Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Grindelwald schreef op 18-08-2024 om 13:19:

[..]

Herkenbaar, want of je nou dure zonnebrandcrème koopt of goedkope het pikt en plakt altijd.

Precies en dan kom ik thuis en moet er een plaid over mijn velvet bank, omdat ik wil dat die langer dan één zomer meegaat. 

Grindelwald schreef op 18-08-2024 om 13:19:

[..]

Herkenbaar, want of je nou dure zonnebrandcrème koopt of goedkope het pikt en plakt altijd.

Ik heb geen aandelen hoor maar Vision is echt mijn favoriete merk. Dat trekt goed in een plakt niet.  Ook niet als je na insmeren gaat zweten. 

Afgelopen vakantie had ik Vision factor 30 bij mij voor mijn armen en gezicht. Op verzoek van dochter hadden we Nivea factor 50 mee. Dat heb ik op een bepaald moment op mijn benen gesmeerd toen ik in korte broek in een kano ging.  Mijn benen waren nog erg wit. Laat in de middag ben ik voordat ik ging koken op de camping alvast gaan douchen, omdat ik helemaal geen werd van de plakkerige benen. Mijn Armen met de Vision voelden helemaal niet naar.

Naminokurashi schreef op 18-08-2024 om 12:52:

weet niet of dit eigenlijk onder ergernis valt.
Was/is de bedoeling dat ik straks op visite ga, maar ik twijfel erg. Kreeg namelijk de vorige keer nogal wat gemene opmerkingen van mijn vader. Deed behoorlijk veel pijn, en het gekke of trieste is, hij weet niet meer dat hij dat heeft gezegd, maar ik weet het nog donders goed.
Mijn vader heeft wel wat problemen met zijn kortetermijngeheugen.

🌸

Bellebelle schreef op 18-08-2024 om 08:06:

[..]

Je kunt ook contact opnemen met https://wespenstichting.nl/. Zij verwijderen de het nest wesp vriendelijk. Ik hoorde er toevallig iets op radio 1 vorige week.

Dat kan helaas niet als het in de spouw zit, daar kunnen ze niet bij. Mijn ongediertebestrijder die haalt normaal het nest weg in een speciale zak en brengt het naar een plek waar ze geen kwaad kunnen. 

Bakblik schreef op 18-08-2024 om 16:40:

[..]

Ik heb geen aandelen hoor maar Vision is echt mijn favoriete merk. Dat trekt goed in een plakt niet. Ook niet als je na insmeren gaat zweten.

Afgelopen vakantie had ik Vision factor 30 bij mij voor mijn armen en gezicht. Op verzoek van dochter hadden we Nivea factor 50 mee. Dat heb ik op een bepaald moment op mijn benen gesmeerd toen ik in korte broek in een kano ging. Mijn benen waren nog erg wit. Laat in de middag ben ik voordat ik ging koken op de camping alvast gaan douchen, omdat ik helemaal geen werd van de plakkerige benen. Mijn Armen met de Vision voelden helemaal niet naar.

Ik heb Biodermal Ultralichte zon gel-creme hydraplus. Ook heel fijn  

Voor de kinderen gewone van de lidl bijv. 

we hadden vorig jaar een wespennest in de spauwmuur. Wespen kwamen op slaapkamer dochter naar binnen. Ze kunnen ook je isolatie beschadigen, dus zeker weg laten halen. Verdelger spoot spul in de spauw. Nog wat groggy wespen gezien de dagen erna, maar ze zijn gelukkig weg gebleven. 

Mugske schreef op 18-08-2024 om 19:05:

we hadden vorig jaar een wespennest in de spauwmuur. Wespen kwamen op slaapkamer dochter naar binnen. Ze kunnen ook je isolatie beschadigen, dus zeker weg laten halen. Verdelger spoot spul in de spauw. Nog wat groggy wespen gezien de dagen erna, maar ze zijn gelukkig weg gebleven.

Oehh dat klinkt eng, fijn dat de verdelger ze zo snel weg kon halen!

Was je niet bang voor die verdelger Mugske? 

Ik houd van vis en weet dat er graatjes in kunnen zitten maar waarom heb ik altijd de filet met de meeste graten.

lientje69 schreef op 18-08-2024 om 15:49:

[..]

Dat soort dingen raken je dan toch ondanks dat je weet dat het wellicht niet bewust gaat. Is je vader aan het dementeren?

Niet dat ik weet. Mijn moeder was op dat moment toen boven op de slaapkamer bezig. 

Ben vandaag toch maar gegaan. Was ineens niets meer aan de hand. Hebben buiten gezeten eventjes

Aan schoonouders 
We gingen met de familie uit eten
De kinderen zijn dan nog wel eens vervelend omdat alles zo lang duurt 
Werd me van te voren al gezegd dat ik me niet met mijn kinderen mocht bemoeien en dat opa en oma het wel zouden regelen als het nodig was.
3x raden, kinderen strontvervelend en opa en oma zeiden er niets van.
Schoonzus ging zich ermee bemoeien en ik zat me op te vreten want mocht niets erover zeggen 
Leuk hoor zo'n etentje 

Mama-Inge schreef op 19-08-2024 om 06:19:

Aan schoonouders
We gingen met de familie uit eten
De kinderen zijn dan nog wel eens vervelend omdat alles zo lang duurt
Werd me van te voren al gezegd dat ik me niet met mijn kinderen mocht bemoeien en dat opa en oma het wel zouden regelen als het nodig was.
3x raden, kinderen strontvervelend en opa en oma zeiden er niets van.
Schoonzus ging zich ermee bemoeien en ik zat me op te vreten want mocht niets erover zeggen
Leuk hoor zo'n etentje

Jij mag er niks van zeggen?? Het zijn jouw kinderen! Ik snap je ergenis maar ik zou de volgende x wel even aangeven dat alleen je man en jij de kinderen corrigeren wanneer dat nodig is, echt waar bemoeien ze zich mee.. 

Plaatsvervangende ergenis

nou inderdaad zeg, wat een gekkigheid dit. 

Happyapple schreef op 19-08-2024 om 07:19:

nou inderdaad zeg, wat een gekkigheid dit.

Echt he! 

Mama-Inge schreef op 19-08-2024 om 06:19:

Aan schoonouders
We gingen met de familie uit eten
De kinderen zijn dan nog wel eens vervelend omdat alles zo lang duurt
Werd me van te voren al gezegd dat ik me niet met mijn kinderen mocht bemoeien en dat opa en oma het wel zouden regelen als het nodig was.
3x raden, kinderen strontvervelend en opa en oma zeiden er niets van.
Schoonzus ging zich ermee bemoeien en ik zat me op te vreten want mocht niets erover zeggen
Leuk hoor zo'n etentje

Laat jij je schoonouders bepalen hoe je omgaat met je kinderen? Opa en oma horen om te gaan met jou kinderen, op de manier waarop jij je kinderen graag opvoed. Waarrom ga je hierin mee?

Yumi schreef op 19-08-2024 om 10:42:

[..]

Laat jij je schoonouders bepalen hoe je omgaat met je kinderen? Opa en oma horen om te gaan met jou kinderen, op de manier waarop jij je kinderen graag opvoed. Waarrom ga je hierin mee?

Nou inderdaa. Ik denk dat Mama Inge wat meer voor zichzelf moet opkomen. Vraag me ook af wat haar partner dan doet in zo'n situatie. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.