Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Heb voor mn gevoel elke minuut gezien op de klok. Vind m nieuwr studio leuk maar er is zoveel lawaai, zelfs met oordoppen. 

Koettie schreef op 09-07-2024 om 06:27:

Heb voor mn gevoel elke minuut gezien op de klok. Vind m nieuwr studio leuk maar er is zoveel lawaai, zelfs met oordoppen.

Dat lijkt me wel heftig, zeker op een maandagavond? Verkeer?

HAHA!wait..what schreef op 08-07-2024 om 20:30:

[..]

Haha ja het voelt soms wel zo. Rusten als de pup slaapt en/of het huishouden doen dan. We hebben nog een hond lopen dus het is veel in de gaten houden! Maar jij hebt meerdere pups gehad dus?

Yep,  en iedere keer als ik er midden in zit verzucht ik: ik neem nooit meer een pup... We hebben er nu eentje,  zó stout en niet zindelijk te krijgen.  Maar die  oogjes 🥰. Het komt uiteindelijk goed, dat weet ik,  maar ik ben altijd blij als ze een jaar zijn .  Ik heb altijd grote honden gehad, nu  kleintjes. Die grote zijn honderd keer makkelijker 😆. Wat voor ras heb je?

Netherfield schreef op 08-07-2024 om 20:22:

[..]

Dochter is 16, nieuwe teamleidster (net twee week geleden gepromoveerd) is 20 ofzo. Ze loopt voor goede doelen langs de deuren.

Wat vindt je dochter er zelf van? Durft ze eventueel nog een mail te sturen naar het bedrijf zelf?  Misschien niet om haar baan te houden maar wel om duidelijk te maken hoe de 'leidinggevende' omgaat met haar teamleden.

Ik hoop dat ze snel een leuk baantje weer vindt!

Voor alle slechte slapers, ik was ook de halve nacht wakker....   

Ik hing net een dik kwartier in de wacht bij de huisarts, was net in het pand daar bij de fysio die wilde dat ik naar de huisarts ging maar een afspraak aan de balie maken mag niet. Ben ondertussen naar huis gelopen, boodschappen opgeruimd en naar de wc geweest.
Echt zo irritant.

Netherfield schreef op 08-07-2024 om 22:41:

Vanwege een beklad regenboogbankje, en de reacties daarop op facebook, ontdekt dat mijn dorp toch niet zo tolerant is. Valt me tegen.

Is waarschijnlijk een stretch maar hoezo kan je last hebben van een regenboog bankje,vlag of freaking zebrapad…


ik snap dat soort mensen niet, 

Rogue schreef op 09-07-2024 om 10:00:

[..]

Is waarschijnlijk een stretch maar hoezo kan je last hebben van een regenboog bankje,vlag of freaking zebrapad…


ik snap dat soort mensen niet,

Zulke mensen vinden dat het propaganda is. Toen ik bij Rabobank nog in opleiding was voor de klantenservice kreeg ik zo'n figuur aan de lijn. Die liep ergens en zag een regenboogvlag aan het gebouw van Rabobank hangen. ''Weten jullie wel wat het betekent, het is propaganda, ze willen kinderen verwarren, jullie willen adrenochroom kweken'' (echt, wappies gaan ver). Beweren dat de lgbtq+ door hun strot geduwd wordt.

Gelebloem schreef op 09-07-2024 om 06:56:

[..]

Dat lijkt me wel heftig, zeker op een maandagavond? Verkeer?

Ja, elke avond/dag. Overdag ook vervelend met mn raam open. Zit naast een kruispunt waar alles remt en optrekt. Scooters zijn het ergst, flinke echo recht mn huis in. 

Hello Fresh aan de deur

Koettie schreef op 09-07-2024 om 15:22:

[..]

Ja, elke avond/dag. Overdag ook vervelend met mn raam open. Zit naast een kruispunt waar alles remt en optrekt. Scooters zijn het ergst, flinke echo recht mn huis in.

Een tijdelijke oplossing is een piepschuimplaat voor het raam. Het houdt geluid, kou en warmte buiten. Maar misschien heb je erg grote ramen dan is het lastig. 

ik erger me aan de belachelijke prijzen bij kapsalons. Mijn thuiskapster gaat na de zomervakantie pas weer aan het werk dus ik had voor 1 keer een afspraak gemaakt bij een kapsalon. 4 euro duurder geworden.. en dit is nog 1 van de goedkoopste salons kom ik nu achter.

@Gelebloem, het heeft helemaal geen enkele oorzaak, wel zit ik nu de hele dag naar een keihard geruis in mijn oren te luisteren en als ik hoest of lach doet mijn hoofd flink pijn (even), maar voor zover ik weet heb ik niets spannends gedaan wat de korte slaap zou kunnen verklaren. Ik heb ook geen koorts of verhoging wat de hoofdpijn zou verklaren.

Daarnet heb ik mijn bloeddruk opgenomen want misschien kwam het daardoor maar die was op dat tijdstip netjes te noemen dus het kwam niet daardoor. Sterkte met de kleine!

Aan mijn man waarmee ik pas een heel gesprek heb gehad over een hoofdkussen. Het onderwerp kwam net toevallig weer voorbij en hij reageert of we het er nog nooit over gehad hebben. Grrr.....

Ik heb al weer dagen hoofdpijn. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.