Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Blauwevis schreef op 30-10-2024 om 13:02:

[..]

Herkenbaar. Kun je ze niet aan het werk zetten, even de tuin aanharken ofzo?

Kan. Maar uit ervaring weet ik dat ik daarna een berg commentaar krijg hahaha 

Mayosate schreef op 30-10-2024 om 12:50:

familieleden die over mijn grens heen gaan en niet luisteren naar mijn behoefte, wat op dit moment geen bezoek willen ontvangen is. Ben al 10 weken stront en stront misselijk en dat gaat maar niet over. Heb geen energie meer en mentaal zit ik er doorheen. Maar toch doordrammen en even gezellig op de koffie willen… dat trek ik gewoon niet. Zit er aan te denken om de deur gewoon niet open te doen.

Ben je zwanger of heeft het een andere oorzaak?

Mayosate schreef op 30-10-2024 om 12:50:

familieleden die over mijn grens heen gaan en niet luisteren naar mijn behoefte, wat op dit moment geen bezoek willen ontvangen is. Ben al 10 weken stront en stront misselijk en dat gaat maar niet over. Heb geen energie meer en mentaal zit ik er doorheen. Maar toch doordrammen en even gezellig op de koffie willen… dat trek ik gewoon niet. Zit er aan te denken om de deur gewoon niet open te doen.

Niet meer aan denken om de deur niet open te doen, DOEN! denk aan jezelf en de kleine. Sterkte 

SuzyQFive schreef op 30-10-2024 om 14:31:

[..]

Ben je zwanger of heeft het een andere oorzaak?

Ja ik ben zwanger idd en heel erg last van die misselijkheid, inmiddels is bekend dat ik HG heb . Had eerst nog ‘hoop’ dat het geen HG zou zijn maar helaas 

Aan mijzelf. Ben onrustig in mijn hoofd en dat uit zich vooral in besluiteloosheid en wispelturigheid, erg vermoeiend...

Chiquita schreef op 30-10-2024 om 14:32:

[..]

Niet meer aan denken om de deur niet open te doen, DOEN! denk aan jezelf en de kleine. Sterkte

Eens!

Was het een uurtje rustig toen die jongens van de sloop om 16.00 stopten en nu gaat een buurman nog even lekker klussen met rubber hamers en een slijptol om een straatje te leggen en dan vergezeld van keiharde bonk bonk bonk muziek. 
Het is hier snotverdorie herrie van 06.45 tot na 18.00. Die vent kennende gaat hij gewoon nog even lekker door met een bouwlamp erbij. 

Check scooters. Er ligt er al dagenlang één in het water, dus ik dacht, die sukkels hebben dat niet door, laat ik het maar melden zodat het water niet al te erg wordt aangetast.
Dat kan je alleen doen met een app. Kan je een foto maken en opsturen. 
Helaas is de foto die mijn mobiel maakt te groot om te verzenden, dus moet ik 'm eerst bewerken. Verder moet je in de app (die geheel in het Engels is, "klantvriendelijk" voor degene die die taal niet meester is) moet je het kenteken opgeven. Die dus niet zichtbaar is omdat de scooter in het water ligt. Ik ga niet mijn lieslaarzen aantrekken om de kentekenplaat te bekijken.
Ik snap echt niet hoe dat type deelvervoer uitkan. Of ze worden in het water gesmeten, of in de fik gestoken, of ze staan de hele tijd met z'n allen te niksen op de stoep.

Update die de ergernis wat wegneemt, ze hebben gereageerd op een mail die ik maar gestuurd heb omdat de app niet meewerkte en ze zeggen dat ze 'm snel gaan verwijderen. Hopelijk klopt dat en nemen ze mijn klachten over de app ter harte.

Het is nog steeds oktober, maar vandaag was er al reclame voor RTL8 The Christmas Channel

Dat ik vandaag, zoals de hele week al het geval is, om 05.00 wakker was een toen toch na 6.30 weer in slaap gevallen ben een pas om 8.30 wakker werd.  Dat is niet handig op een dag dat je een hoop wil doen.  Even mijn thee finishen en dan haar hard aan de slag. 

Blauwevis schreef op 30-10-2024 om 08:21:

Nog een ergenis, ik was al heel lang op zoek naar eetborden met een leuk printje, en die vond ik eindelijk en heb ze gekocht. Stickers er af gepeuterd om ze daarna in de vaatwasser te doen, passen ze er niet in (minivaatwasser) Kan ze dus ook niet meer terugbrengen.

Heb je dat gecheckt Blauwevis? Vaak zijn winkels coulanter met terugbrengen dan je verwacht

Mayosate schreef op 30-10-2024 om 14:33:

[..]

Ja ik ben zwanger idd en heel erg last van die misselijkheid, inmiddels is bekend dat ik HG heb . Had eerst nog ‘hoop’ dat het geen HG zou zijn maar helaas

Gefeliciteerd en jakkes, HG is echt kak, had ik bij mijn tweede kind. Duurde zes maanden, gelukkig niet de hele zwangerschap. Sterkte, hopelijk duurt het niet te lang meer voor je! 

SuzyQFive schreef op 01-11-2024 om 09:59:

[..]

Gefeliciteerd en jakkes, HG is echt kak, had ik bij mijn tweede kind. Duurde zes maanden, gelukkig niet de hele zwangerschap. Sterkte, hopelijk duurt het niet te lang meer voor je!

Ah heftig zeg! Gelukkig stopte het dan wel rond de 6 maanden maar het is echt een aanslag op je mentale en fysieke gezondheid vind ik. Ik zit er zelf echt door heen, kort lontje en erger me aan alles en iedereen die teveel van me willen 

stuitte jij op onbegrip uit je omgeving of juist begrip? Ik merk dat oudere generatie familieleden het gewoon niet begrijpen 

dat er nu al kerstliedjes geluisterd wordt op werk. Dit is dag 2. 🙄, collega's zijn bezig met de voorbereidingen voor onze kerstmarkt.  Pfff

Xandora schreef op 01-11-2024 om 10:45:

dat er nu al kerstliedjes geluisterd wordt op werk. Dit is dag 2. 🙄, collega's zijn bezig met de voorbereidingen voor onze kerstmarkt. Pfff

dan heb je nog “even” te gaan tot aan Kerst. Sterkte!

(Vind het zelf wel gezellig  )

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.