Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik maakte net een paar blikken bonen open en bij 2 van de 3 brak dat ding af en moest ik alsnog de blikopener pakken.

Chiquita schreef op 02-11-2024 om 14:28:

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4583149/artsen-te-direct-tegen-patienten-uit-andere-cultuur-vindt-deze-verzorger

Pff, ja hoor, alsof artsen genoeg tijd hebben om daar weer tijd in te steken

Tuurlijk wel, ik moet nu 2 weken wachten voor ik terecht kan bij de huisarts en 9 maanden voor de orthopeed... laat ze vooral de tijd nemen dan wacht ik nog wel ff 

Vanmiddag even naar het centrum, wat een drukte overal. Het Sint shoppen is al in volle gang. Tot mijn verbazing komt er in een vd overvolle straten een crossmotor hard aanrijden. Het is dat het ding zo'n herrie maakte waardoor mensen snel opzij gingen, maar wat bezielt zo'n sukkel? 

Op de terugweg even iets lekkers halen bij de bakker, die een oprit heeft met 2 parkeerplaatsen. Er stond een auto geparkeerd en de andere probeerde de weg weer op te rijden....man en vrouw al behoorlijk op leeftijd, voor en achteruit rijden en weer terug, ondertussen niet zien dat er ook mensen doorwillen lopen naar de winkel. Ik heb  gewacht, die man zag echt niets om zich heen..

Clipper heeft zoethout in de groene thee Jasmine en lemon gedaan
Zoethout werkt bloeddrukverhogend🙁

kerst schreef op 02-11-2024 om 20:33:

Zoethout zit in enorm veel theemengsels helaas voor mij. Niet iedereen is er even gevoelig voor geloof ik

Vervelend hè, ik probeer het ook te vermijden 

Fatbikes die zonder licht door het donker heen scheuren.

Ik was net eens op verschillende sites mijn wachtwoord aan het veranderen. En bij sommige druk je dan op wachtwoord vergeten en moet je een mail met een link of code krijgen maar dat komt dan niet.

Herfstappeltaart schreef op 02-11-2024 om 15:49:

Ergeren is een groot woord, maar ik vind het heel jammer dat een intelligent, scherpzinnig, humoristisch en maatschappijkritisch iemand als Arjen Lubach naar de commerciëlen is overgestapt. Ik hoop dat hij blijft wie hij was.

Ik weet ook niet zo goed wat ik er van moet vinden, ben ook wel een beetje teleurgesteld alhoewel ik van de week wat argumenten voor de overstap las (zoals meer vrijheid) en het daardoor ook wel weer begrijp... Hij neemt overigens wel zijn hele team mee.

OperaQueen schreef op 03-11-2024 om 08:57:

[..]

Ik weet ook niet zo goed wat ik er van moet vinden, ben ook wel een beetje teleurgesteld alhoewel ik van de week wat argumenten voor de overstap las (zoals meer vrijheid) en het daardoor ook wel weer begrijp... Hij neemt overigens wel zijn hele team mee.

Ja ik dacht hetzelfde. Misschien is het voor de goede redenen.

En geld

Friezinnetje schreef op 03-11-2024 om 09:34:

En geld

Ja ook natuurlijk. Ik begreep dat hij ook wilde dat Janine Abbring meer kansen krijgt om door te groeien.

Nee! Oh bah! Ik mag ook geen zoethout

Dolfje schreef op 03-11-2024 om 08:16:

Ik was net eens op verschillende sites mijn wachtwoord aan het veranderen. En bij sommige druk je dan op wachtwoord vergeten en moet je een mail met een link of code krijgen maar dat komt dan niet.

Spam gechecked? 

Dolfje schreef op 03-11-2024 om 08:16:

Gebruik je outlook ? Volgens mij zit er een storing bij Microsoft want ik heb problemen met de Outlook en Authenticator. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.