
Ik erger me aan een miskoop bij de Hema! Kopen we leuke glitter kleurpotloden, glitteren ze alleen maar aan de buitenkant. Als je ermee kleurt zijn het doodgewone kleurpotloden, zonder glitter, zonder glans
Terug mee gaan daarmee maak je duidelijk dat het product niet naar wens is. En kunnen ze er wat aan doen.
Rogue
28-11-2024 om 10:51
leuk thuiskomen dit…. Kat heeft lopen kotsen en een wc ongelukje gehad.
Ook goeiemorgen
Bakblik schreef op 27-11-2024 om 18:27:
[..]
In Duitsland krijgt lokaal treinverkeer voorrang op (inter)nationale treinen waardoor je dan als lokale reiziger minder vertragingen hebt. In Nederland gaan intercity's voor op stoptreinen waardoor regelmatig treinen op stoptreintrajecten worden opgeheven, want teveel vertraging.
Mijn studenten komen hier regelmatig foeterend binnen, omdat hun laatste kwartier van de reis een stoptrein is met een halfuurs dienstregeling. Die zijn regelmatig een half uur tot en uur later thuis dan gepland.
ah oké, hieruit blijkt maar weer hoe weinig ik met de trein ga
ik was gister bijna 2 uur later thuis want na Arnhem, gingen we met een omweg naar Utrecht.
Vervolgens moest ik een halfuur op de tram wachten, vanwege de storm
ik was na gister wel ff klaar met het OV.
Azul5
28-11-2024 om 11:11
Herfstappeltaart schreef op 28-11-2024 om 08:31:
Oooo wat jammer, ik heb ze ook net gekocht voor mijn kleindochter.
Mayosate
28-11-2024 om 11:59
aan m’n lijf…. Van week 6 t/m week 18 non-stop misselijk geweest tijdens de zwangerschap. Nu 2 weken ‘niks’ en sinds paar dagen continue pijnlijk harde buiken. Nu verplichte kortdurende bedrust. Gelukkig heel begripvolle leidinggevende na een overstap intern, dat scheelt wel. Maar ik zat net weer mijn eigen uren te werken dus baal zelf een beetje.
maar ik wil natuurlijk niet over m’n eigen grens gaan, lichaam heeft dit niet zomaar aan. Dus e reader weer vol nieuwe boeken gezet en tot zondag verplicht in bed (en bank mag ook )
Grindelwald
28-11-2024 om 14:55
Dolfje schreef op 28-11-2024 om 07:30:
[..]
Echt he? Ik had graag naar Pinkpop gegaan op zondag. Muse treed dan op maar 1 kaart kost al 155 euro. Dan moet er nog parkeergeld betaald worden, het eten en de benzine ook nog. Landgraaf is voor mij niet om de hoek. Als mijn man en ik er samen naar toe gaan zijn we bijna 500 euro kwijt. Van den zotte is het.
Koettie
28-11-2024 om 18:03
Hypotheekadviseur van ex was vandaag weer aan het werk. Die kon 'helaas geen tijdspad geven'. Of ik niet zelf even de verstrekker kon bellen. Alsof ik dat niet al vijf keer gedaan heb!! Maar die staan me niet ter woord. Morgen toch maar weer doen, heb ook mail gestuurd vandaag met de situatie en dat ik gewoon een indicatie wil hoelang het nog duurt!!!!! Wil echt gillen.
Herfstappeltaart
28-11-2024 om 18:37
GroenTuintje schreef op 28-11-2024 om 09:01:
[..]
Terug mee gaan daarmee maak je duidelijk dat het product niet naar wens is. En kunnen ze er wat aan doen.
Ze hebben ze al gebruikt (kleinkinderen).
Herfstappeltaart
28-11-2024 om 18:38
Azul5 schreef op 28-11-2024 om 11:11:
[..]
Oooo wat jammer, ik heb ze ook net gekocht voor mijn kleindochter.
Oh jammer ja.....
Cle0
28-11-2024 om 18:50
Aan de automobilist die op een 80 weg een rits auto's ging inhalen terwijl ik er als tegenligger aan kwam rijden. Gelukkig signaleerde ik zijn bizarre inhaalmanoeuvre tijdig dus ik kon 'm omzeilen.
Rogue
28-11-2024 om 19:08
Beterlaat2021! schreef op 27-11-2024 om 09:56:
Geërgerd toen ik gisteren door het winkel-wandelgebied in de stad liep. Er fietsen altijd mensen!
Maar mijn vaste truc werkte weer : ik roep tegen fietsers : de politie staat verderop hoor!
Dan stappen ze af en lopen ze verder, of ze gaan terug en rijden om.
'Dank u wel, mevrouw!' Graag gedaan joh!
ik was in Keulen en fietsers daar zijn next level, ze gaan nog net niet door je heen