Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Herfstappeltaart schreef op 05-09-2024 om 19:29:

[..]

Oei dat is helemaal erg zeg . Nee ik snap de ouders ook niet. Blijkbaar worden ze gekocht door de ouders want die kinderen zijn te jong om zoveel geld te verdienen toch?

Dan nog krabbel ik soms achter de oren, heb wel is voor de grap gekeken.


die krengen zijn evenveel geld als een vakantie, nu er een helmplicht komt zie ik er helemaal van af 

Kniepijn. Ik voel mij 87. 

Yumi schreef op 05-09-2024 om 17:12:

[..]

Herken het, met het mooie weer heb ik graag ramen en deuren open en wil niet dat de buren last van mij hebben. Soms kijk ik even terug omdat de ondertitel me helemaal van het padje brengt 😲

Hahaha, dit herken ik: dat is inderdaad zo irritant!
Het lijkt een beetje op Google translate, ik denk ook dat ondertiteling niet door een mens gedaan wordt, maar door een computer.

Naminokurashi schreef op 05-09-2024 om 17:50:

[..]

Heb je dan geen hoge luchtvochtigheid in huis? Sinds ik nu zo'n meter heb, valt het mee met de benauwdheid in huis

Ik heb al jaren een hygrometer, op het moment is het 26,5 gr balkondeur, slaapkamerraam en roosters staan open, luchtvochtigheid 60. Buitentemperatuur is nu 23 gr daardoor koelt het niet af. 

Gisteren met hoofdpijn naar bed gegaan 
Vanmorgen nog steeds hoofdpijn 
En ben nu ook misselijk 

Yumi schreef op 06-09-2024 om 00:35:

[..]

Ik heb al jaren een hygrometer, op het moment is het 26,5 gr balkondeur, slaapkamerraam en roosters staan open, luchtvochtigheid 60. Buitentemperatuur is nu 23 gr daardoor koelt het niet af.

Dan heb ik niets gezegd 

Mama-Inge schreef op 06-09-2024 om 06:20:

Gisteren met hoofdpijn naar bed gegaan
Vanmorgen nog steeds hoofdpijn
En ben nu ook misselijk

Migraine?

Beterlaat2021! schreef op 05-09-2024 om 16:27:

De ondertiteling op de commerciële zenders!

Vroeger was ondertitelen een vak, gedaan door professionals met een degelijke opleiding en een fatsoenlijk honorarium. 
nu wordt het gedaan door de jongste stagiair of de computer want het mag geen cent meer kosten. 

Broodjebrie schreef op 06-09-2024 om 07:44:

[..]

Migraine?

Nee, denk echt van de warmte. Moest 's middags nog weg met de auto, die had in de zon gestaan en dan is het veel te warm, daar kan ik niet goed tegen en waarschijnlijk te weinig gedronken. Verder heb ik de afgelopen 2 nachten heel slecht geslapen. Net uit bed en ik voel me nu veel beter

Mama-Inge schreef op 06-09-2024 om 10:35:

[..]

Nee, denk echt van de warmte. Moest 's middags nog weg met de auto, die had in de zon gestaan en dan is het veel te warm, daar kan ik niet goed tegen en waarschijnlijk te weinig gedronken. Verder heb ik de afgelopen 2 nachten heel slecht geslapen. Net uit bed en ik voel me nu veel beter

Aah. Kan goed hoor, zeker als je auto veel in de zon staat. Fijn dat het nu beter gaat.

Mama-Inge schreef op 06-09-2024 om 10:35:

[..]

Nee, denk echt van de warmte. Moest 's middags nog weg met de auto, die had in de zon gestaan en dan is het veel te warm, daar kan ik niet goed tegen en waarschijnlijk te weinig gedronken. Verder heb ik de afgelopen 2 nachten heel slecht geslapen. Net uit bed en ik voel me nu veel beter

Daar krijg ik dus migraine van.

Man vindt dat ik zeur en misschien is dat ook wel een beetje..

In april heb ik mijn werkdagen om moeten gooien ivm komst en weggaan van een collega. Dit was even schakelen en regelen wat betreft oppas voor zoon (bijna 10 dus gelukkig niet heel klein meer).
Ik heb mijn fysio afspraken daardoor moeten verschuiven naar mijn vrije dagen (standaard 2 x per week ivm chronisch ziek) en dit was qua planning (voor m'n fysio) best lastig maar ik heb nu eindelijk alles rond..

En nu.. Wil collega een dag ruilen voor vast en ik wil dat dus eigenlijk niet meer 🙈 Dat zal betekenen dat ik meerdere (ziekenhuis)afspraken moet afzeggen, fysio weer moet verplaatsen. Nee, klinkt niet heel flexibel van me he 😅

HAHA!wait..what schreef op 06-09-2024 om 19:35:

Man vindt dat ik zeur en misschien is dat ook wel een beetje..

In april heb ik mijn werkdagen om moeten gooien ivm komst en weggaan van een collega. Dit was even schakelen en regelen wat betreft oppas voor zoon (bijna 10 dus gelukkig niet heel klein meer).
Ik heb mijn fysio afspraken daardoor moeten verschuiven naar mijn vrije dagen (standaard 2 x per week ivm chronisch ziek) en dit was qua planning (voor m'n fysio) best lastig maar ik heb nu eindelijk alles rond..

En nu.. Wil collega een dag ruilen voor vast en ik wil dat dus eigenlijk niet meer 🙈 Dat zal betekenen dat ik meerdere (ziekenhuis)afspraken moet afzeggen, fysio weer moet verplaatsen. Nee, klinkt niet heel flexibel van me he 😅

Nou ik vind dat eigenlijk juist heel begrijpelijk van je. Wéér alles opnieuw regelen...

Herfstappeltaart schreef op 06-09-2024 om 19:40:

[..]

Nou ik vind dat eigenlijk juist heel begrijpelijk van je. Wéér alles opnieuw regelen...

Eens.


HAHA!wait..what schreef op 06-09-2024 om 19:35:

Man vindt dat ik zeur en misschien is dat ook wel een beetje..

In april heb ik mijn werkdagen om moeten gooien ivm komst en weggaan van een collega. Dit was even schakelen en regelen wat betreft oppas voor zoon (bijna 10 dus gelukkig niet heel klein meer).
Ik heb mijn fysio afspraken daardoor moeten verschuiven naar mijn vrije dagen (standaard 2 x per week ivm chronisch ziek) en dit was qua planning (voor m'n fysio) best lastig maar ik heb nu eindelijk alles rond..

En nu.. Wil collega een dag ruilen voor vast en ik wil dat dus eigenlijk niet meer 🙈 Dat zal betekenen dat ik meerdere (ziekenhuis)afspraken moet afzeggen, fysio weer moet verplaatsen. Nee, klinkt niet heel flexibel van me he 😅

Ik vind niet dat je zeurt. Je bent al heel flexibel geweest en het houdt een keer op toch? Je zou eventueel, als je dat zelf oké vindt, kunnen zeggen dat je dat vanaf januari wel wil. Zodat je rustig de tijd hebt om alles te regelen en dan hoef je geen afspraken op stel en sprong te veranderen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.