Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ysenda schreef op 07-07-2024 om 22:01:

[..]

Nou, als je binnenkomt en zelf zegt o het is een stilte coupe en dan echt luidruchtig blijft ben je gewoon heel irritant. Ik ben in een andere stilte-coupe gaan zitten.

Ik vind zoiets ook moeilijk om te zeggen. Mensen kunnen tegenwoordig ineens heel agressief worden, ik blijf liever veilig. Wel heb ik het mobiele nummer van NS opgeslagen, daar kan je naar appen of sms'en als er iets aan de hand is en dan gaan zij kijken of ze een conducteur o.i.d. langs kunnen sturen.

Heb dat zelf wel eens gedaan, een vrouw die languit ging zitten met haar schoenen op de stoelen, iets kijkend op haar telefoon met oordoppen in. Had haar al aangesproken, maar kreeg alleen een diepe zucht terug. Heb toen geappt en binnen no time was er een conducteur. Niet dat het hielp, want ze legde gewoon weer haar voeten terug op de bank toen hij weg was. Ik moest eerder uitstappen dan zij en heb het toen weer bij de conducteur gemeld. Ik voel me dan wel een beetje een klikspaan. Maar vind het zo smerig als mensen met hun vieze schoenen op die stoelen gaan.

Ik erger me groen en geel aan de acties van Orban. Nu is hij weer naar China. Met zo'n clublid heb je geen vijanden meer nodig. Ik zou hem uit de EU kwakken.

Ysenda schreef op 07-07-2024 om 21:59:

[..]

Grote voordeel van de snelweg is dat iedereen ongeveer even snel dezelfde kant op rijdt, geen gedoe met verkeerslichten, afslaan en verschillende weg gebruikers, geen zebra's, geen kleuters die leren fietsen, geen tegenliggers. Snelweg rijdt toch echt veel fijner dan zo'n landweg of in de stad.

Precies, team snelweg hier.

Met rijlessen vond ik het wel spannend maar toen ik er eenmaal aan gewend was vond ik het zo fijn. Rij-instructeur zei ook, kruispunten en rotondes zijn veel gevaarlijker, daar gebeuren meer ongelukken dan op de snelweg.

Broodjebrie schreef op 08-07-2024 om 07:56:

[..]

Precies, team snelweg hier.

Met rijlessen vond ik het wel spannend maar toen ik er eenmaal aan gewend was vond ik het zo fijn. Rij-instructeur zei ook, kruispunten en rotondes zijn veel gevaarlijker, daar gebeuren meer ongelukken dan op de snelweg.

Als je eenmaal op de snelweg bent valt het wel mee inderdaad, alleen het invoegen, wat een verschikking, alles raast maar voorbij en dan moet je maar kunnen inschatten.

Onverwachte  roosterwijziging die niet aan me doorgegeven is. Goed dat ik toevallig  ff in mijn roosterapp keek

Milala schreef op 07-07-2024 om 18:50:

Pakketje van bol komt met een voor mij onbekende koerier. Cycloon, blijkbaar een fietscourier zonder pick up point.. ik ben er morgen niet en kan mijn pakketje dus nergens ophalen. Van reviews word ik al helemaal niet vrolijk.. hopelijk gaat het spontaan goed maar ik weet even niet hoe.

Ja, ik vind eigenlijk dat ze bij producten moeten vermelden met welke vervoerder het verzonden wordt. 

Je kan bij Cycloon wel een andere datum afspreken of een neerlegplek afspreken. 

@Lientje69 
Hoe was het concert van je dochter? Ik ben heel benieuwd.

mut

mut

08-07-2024 om 10:50

Muurbloem1985 schreef op 08-07-2024 om 09:16:

[..]

Als je eenmaal op de snelweg bent valt het wel mee inderdaad, alleen het invoegen, wat een verschikking, alles raast maar voorbij en dan moet je maar kunnen inschatten.

Normaal heb ik er geen problemen mee. Maar er is hier 1 oprit die ik als het even kan vermijd. Die voegt namelijk in op de meest linkse rijbaan, daar waar het hardst gereden wordt. Vreemd genoeg gebeuren er nooit ongelukken voor zover ik weet.

mut schreef op 08-07-2024 om 10:50:

[..]

Normaal heb ik er geen problemen mee. Maar er is hier 1 oprit die ik als het even kan vermijd. Die voegt namelijk in op de meest linkse rijbaan, daar waar het hardst gereden wordt. Vreemd genoeg gebeuren er nooit ongelukken voor zover ik weet.

Dat kan ook alleen in België?

het auto rij probleem is opgelost, degene die oorspronkelijk zou rijden kan nu toch wel rijden. Ben hierna wel van plan wat vaker in de auto te stappen, zodat de angst wat minder wordt, maar dan eerst vertrouwde routes.

Ik ben zo moe    Nieuwe puppy in huis slurpt energie maar ik kan me niet voorstellen dat ik alleen daarvan zo moe ben? 

HAHA!wait..what schreef op 08-07-2024 om 15:06:

Ik ben zo moe Nieuwe puppy in huis slurpt energie maar ik kan me niet voorstellen dat ik alleen daarvan zo moe ben?

Een puppy is als een baby, het geeft een hele nieuwe dynamiek en iedere keer denk ik: waar ben ik nu weer aan begonnen. Het is een kwestie van in een ritme komen, maar tot die tijd ben ik ook altijd gesloopt 😊

HAHA!wait..what schreef op 08-07-2024 om 15:06:

Ik ben zo moe Nieuwe puppy in huis slurpt energie maar ik kan me niet voorstellen dat ik alleen daarvan zo moe ben?

Hoi, ik heb je een paar dagen geleden een PBtje gestuurd uit interesse naar de pup!

Dochter wordt ontslagen via whatsapp… ik ben hier te oud voor geloof ik. 

Netherfield schreef op 08-07-2024 om 18:36:

Dochter wordt ontslagen via whatsapp… ik ben hier te oud voor geloof ik.

dat is echt hufterig, dat zou ik niet pikken

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.