Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Google Maps heeft me een half uur laten omfietsen

rionyriony schreef op 06-06-2024 om 16:01:

Ik heb honger. Ik heb ook wat minder gegeten vandaag. Maar om nu nog wat te eten dat duurt te kort voor het avondeten. Dus ik zit maar koffie te drinken om mijn maag te vullen (misleiden).

Als ik vroeg honger krijg én alleen ben, éét ik gewoon vroeg. Maakt mij niet uit.

Ginevra schreef op 06-06-2024 om 16:17:

Google Maps heeft me een half uur laten omfietsen

Gebruik de Fietsrouteplanner van de Fietsersbond, die weet ook de kleine weggetjes voor de fietser. Wordt bijgehouden door fietsers.

Homepage | Fietsersbond Routeplanner

Beterlaat2021! schreef op 06-06-2024 om 16:36:

[..]

Als ik vroeg honger krijg én alleen ben, éét ik gewoon vroeg. Maakt mij niet uit.

Ik heb dat andersom ook als ik geen trek heb. Dan eet ik toch wat. Ik denk dat ik alles wel uitgeprobeerd heb maar dat ik toch vaste eetmomenten makkelijker en rustiger vind. 

Auwereel schreef op 06-06-2024 om 17:22:

[..]

Gebruik de Fietsrouteplanner van de Fietsersbond, die weet ook de kleine weggetjes voor de fietser. Wordt bijgehouden door fietsers.

Homepage | Fietsersbond Routeplanner

Dank, maar het is een ander probleem. Ik heb er even een apart topic voor aangemaakt anders loop ik dit topic te vervuilen. Het gaat niet per se om de kortste weg maar om het kunnen kiezen van een route.

Tinydancer schreef op 06-06-2024 om 16:02:

ik erger mij aan de weersvoorspelling van volgende week. Vorig jaar hadden we vakantie in Nederland in juli, en 3 weken heel veel regen. Nu volgende week op stap, en weer koud en nattig weer. Ik hoop zo dat het gaat meevallen en dat de zon wel heel wat uurtjes gaat schijnen. 🌞🌞🌞🌞😃

Verzetten is niet mogelijk? Of naar een plek met zekerder weer zoals Italië? Zal je vermoedelijk ook wel zelf bedacht hebben.

kerst schreef op 06-06-2024 om 14:13:

Aan mijn Bosch wasmachine weer.
Het ding doet meer dan 3 uur over een was van 4 kilo.
Het is dat ik zuinig ben opgevoed, anders zou ik gelijk een andere kopen met grotere laadtrommel .

Mijn AEG, doet ook meer dan 3 uur over een witte was maar dan moet hij wel vol zijn. De duur en het watergebruik is afhankelijk van de hoeveelheid, na ongeveer 10 minuten stelt hij de tijd bij. Dacht dat dit bij alle machines was tegenwoordig, mijn machine is ongeveer 4 jaar.

Maar is het alleen de tijd dat hij erover doet dat lastig? Dat went wel is mijn ervaring, en hij is een stuk zuiniger.

Dat ik vannacht wakker werd van een mega gore geur! Sloeg op m’n slijmvliezen en meteen hoofdpijn. Raam dicht gedaan, maar niet prettig doorgeslapen omdat het meteen bloedheet was (huis is niet meer onder de 23 graden, meestal is de temperatuur dus nog hoger, te krijgen).

Bleek overigens dat ze aan het asfalteren waren vannacht. Wist niet dat dat zo stonk en dat je daar gewoon last van kunt krijgen.
Gelukkig hoefde ik pas om 04:45 op… (ja, dat laatste is sarcasme 😝).

Loulou39 schreef op 06-06-2024 om 19:44:

Dat ik vannacht wakker werd van een mega gore geur! Sloeg op m’n slijmvliezen en meteen hoofdpijn. Raam dicht gedaan, maar niet prettig doorgeslapen omdat het meteen bloedheet was (huis is niet meer onder de 23 graden, meestal is de temperatuur dus nog hoger, te krijgen).

Bleek overigens dat ze aan het asfalteren waren vannacht. Wist niet dat dat zo stonk en dat je daar gewoon last van kunt krijgen.
Gelukkig hoefde ik pas om 04:45 op… (ja, dat laatste is sarcasme 😝).

Oh dat stinkt zo he, als ze gaan asfalteren 

Loulou39 schreef op 06-06-2024 om 19:44:

Dat ik vannacht wakker werd van een mega gore geur! Sloeg op m’n slijmvliezen en meteen hoofdpijn. Raam dicht gedaan, maar niet prettig doorgeslapen omdat het meteen bloedheet was (huis is niet meer onder de 23 graden, meestal is de temperatuur dus nog hoger, te krijgen).

Bleek overigens dat ze aan het asfalteren waren vannacht. Wist niet dat dat zo stonk en dat je daar gewoon last van kunt krijgen.
Gelukkig hoefde ik pas om 04:45 op… (ja, dat laatste is sarcasme 😝).

Wat toevallig. Gebeurde bij mij ook maar een dag eerder. Lag de hele nacht wakker.

Tinydancer schreef op 06-06-2024 om 16:02:

ik erger mij aan de weersvoorspelling van volgende week. Vorig jaar hadden we vakantie in Nederland in juli, en 3 weken heel veel regen. Nu volgende week op stap, en weer koud en nattig weer. Ik hoop zo dat het gaat meevallen en dat de zon wel heel wat uurtjes gaat schijnen. 🌞🌞🌞🌞😃

Oh dat is zo frustrerend he. Hopelijk valt het toch nog mee!

Ik wil zomer! En niet 15 graden in juni.

Netherfield schreef op 07-06-2024 om 07:30:

Ik wil zomer! En niet 15 graden in juni.

Ik had het gisteravond gewoon koud 

Netherfield schreef op 07-06-2024 om 07:30:

Ik wil zomer! En niet 15 graden in juni.

Ik ook. Ben een beetje klaar met dat laffe zonnetje.

Man heeft van zijn werk een Bongobon gekregen, wat een ellendige site om iets te boeken zeg. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.