Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Al dagen hebben hommels in de tuin een gevecht met een rups/meelworm/viesding. Heb niet helemaal helder wie nou wie probeert op te eten.
Kat vind het een interessant schouwspel en moet ik er eerdere keer bij weg halen.

Odido  het is dat mijn vader het nog niet wil maar ben in staat om ze aan de hoogste sociale media boom te knopen.
Nu al bijna 1.5 maand bezig om een abbo op zeggen van mijn overleden moeder. Nu zeggen ze weer uiterlijk vrijdag krijgt u bericht. 

waar is die stomme gameboy switch toch? Ik heb het oplaadding gevonden op de plek waar ik die verwachtte, maar de gameboy en de controller niet. Zo groot is mijn huis nou ook weer niet. Heb op allerlei plekken gekeken en gegraven. Het is echt 3+ jaar geleden dat ik het ding voor het laatst vast had, dus geen idee meer wanneer/waar voor het laatst. 
Maar ik zou de aanlooppuber er zo blij mee maken. :/

nog even doorpiekeren… 

(hoop dat dit stiekem een soort toverspreuk is en het ding zo mijn gezichtsveld in danst)

rooiekater schreef op 04-06-2024 om 20:03:

Odido het is dat mijn vader het nog niet wil maar ben in staat om ze aan de hoogste sociale media boom te knopen.
Nu al bijna 1.5 maand bezig om een abbo op zeggen van mijn overleden moeder. Nu zeggen ze weer uiterlijk vrijdag krijgt u bericht.

Klinkt als een wc-verfrisser. Of iets tegen de kattenpislucht. 

Familie van Odorex.

Ik heb niet geslapen. Ik heb naar een infotainment film gekeken en daarna heb ik zonder enige reden wakker gelegen. Totdat ik om kwart over vieren een einde maakte aan het zinloze liggen en opstond.

Ik heb nu ook weer voor de tweede achtereenvolgende nacht ontzettend slecht geslapen. Ben ook maar opgestaan een dik uur voordat ik er echt uit moet. Was om 2:30 ook alweer wakker.

Hier ook slecht aan het slapen, al weken. Te onrustig om te slapen blijkbaar. 

Mn ergernis voor vandaag. Zit in een oppashuis, zou tot maandag zijn maar kreeg bericht dat ze vrijdag terugkomen ivm niet lekker zijn. Nu moet ik mn hele planning omgooien en kijken hoe ik m'n spullen weg krijg want m'n vriend zou zondag de koffer halen met de auto. Nu moet het in delen met de fiets. Vrijdag dus opeens een drukke dag met heen en weer fietsen en wassen/schoonmaken. 

Ik werd om 4u wakker met maagzuur 🤷🏼‍♀️, nooit last van… Maar daarna niet meer geslapen dus nu maar mijn telefoon erbij gepakt. 

Doemijdieglazenbol schreef op 04-06-2024 om 22:33:

waar is die stomme gameboy switch toch? Ik heb het oplaadding gevonden op de plek waar ik die verwachtte, maar de gameboy en de controller niet. Zo groot is mijn huis nou ook weer niet. Heb op allerlei plekken gekeken en gegraven. Het is echt 3+ jaar geleden dat ik het ding voor het laatst vast had, dus geen idee meer wanneer/waar voor het laatst.
Maar ik zou de aanlooppuber er zo blij mee maken. :/

nog even doorpiekeren…

(hoop dat dit stiekem een soort toverspreuk is en het ding zo mijn gezichtsveld in danst)

Nintendo Switch bedoel je? 😉


In je boekenkast? (Noem maar iets geks) 

vannacht al wakker geworden van hoofdpijn en het is nog niet over. Paracetamol genomen en hopelijk gaat het over. Vanmiddag teamuitje en allemaal andere drukte. 

Friezinnetje schreef op 05-06-2024 om 06:58:

vannacht al wakker geworden van hoofdpijn en het is nog niet over. Paracetamol genomen en hopelijk gaat het over. Vanmiddag teamuitje en allemaal andere drukte.

Hopelijk trekt de hoofdpijn weg, zo vervelend als je dan net wat te doen hebt en onder de mensen moet zijn.

SuzyQFive schreef op 05-06-2024 om 06:32:

[..]

Nintendo Switch bedoel je? 😉


In je boekenkast? (Noem maar iets geks)

Noem het ding altijd gameboy. Jeugdsentiment. 😉
ik heb geen boekenkast meer in huis, maar bedacht me vannacht; misschien in de schuur, issie in de weggeefdoos terecht gekomen. Vandaag maar even checken. Ik heb eigenlijk maar 2 kasten waar dat ding in kan liggen en daar lijkt hij niet te zijn. 


dank voor het meedenken! ❤️

rionyriony schreef op 05-06-2024 om 05:51:

Ik heb niet geslapen. Ik heb naar een infotainment film gekeken en daarna heb ik zonder enige reden wakker gelegen. Totdat ik om kwart over vieren een einde maakte aan het zinloze liggen en opstond.

Als je slecht slaapt wordt het gebruik van schermen vóór het slapen afgeraden. Gewoon een boek of tijdschrift lezen werkt beter, zegt men.

Aan die irritante reclames van de Plus en Jumbo die over het EK voetbal gaan. Zo kinderachtig allebei. En voorlopig zijn we er nog niet vanaf.

Beterlaat2021! schreef op 05-06-2024 om 08:19:

[..]

Als je slecht slaapt wordt het gebruik van schermen vóór het slapen afgeraden. Gewoon een boek of tijdschrift lezen werkt beter, zegt men.

Lezen doe ik niet gauw. Dan moet ik zo focussen. Het gaat waarschijnlijk uit van mensen met standaard gedrag.

Meestal slaap ik goed in, terwijl ik naar de tv kijk met de timer ingeschakeld, maar deze keer was er iets, ik weet niet wat, waardoor ik niet insliep. Er etste iets op mijn ademhaling.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.