Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


brrr wespen binnen… Je kan het tijdelijk dichtmaken maar ze kunnen ook zo weer een gat maken. En als je het dichtmaakt dan zou ik dat in een keer doen. En dan voor buiten kan je de gaatjes na het verdelgen heel goed afsluiten met een een propje van die staalsponsjes zonder zeep. Heb ik gedaan toen ik van het voorjaar een hornaarsnest in de spouw had.

Strijkstok schreef op 17-08-2024 om 13:26:

We hebben een wespennest in de spouwmuur op de begane grond. Dat is nog tot daaraan toe, maar nu hebben de wespen een ingang naar de woonkamer gevonden
Bah, vlieg gewoon naar buiten!

Oh wat lijkt me dat eng zeg 

SuzyQFive schreef op 17-08-2024 om 11:55:

Erger mij aan mijzelf: ik word er helemaal benauwd van als ik bedenk dat mijn vakantie nog maar twee weken duurt. En ja, dat is een luxeprobleem. Maar ben nog niet klaar voor een nieuw schooljaar… en moet mijn ouders’ feest nog organiseren.

En wat gaan vakanties toch snel he, ik baal echt ontzettend dat de vakantie hier morgen al afgelopen is 

SuzyQFive schreef op 18-08-2024 om 01:08:

brrr wespen binnen… Je kan het tijdelijk dichtmaken maar ze kunnen ook zo weer een gat maken. En als je het dichtmaakt dan zou ik dat in een keer doen. En dan voor buiten kan je de gaatjes na het verdelgen heel goed afsluiten met een een propje van die staalsponsjes zonder zeep. Heb ik gedaan toen ik van het voorjaar een hornaarsnest in de spouw had.

Je kunt ook contact opnemen met https://wespenstichting.nl/. Zij verwijderen de het nest wesp vriendelijk. Ik hoorde er toevallig iets op radio 1 vorige week.

Netherfield schreef op 17-08-2024 om 13:08:

Ik erger me steeds meer aan domme mensen. En dat vind ik dan weer stom van mezelf, want ze kunnen er niks aan doen. Maar een aantal mensen zou ik graag een iq-upgrade doen.

Dom zijn heeft niets met IQ te maken. 

Poezie schreef op 18-08-2024 om 08:48:

[..]

Dom zijn heeft niets met IQ te maken.

Oh, da's een waarheid als een koe!

Geërgerd omdat de melatonine  die ik nam een averechts effect had. Nóg veel meer wakker.  Ben ik net weer degene die de bijwerking  slapeloosheid heeft  
En ik slaap al zo slecht.

lientje69 schreef op 18-08-2024 om 10:51:

Geërgerd omdat de melatonine die ik nam een averechts effect had. Nóg veel meer wakker. Ben ik net weer degene die de bijwerking slapeloosheid heeft
En ik slaap al zo slecht.

Sommige slaapexperts zeggen dat zelf klooien met melatonine (al weet ik niet of dat zo is, dat je het zelf gekocht hebt, zonder advies)  niet zo'n goed idee is omdat het het slaapritme dan nog meer overhoop gooit..

Ik word soms moe van mezelf zoals net, besluiteloosheid/wispelturigheid (over onbelangrijke dingen) is zo irritant..

lientje69 schreef op 18-08-2024 om 10:51:

Geërgerd omdat de melatonine die ik nam een averechts effect had. Nóg veel meer wakker. Ben ik net weer degene die de bijwerking slapeloosheid heeft
En ik slaap al zo slecht.

Herken het Lientje, zelfde verhaal met CBD was klaarwakker. 

Gaat nergens over, maar heb een beetje genoeg van dat gesmeer met zonnebrandcrème. Ik blijf het gewoon doen hoor, maar wat een gedoe .

Yumi schreef op 18-08-2024 om 12:30:

Gaat nergens over, maar heb een beetje genoeg van dat gesmeer met zonnebrandcrème. Ik blijf het gewoon doen hoor, maar wat een gedoe .

Herkenbaar heb het ook net gedaan want ga zo naar buiten.

Ik erger mij aan mijn nagels wat groeien ze toch snel ik blijf maar knippen en veilen. 

weet niet of dit eigenlijk onder ergernis valt.
Was/is de bedoeling dat ik straks op visite ga, maar ik twijfel erg. Kreeg namelijk de vorige keer nogal wat gemene opmerkingen van mijn vader. Deed behoorlijk veel pijn, en het gekke of trieste is, hij weet niet meer dat hij dat heeft gezegd, maar ik weet het nog donders goed.
Mijn vader heeft wel wat problemen met zijn kortetermijngeheugen. 

Yumi schreef op 18-08-2024 om 12:30:

Gaat nergens over, maar heb een beetje genoeg van dat gesmeer met zonnebrandcrème. Ik blijf het gewoon doen hoor, maar wat een gedoe .

Herkenbaar, want of je nou dure zonnebrandcrème koopt of goedkope het pikt en plakt altijd. 

Tuinfluiter schreef op 18-08-2024 om 12:41:

[..]Ik erger mij aan mijn nagels wat groeien ze toch snel ik blijf maar knippen en veilen.

Oh ja, dat heb ik ook. Vooral als ik soms moeilijk in slaap kom, denk ik :
en mijn nagels maar doorgroeien ondertussen....       
En mijn teennagels helemaal!  Nutteloos!    

Ben wel dol op vijlen, er ligt er altijd een onder 'hand'bereik....

Naminokurashi schreef op 18-08-2024 om 12:52:

weet niet of dit eigenlijk onder ergernis valt.
Was/is de bedoeling dat ik straks op visite ga, maar ik twijfel erg. Kreeg namelijk de vorige keer nogal wat gemene opmerkingen van mijn vader. Deed behoorlijk veel pijn, en het gekke of trieste is, hij weet niet meer dat hij dat heeft gezegd, maar ik weet het nog donders goed.
Mijn vader heeft wel wat problemen met zijn kortetermijngeheugen.

Dat soort dingen raken je dan toch ondanks dat je weet dat het wellicht  niet bewust  gaat. Is je vader aan het dementeren?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.