Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Rozi schreef op 16-08-2024 om 18:15:

Wij hebben sowieso al weinig parkeerplek in de straat en nu gaan mensen dan hun caravan zetten om uit te laden of inladen waardoor er nog minder plek is.

Als het alleen laden en lossen is? Dan is het vaak 1 dag. Snap dat het vervelend kan zijn zeker als er meerdere caravans zijn maar die mensen moeten toch iets? Hij mag er 3 dagen staan. 

aan iemand in de supermarkt die ongegeneerd zijn neus op liep te halen. En het bleef niet bij 1 keer.. zo smerig 

PinkFlower schreef op 16-08-2024 om 19:57:

[..]

Als het alleen laden en lossen is? Dan is het vaak 1 dag. Snap dat het vervelend kan zijn zeker als er meerdere caravans zijn maar die mensen moeten toch iets? Hij mag er 3 dagen staan.

Nou sommige staan er langer dan een week. Een paar dagen is idd geen probleem. 

wederom DHL& vriend ... morgen wordt er een pakket bezorgd had express op de website het tijdslot 11:00-14:00 want vriend zei dat hij thuis was.

krijg ik vanmiddag een mail zonder tijd (oke logisch) en vriend die doodleuk zegt dat hij een afspraak heeft 

Herfstappeltaart schreef op 16-08-2024 om 19:37:

Aan het feit dat sommige modellen op de site van een webwinkel nog zo akelig dun zijn. En dan kijken ze er ook nog bij of ze vermoord gaan worden.

Haha misschien kijken ze zo, omdat ze in die kleding geperst zijn 

Rozi schreef op 16-08-2024 om 21:24:

[..]

Nou sommige staan er langer dan een week. Een paar dagen is idd geen probleem.

Dat mag gewoon niet, 3 dagen is de max. Ik herken het hoor, hier ook zeer lastig parkeren in de straat en buren met een caravan. Maar zij laten het áltijd weten via de appgroep, pakken de minst belastende parkeerplekken en doen het maar 1 dag. Daar kan ik echt wel begrip voor hebben, maar het is dus de toon die de muziek maakt.

Voor mij een reden om te zorgen dat onze volgende caravan, net als de vorige, op onze eigen oprit past. Geen stress dat ik iemand in de weg zit. 

Erger mij aan mijzelf: ik word er helemaal benauwd van als ik bedenk dat mijn vakantie nog maar twee weken duurt. En ja, dat is een luxeprobleem. Maar ben nog niet klaar voor een nieuw schooljaar… en moet mijn ouders’ feest nog organiseren. 

Ik erger me steeds meer aan domme mensen. En dat vind ik dan weer stom van mezelf, want ze kunnen er niks aan doen. Maar een aantal mensen zou ik graag een iq-upgrade doen. 

We hebben een wespennest in de spouwmuur op de begane grond. Dat is nog tot daaraan toe, maar nu hebben de wespen een ingang naar de woonkamer gevonden    
Bah, vlieg gewoon naar buiten!

Strijkstok schreef op 17-08-2024 om 13:26:

We hebben een wespennest in de spouwmuur op de begane grond. Dat is nog tot daaraan toe, maar nu hebben de wespen een ingang naar de woonkamer gevonden
Bah, vlieg gewoon naar buiten!

Oh gatsie wat een ellende!

Broodjebrie schreef op 17-08-2024 om 13:37:

[..]

Oh gatsie wat een ellende!

Nogal!  Ik ga zo kijken of ik de spouw en het gat in de woonkamer dicht kan maken en anders maandag toch maar een verdelger bellen. 

Dit is nu al jaar drie met een wespennest in de tuin, zoek toch eens een andere plaats... 

Strijkstok schreef op 17-08-2024 om 13:26:

We hebben een wespennest in de spouwmuur op de begane grond. Dat is nog tot daaraan toe, maar nu hebben de wespen een ingang naar de woonkamer gevonden
Bah, vlieg gewoon naar buiten!

Je kan nu wel binnen meedoen aan de wespentelling!

https://nos.nl/artikel/2533599-wespentelling-moet-beeld-geven-van-wespenstand-maar-ook-helpen-bij-imagoprobleem

Auwereel schreef op 17-08-2024 om 14:27:

[..]

Je kan nu wel binnen meedoen aan de wespentelling!

https://nos.nl/artikel/2533599-wespentelling-moet-beeld-geven-van-wespenstand-maar-ook-helpen-bij-imagoprobleem

😂 ik ga wel een half uurtje ervoor zitten, relaxt vanaf mijn bank tellen 

Strijkstok schreef op 17-08-2024 om 13:26:

We hebben een wespennest in de spouwmuur op de begane grond. Dat is nog tot daaraan toe, maar nu hebben de wespen een ingang naar de woonkamer gevonden
Bah, vlieg gewoon naar buiten!

O jee, en nu? Kan iemand zo'n wespennest snel verwijderen? Geen idee hoe zoiest in zijn werk gaat maar het lijkt me de hel 

Strijkstok schreef op 17-08-2024 om 13:26:

We hebben een wespennest in de spouwmuur op de begane grond. Dat is nog tot daaraan toe, maar nu hebben de wespen een ingang naar de woonkamer gevonden
Bah, vlieg gewoon naar buiten!

Nee! Kijk goed uit hoor, als je in hun vliegroute staat kunnen ze lelijk aanvallen. (heb ik van een bestrijder hier in de buurt geleerd). Snel door een prof. laten verwijderen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.