Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Naminokurashi schreef op 15-08-2024 om 10:17:

was vanochtend wat wortels aan het raspen voor wortelsla, neem ik ook gelijk mijn duim een stukje mee. Bloedde gelijk als een malle.
Nou ja, eigen schuld, moet ik ook maar uitkijken.

Auwtsj! 

Wij deden vroeger dat soort dingen met een brabantia raspmolen. Echt handig. Misschien ga ik er wel weer een kopen. Met mijn gewrichten ook wel fijner. Zie dat ikea ze ook heeft trouwens. 

SuzyQFive schreef op 15-08-2024 om 10:23:

[..]

Auwtsj!

Wij deden vroeger dat soort dingen met een brabantia raspmolen. Echt handig. Misschien ga ik er wel weer een kopen. Met mijn gewrichten ook wel fijner. Zie dat ikea ze ook heeft trouwens.

Dit was met zo'n vegetable chopper, er zit ook een soort van houder bij waar je het aan vast kan klemmen, maar die had ik er niet bij gepakt. Tja, dan krijg je dat.

Dolfje schreef op 15-08-2024 om 09:29:

Ik kan bij de Ah best wat gratis producten ophalen die ik met die kraskaarten gekrast heb en ben ondertussen dus al 2 keer in de Ah geweest en natuurlijk die gratis dingen vergeten.

Dat had ik laatst met Picnic, 10 euro korting bij je bestelling. Notabene 2 x opnieuw besteld ivm fouten maar ik vergat dus steeds die code voor die korting in te voeren... 

Ben net terug geweest en uiteraard waren 2 van die gratis producten ( de duurste) nergens te vinden. Kijk volgende week wel bij de Ah bij mijn werk of ze het hebben.

In mijn vakantie zou een plan van aanpak komen. Ik had al besloten het niet te lezen en na mijn vakantie te reageren. Alleen, er kwam geen plan van aanpak, maar wel twee losse mails. Toch maar even gekeken. Had ik natuurlijk niet moeten doen. Ze willen de hulpverlening naar iemand anders schuiven (huidige zijn ze een jaar en vader maakt problemen met de therapeut) maar op 45 minuten afstand!! Denk niet dat de kinderen weer een andere therapeut willen en op 45 minuten afstand vindt ik behoorlijk belastend.
Verder opstart omgang van 11 tot 19 uur. Staat niet bij welke dag, kind heeft iedere zaterdag scouting, dus dan past het in ieder geval al niet...

Ik had een vrij uitgebreid plan verwacht, maar dit was echt karig. Het is niet heel veel meer uren dan ik had bedacht, tenminste, ik had het karig ingediend omdat ik vermoedde dat het gemiddelde genomen zal worden. Dat lijkt ook gebeurd te zijn. 

Jammer van de huidige therapeut, zij is echt heel fijn voor de kinderen. Daar gaan de kinderen wel verdriet van hebben. 

Dolfje schreef op 15-08-2024 om 12:26:

Ben net terug geweest en uiteraard waren 2 van die gratis producten ( de duurste) nergens te vinden. Kijk volgende week wel bij de Ah bij mijn werk of ze het hebben.

het is ook bijna afgelopen, toch die aktie? 

Friezinnetje schreef op 15-08-2024 om 16:41:

[..]

het is ook bijna afgelopen, toch die aktie?

Kraskaarten alleen deze week nog, inleveren tot 1 september

Aan mezelf. Of eigenlijk aan mijn hoofdpijn vandaag! Beetje migraine achtig met misselijkheid dus ik ging na het avondeten even op bed liggen. Half uurtje heel diep geslapen en gelukkig werd ik wakker met een beetje minder hoofdpijn want ik kon weer gewoon rustig dingen doen..
Maar nu moet ik eigenlijk weer slapen want over 6 uurtjes gaat mijn wekker maar ik merk dat dat heel lastig gaat worden 

Yumi schreef op 15-08-2024 om 22:27:

[..]

Kraskaarten alleen deze week nog, inleveren tot 1 september

Ja daarom. Heb 2 producten inmiddels bij de ah op mijn werk kunnen krijgen. Nog 1 maar dat is een diepvries pizza en die hadden ze daar wel maar die kon ik op het werk niet in de diepvries doen.

- knip -


Ginevra schreef op 16-08-2024 om 13:25:

[Quote verwijderd]

Dat  is idd een hele slechte instelling  dan Ginevra, zo gaan wij zeker niet met de mensen om ! Gelukkig maar dat het niet overal zo gaat. Ik vind zoiets  wel een klacht  en slechte recensie waardig.

Wij hebben sowieso al weinig parkeerplek in de straat en nu gaan mensen dan hun caravan zetten om uit te laden of inladen waardoor er nog minder plek is.

@Rozi :  Hoe moeten ze dat anders doen dan,twee straten verder?

Aan het feit dat sommige modellen op de site van een webwinkel nog zo akelig dun zijn. En dan kijken ze er ook nog bij of ze vermoord gaan worden. 

Dat ik er sinds eergisteren weer een veiligheidscode bij heb; de code van de tv aanbieder om tv te kunnen kijken.
Kan helaas niet uitgezet ook.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.