Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Rogue schreef op 03-11-2024 om 10:51:

[..]

Spam gechecked?

Uiteraard 

SuzyQFive schreef op 03-11-2024 om 10:59:

[..]

Gebruik je outlook ? Volgens mij zit er een storing bij Microsoft want ik heb problemen met de Outlook en Authenticator.

Ja, ok nou dan probeer ik het een andere keer nog wel een  keer voor die paar die niet gelukt zijn.

SuzyQFive schreef op 03-11-2024 om 10:59:

[..]

Gebruik je outlook ? Volgens mij zit er een storing bij Microsoft want ik heb problemen met de Outlook en Authenticator.

Ik heb ook al een maand problemen  met authenticator. Lukt alleen nog met SMS.

Gisteravond tijdens het uitlaten van de hond :  enorme vuurwerk-knal!  En de hond heeft het al zo moeilijk in het donker (ziet en hoort minder goed...)

Beterlaat2021! schreef op 03-11-2024 om 13:07:

Gisteravond tijdens het uitlaten van de hond : enorme vuurwerk-knal! En de hond heeft het al zo moeilijk in het donker (ziet en hoort minder goed...)

Ik begrijp ook niet waarom het niet verboden wordt, liefst samen met Duitsland en België. Er is nu toch ook gelukkig weer grenscontrole (dus iets makkelijker te handhaven).

kerst schreef op 03-11-2024 om 14:46:

[..]

Ik begrijp ook niet waarom het niet verboden wordt, liefst samen met Duitsland en België. Er is nu toch ook gelukkig weer grenscontrole (dus iets makkelijker te handhaven).

Verbieden gaat geen zin hebben vrees ik.. 

ik wilde pannenkoeken bakken uit zo'n fles  (die je moet schudden) maar ik heb het idee dat het beslag steeds niet goed oplost, hoe hard ik ook schud. Hopeloos.. voortaan toch maar weer uit een pak pannenkoeken maken.

Broodjebrie schreef op 03-11-2024 om 17:50:

ik wilde pannenkoeken bakken uit zo'n fles (die je moet schudden) maar ik heb het idee dat het beslag steeds niet goed oplost, hoe hard ik ook schud. Hopeloos.. voortaan toch maar weer uit een pak pannenkoeken maken.

Iets meer melk toevoegen helpt misschien ( ooit ook zo'n ding gekocht want dacht dat is makkelijk)

Dolfje schreef op 03-11-2024 om 17:54:

[..]

Iets meer melk toevoegen helpt misschien ( ooit ook zo'n ding gekocht want dacht dat is makkelijk)

Ga ik de volgende keer proberen 

ik wilde pannenkoeken bakken uit zo'n fles (die je moet schudden) maar ik heb het idee dat het beslag steeds niet goed oplost, hoe hard ik ook schud. Hopeloos.. voortaan toch maar weer uit een pak pannenkoeken maken.

Bij diverse gelegenheden zo'n fles gebruikt.  Klontloos beslag maken met zo'n ding lukt NIET. 

Echt ik ben weer terug naar pakken meergranen pannenkoeken of gewoon zelfrijzend bakmeel. 

Eerst goed schudden zodat alle meel loskomt van de fles. Dan een beetje scheefhouden en eerst een klein beetje melk erin doen. Schudden. Dan de rest van de melk erbij doen. Als het goed is, is het dan klontvrij. 

Broodjebrie schreef op 03-11-2024 om 14:59:

[..]

Verbieden gaat geen zin hebben vrees ik..

Zolang er niet gehandhaafd wordt heeft verbieden geen nut. Tijd geleden heel veel vuurwerk door grote groep voetbalsupporters. Ik heb later contact gehad met de Gemeente, er was besloten niet in te grijpen om escalatie te voorkomen. Hiermee geef je een verkeerd signaal af...

SuzyQFive schreef op 03-11-2024 om 18:10:

[..]

Eerst goed schudden zodat alle meel loskomt van de fles. Dan een beetje scheefhouden en eerst een klein beetje melk erin doen. Schudden. Dan de rest van de melk erbij doen. Als het goed is, is het dan klontvrij.

Yep, ik check altijd eerst of het goed los van de bodem is inderdaad, maar helaas blijft het toch klonteren op de een of andere manier. 

Bakblik schreef op 03-11-2024 om 17:58:

[..]

Bij diverse gelegenheden zo'n fles gebruikt. Klontloos beslag maken met zo'n ding lukt NIET.

Echt ik ben weer terug naar pakken meergranen pannenkoeken of gewoon zelfrijzend bakmeel.

Gelijk heb je. Dit was de laatste keer dat ik zo'n fles gebruikt heb. Volgende keer gebruik ik weer zo'n pak. 

Yumi schreef op 03-11-2024 om 18:24:

[..]

Zolang er niet gehandhaafd wordt heeft verbieden geen nut. Tijd geleden heel veel vuurwerk door grote groep voetbalsupporters. Ik heb later contact gehad met de Gemeente, er was besloten niet in te grijpen om escalatie te voorkomen. Hiermee geef je een verkeerd signaal af...

Ik denk dat handhaven bij een vuurwerkverbod ook helemaal geen zin heeft, want dit is toch niet te controleren?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.