Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Was om half 5 al wakker, last van mijn rug en kon niet blijven liggen. Vanmorgen en vanavond een afspraak, en nu al moe.

Laatst nieuw matras gekocht bij vriend. Nu alweer een kuil. Van de week ff checken of het het bed is. En anders misschien matras ruilen. Ikea is om de hoek gelukkig 

JtM

JtM

08-08-2024 om 08:25 Topicstarter

Mijn vinger voelt aan alsof 'ie (weer) gaat ontsteken. Auw.

morgen op vakantie. We vertrekken heel vroeg en ik ben bang dat ik iets ga vergeten. 

Netherfield schreef op 08-08-2024 om 21:42:

morgen op vakantie. We vertrekken heel vroeg en ik ben bang dat ik iets ga vergeten.

Als je de belangrijkste dingen maar bij je hebt. 

Ik ben jaloers, ik moet nog 2 weken werken.

Netherfield schreef op 08-08-2024 om 21:42:

morgen op vakantie. We vertrekken heel vroeg en ik ben bang dat ik iets ga vergeten.

Paspoort, medicatie, portemonnee en telefoon. Dan kom je een heel eind. Het meeste kun je wel kopen als je het vergeten bent. 
Fijne vakantie!

Schemerlampje schreef op 08-08-2024 om 22:44:

[..]

Paspoort, medicatie, portemonnee en telefoon. Dan kom je een heel eind. Het meeste kun je wel kopen als je het vergeten bent.
Fijne vakantie!

Klopt niet helemaal!  Probeer als vrouw van 1.77m met mt. 48/50 maar eens een badpak te kopen op een Grieks eiland....

amarna schreef op 09-08-2024 om 06:47:

[..]

Klopt niet helemaal! Probeer als vrouw van 1.77m met mt. 48/50 maar eens een badpak te kopen op een Grieks eiland....

Meenemen in handbagage. Dat doe ik altijd. 

Dolfje schreef op 09-08-2024 om 07:20:

[..]

Meenemen in handbagage. Dat doe ik altijd.

Ik ook. Maar aan een rots gescheurd tijdens snorkelen.

amarna schreef op 09-08-2024 om 08:30:

[..]

Ik ook. Maar aan een rots gescheurd tijdens snorkelen.

Oh dat is wel echt balen. Ik heb meestal ook wel een reserve bikini bij me want inderdaad dat moeten kopen op de vakantiebestemming lijkt mij ook lastig. 

ik moest een keer noodgedwongen op bikini jacht in Portugal. 
de plaats waar ik was had alleen maar “kleine” bikini’s 

uiteindelijk de bus gepakt naar albufeira en daar in een lingeriewinkel een bikini gescoord. 

Dat je probeert om met een aantal mensen iets af te spreken. Je zet een aantal data in de groep en na dagen wachten krijg je dan nog geen antwoord. Ik hoef echt niet binnen een minuut een reactie maar moet dat dan dagen duren? Want de berichten zelf worden nog sneller dan het licht gelezen.

Dees! schreef op 07-08-2024 om 23:12:

[..]

Toevallig bij Booking? Had ik laatst ook. Was inderdaad een hoop gezeik en het kwam uiteindelijk wel goed, maar wel pas na een maand of twee.

Ja inderdaad bij booking.com

Een rare vent die achter het heggetje van de camping gaat staan pinkelen.🤮
Toiletgebouw is kennelijk te ver lopen in de regen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.