Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Die cadeau bonnen, er stond een paar maanden geleden een heel artikel in de Consumentengids.  Er is veel mis, moeilijk te boeken, toch nog extra kosten, weinig keus.  Waardeloos systeem.er i

Hier is het artikel :

https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2024/belevenisbonnen-van-bongo-giftforyou-en-wonderbox-vallen-vaak-tegen

Ja dat heb ik gemerkt.
Probeerde dus een diner te boeken, stuurt hij je door naar het verkeerde restaurant. Kon dus weer mailen. 
Staat er " download de app en heb je bongo altijd bij je " staat Nederland er niet eens tussen.

Dolfje schreef op 07-06-2024 om 07:31:

[..]

Ik had het gisteravond gewoon koud

Ik heb heel even buiten kunnen zitten als het windstil was, maar de zon was toch te zwak op den duur. Volgens mij kan het nu alleen maar beter worden. Is het niet in juni dan toch wel in juli. Na juli gaan we naar de herfst en dat is ook leuk.

rionyriony schreef op 06-06-2024 om 18:13:

[..]

Verzetten is niet mogelijk? Of naar een plek met zekerder weer zoals Italië? Zal je vermoedelijk ook wel zelf bedacht hebben.



verzetten gaat niet omdat mijn man vast zit aan de dagen die hij geboekt heeft met zijnwerk. En om gezondheidsredenen ben ik niet in staat om echt te reizen. Dus het is Nederland,dichtbij, maar wel weer wat pech met het weer.

Dat whatsApp geen pop-up meldingen meer geeft bij Android 10 of hoger. Dat verklaart waarom ik zoveel berichten heb gemist 😒

Tinydancer schreef op 07-06-2024 om 08:42:

[..]

verzetten gaat niet omdat mijn man vast zit aan de dagen die hij geboekt heeft met zijnwerk. En om gezondheidsredenen ben ik niet in staat om echt te reizen. Dus het is Nederland,dichtbij, maar wel weer wat pech met het weer.

Ja ik baal daar ook van, gaan vanaf woensdag een paar dagen kamperen.

En morgenavond vier ik een feestje en heb leuke jurk en sandalen maar dat is gewoon te fris, feestje is voornamelijk buiten. Dus nu weet ik niet wat ik morgen aan moet trekken.

Dolfje schreef op 07-06-2024 om 09:00:

[..]

Ja ik baal daar ook van, gaan vanaf woensdag een paar dagen kamperen.

En morgenavond vier ik een feestje en heb leuke jurk en sandalen maar dat is gewoon te fris, feestje is voornamelijk buiten. Dus nu weet ik niet wat ik morgen aan moet trekken.

En vorig jaar was juni zo mooi.  Toch maar iets warmers aantrekken dan. 🙂

Ja maar ik heb dus nog geen idee wat. Had eigenlijk een paar kilo lichter willen zijn ook
Maar goed slaat natuurlijk nergens op want het zijn mijn vrienden en collega's die me zowat elke dag zien.

Broodjebrie schreef op 06-06-2024 om 20:15:

[..]

Oh dat stinkt zo he, als ze gaan asfalteren

Verschrikkelijk!

@ rionyriony: dat is heel toevallig! 

Ik mis de mogelijkheid om een whatsapp widget in te stellen op iOS. Was juist zo handig. 

Loulou39 schreef op 07-06-2024 om 12:13:

[..]Verschrikkelijk!

@ rionyriony: dat is heel toevallig!

Riony en Loulou wonen vast bij elkaar in de buurt, misschien wel in de straat!....

Beterlaat2021! schreef op 07-06-2024 om 15:13:

[..]

Riony en Loulou wonen vast bij elkaar in de buurt, misschien wel in de straat!....

Hahaha, iets verder denk ik dan, want bij riony was het een nacht eerder 😁

Beterlaat2021! schreef op 07-06-2024 om 15:13:

[..]

Riony en Loulou wonen vast bij elkaar in de buurt, misschien wel in de straat!....

Dat zal het zijn!

Ik erger me aan ING, omdat ik nu vier uur moet wachten voordat ze een bedrag, hoger dan mijn limiet, overboeken. Net of ik niet weet wat ik doe.

De hele voortuin zit vol met mierennesten 🥴

Eigenlijk niet eens ergeren, maar buren hadden een paar weken geleden aangekondigd dat ze een feestje zouden geven. Viel me duizend procent mee.
Nu hebben ze niets gezegd en hebben we vanavond overlast en zitten er van die schreeuwers bij 😡

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.