Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Man moest 1 ding voor me uit de winkel meebrengen. Ik stuur notabene een plaatje, brengt hij nog het verkeerde mee. Echt hoe moeilijk kan iets zijn.

Dolfje schreef op 17-07-2024 om 20:30:

Man moest 1 ding voor me uit de winkel meebrengen. Ik stuur notabene een plaatje, brengt hij nog het verkeerde mee. Echt hoe moeilijk kan iets zijn.

ik weet, het kan behoorlijk irritant zijn, maar ik zie levendig jouw gezicht voor me als man met verkeerd artikel thuis komt.

Ik heb me geërgerd aan mezelf for once. Ik merk dat ik veel te veel bezig ben met de (liefdes) relatie van iemand anders..

Zilver_gray schreef op 17-07-2024 om 20:34:

[..]

ik weet, het kan behoorlijk irritant zijn, maar ik zie levendig jouw gezicht voor me als man met verkeerd artikel thuis komt.

Ja ik weet het, en ik overleef ook wel zonder maar hij heeft zichzelf ermee want als ik nu vannacht moet hoesten wordt hij er geheid wakker van.

Hij zegt nog " ja ik denk alleen de verpakking is anders " ik zei app dan dan had ik meteen gezegd dat het niet de goede is.

Dolfje schreef op 17-07-2024 om 20:39:

[..]

Ja ik weet het, en ik overleef ook wel zonder maar hij heeft zichzelf ermee want als ik nu vannacht moet hoesten wordt hij er geheid wakker van.

Hij zegt nog " ja ik denk alleen de verpakking is anders " ik zei app dan dan had ik meteen gezegd dat het niet de goede is.

Hopelijk hoef jij vannacht niet te hoesten, moet je het (alsnog) morgen zelf maar halen.

Zilver_gray schreef op 17-07-2024 om 20:43:

[..]

Hopelijk hoef jij vannacht niet te hoesten, moet je het (alsnog) morgen zelf maar halen.

Ja dat zal ik ook wel doen. Moet toch een beetje lopen, zit hier nl al de hele week te hangen.

Vorige week woensdag naar de kapper, uitgroei verven. Het was nogal druk of de nieuwe kapster de verf mag uitspoelen. In de middag een jeukende hoofdhuid, en de volgende dag het gevoel alsof mijn hoofd in de fik staat. Haar opnieuw gewassen, bleek nog verf in te zitten. Door het wassen zakte het branden tijdelijk, maar bleef last houden. De huid is helemaal rood en geïrriteerd, moet koelen van de huisarts met een natte handdoek. Blijkbaar is er een allergische reactie ontstaan, omdat de verf er te lang heeft ingezeten. Vraag me af wat dit de volgende keer doet, of het weer terugkomt. Weet iemand dat? 

Yumi schreef op 17-07-2024 om 22:36:

Vorige week woensdag naar de kapper, uitgroei verven. Het was nogal druk of de nieuwe kapster de verf mag uitspoelen. In de middag een jeukende hoofdhuid, en de volgende dag het gevoel alsof mijn hoofd in de fik staat. Haar opnieuw gewassen, bleek nog verf in te zitten. Door het wassen zakte het branden tijdelijk, maar bleef last houden. De huid is helemaal rood en geïrriteerd, moet koelen van de huisarts met een natte handdoek. Blijkbaar is er een allergische reactie ontstaan, omdat de verf er te lang heeft ingezeten. Vraag me af wat dit de volgende keer doet, of het weer terugkomt. Weet iemand dat?

Ik kreeg bij het ontkleuren bij de kapper wel telkens opnieuw een brandend gevoel op mijn hoofdhuid, niet met verven. Ik zou het de kapper vragen wat wijsheid is. Misschien een ander merk verf de volgende keer..

Ik zie dat echt niet zitten om een andere kandidaat te introduceren op de plaats van Biden. Hoewel niet topfit, had Biden nog het voordeel dat hij bekend is. De mensen weten wat voor soort beleid ze krijgen. Mensen die niet op Trump stemmen weten wat ze gaan krijgen met Biden. En zó verschrikkelijk was dat niet.

Als er een betere kandidaat was geweest dan was die lang geleden al tevoorschijn gekomen, maar die is er niet. Ik hoop dat ik het verkeerd heb en dat er ergens een verborgen gouden talent zit die overdonderende indruk gaat maken. Of misschien valt Trump mee, of gebeurt er iets met Trump. Of verandert die plotseling als hij echte beslissingen moet nemen.

Ik denk dus dat de democratische stemmers niet op komen dagen. Om gemotiveerd zijn moet je iemand vóór je zien.

Ergernis 2: alles waar ik om gaf zat tegen gisteren omdat ik het me te positief had voorgesteld.

Zilver_gray schreef op 17-07-2024 om 23:33:

[..]

Ik kreeg bij het ontkleuren bij de kapper wel telkens opnieuw een brandend gevoel op mijn hoofdhuid, niet met verven. Ik zou het de kapper vragen wat wijsheid is. Misschien een ander merk verf de volgende keer..

Ja, dat zijn nare stoffen. Vooral de ammonia-achtige stoffen en dan samen met waterstofperioxide plegen geweld op je hoofdhuid. Maar ze komen niet diep.


 - knip -



Jumbo heeft weer een nieuw anti-diefstalbeleid. Ik ken natuurlijk niet alle factoren, maar zou daar echt meer gestolen worden dan bij concurrenten Lidl en AH?
https://www.rtl.nl/nieuws/economie/artikel/5461184/jumbo-minder-winkeldiefstal-toezicht-halfjaarcijfers-la-place

rionyriony schreef op 18-07-2024 om 06:20:

Ik zie dat echt niet zitten om een andere kandidaat te introduceren op de plaats van Biden.

Jeetje, moet jij dat doen dan?  Van mij mag je hoor!

rionyriony schreef op 18-07-2024 om 06:45:

[..]Ja, dat zijn nare stoffen. Vooral de ammonia-achtige stoffen en dan samen met waterstofperioxide plegen geweld op je hoofdhuid. Maar ze komen niet diep.

Lekker gezond bezig. Hoe is dat ooit verzonnen?

Ik erger me aan alle taalfouten die ik gezien heb vandaag. En het is nog maar 9 uur. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.