Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Netherfield schreef op 08-07-2024 om 18:36:

Dochter wordt ontslagen via whatsapp… ik ben hier te oud voor geloof ik.

Belachelijk!

Netherfield schreef op 08-07-2024 om 18:36:

Dochter wordt ontslagen via whatsapp… ik ben hier te oud voor geloof ik.

Jeetje wat infantiel zeg. Hoe oud is haar werkgever, 16?

Geërgerd, ach, lichtelijk van de wijs gebracht toen ik toch ging aarzelen of ik de goede kleur had gebruikt. Ten slotte toch begonnen met corrigeren. Morgen of op een andere dag verder.

Ik heb eerder een hekel aan onzekerheid/besluiteloosheid dan aan het werk zelf. Als ik het zeker weet dan vind ik het niet zo erg. Maar dat dubben, dat aarzelen; daar word ik moe van.

Bailey26 schreef op 08-07-2024 om 19:12:

[..]

Jeetje wat infantiel zeg. Hoe oud is haar werkgever, 16?

Dochter is 16, nieuwe teamleidster (net twee week geleden gepromoveerd) is 20 ofzo. Ze loopt voor goede doelen langs de deuren. 

Wieder schreef op 08-07-2024 om 15:35:

[..]

Een puppy is als een baby, het geeft een hele nieuwe dynamiek en iedere keer denk ik: waar ben ik nu weer aan begonnen. Het is een kwestie van in een ritme komen, maar tot die tijd ben ik ook altijd gesloopt 😊

Haha ja het voelt soms wel zo. Rusten als de pup slaapt en/of het huishouden doen dan. We hebben nog een hond lopen dus het is veel in de gaten houden! Maar jij hebt meerdere pups gehad dus?

Beterlaat2021! schreef op 08-07-2024 om 16:27:

[..]

Hoi, ik heb je een paar dagen geleden een PBtje gestuurd uit interesse naar de pup!

Ja leuk, ik zag het! Als het goed is heb ik daar ook op gereageerd.. Toch?  Ik kijk het even na haha

Netherfield schreef op 08-07-2024 om 18:36:

Dochter wordt ontslagen via whatsapp… ik ben hier te oud voor geloof ik.

Nouja zeg! Dit is echt te idioot voor woorden

Netherfield schreef op 08-07-2024 om 18:36:

Dochter wordt ontslagen via whatsapp… ik ben hier te oud voor geloof ik.

Kind (19) hier wilde met een appje zijn ontslag indienen. Toen ben ik nog maar even in de opvoedrol gestapt. 😜

Vanwege een beklad regenboogbankje, en de reacties daarop op facebook, ontdekt dat mijn dorp toch niet zo tolerant is. Valt me tegen. 

Magnoliatakje schreef op 08-07-2024 om 10:48:

@Lientje69
Hoe was het concert van je dochter? Ik ben heel benieuwd.

Helemaal geweldig. Ze heeft zó genoten. Gehuild van emotie. Alle  liedjes meegebruld en haar 2 meest favoriete  liedjes ( van het eerste album, had ze nog nergens  gezongen bij de tour in andere landen  verder) kwamen óók  nog voorbij. Een zielsgelukkig  kind.

Netherfield schreef op 08-07-2024 om 18:36:

Dochter wordt ontslagen via whatsapp… ik ben hier te oud voor geloof ik.

Nou ja zeg!

Jakkes, dat was een vroegertje deze ochtend! Even over enen was het toen ik ontwaakte uit een slaapfase en niet meer aan de volgende begon. 

Dus rond half drie zat ik aangekleed en wel in de huiskamer aan de ochtendkoffie. En ik kom op niets wat dit had kunnen veranderen.

Dusss ik spit nog maar eens het nieuws door. Bekijk de aanbiedingen van supermarkten alsof die belangrijker zouden zijn dan mijn slaap.

In slaap afkomstig uit een pil heb ik geen zin.

De hemel wordt nu grijzig; het heel diepe zwart is eraf. De maan is maar een klein randje van 10%. Over ruim een half uur komt de zon boven de horizon.

lientje69 schreef op 09-07-2024 om 00:00:

[..]

Helemaal geweldig. Ze heeft zó genoten. Gehuild van emotie. Alle liedjes meegebruld en haar 2 meest favoriete liedjes ( van het eerste album, had ze nog nergens gezongen bij de tour in andere landen verder) kwamen óók nog voorbij. Een zielsgelukkig kind.

Wow wat heerlijk! Dat zijn echt dingen die je over dertig jaar nog weet, enorm leuk!

rionyriony schreef op 09-07-2024 om 04:30:

Jakkes, dat was een vroegertje deze ochtend! Even over enen was het toen ik ontwaakte uit een slaapfase en niet meer aan de volgende begon.

Dus rond half drie zat ik aangekleed en wel in de huiskamer aan de ochtendkoffie. En ik kom op niets wat dit had kunnen veranderen.

Dusss ik spit nog maar eens het nieuws door. Bekijk de aanbiedingen van supermarkten alsof die belangrijker zouden zijn dan mijn slaap.

In slaap afkomstig uit een pil heb ik geen zin.

De hemel wordt nu grijzig; het heel diepe zwart is eraf. De maan is maar een klein randje van 10%. Over ruim een half uur komt de zon boven de horizon.

Herkenbaar dit! Ik ben ook al twee uur wakker, avondmaaltijd gekookt voor vanavond, uitgebreid gedoucht, alle planten hebben water gehad(inclusief mijn nieuwe krokodillenvaren🙂) Er was niets aan te doen. Mijn dochter is aan het indalen en dat is nogal een project blijkbaar, waar komt het bij jou? 

Die rotmug vannacht, daardoor nauwelijks geslapen en nu is mijn slaap opgezet door een muggenbeet. 😡

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.