Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Mama-Inge schreef op 03-06-2024 om 18:58:

Dat ik hier in huis aan het opruimen ben omdat we willen behangen
Man is bij schoonouders die gaan verhuizen en steeds met spullen thuis komt, die ik niet nodig heb/ niet wil hebben// lelijk vind/ naar de kringloop of stort mogen van mij.
Zo komt er niets van behangen, want ik weet echt niet waar ik die zooi neer moet zetten

Leuk; nieuw behang! Ik maak meestal alleen een stukje wand vrij voor telkens twee behangbanen.

Helaas pas gebeurd bij mij. Ben er alweer aan gewend.

Misschien moet je hem vragen jou eerst een foto te sturen van alles wat je man mee wil brengen?

Sinds 2018, toen ik mijn nieuwe fietstassen kocht, ligt er een plat pakje met een regenponcho (zo'n ding voor eenmalig gebruik) onderin die tassen. Dat is al die tijd goed gegaan, als ik een winkel inging bleef die poncho gewoon in de fietstas. Nu was ik 10 minuten in een winkel en is de poncho weg, en het regent niet eens!!! Gloeiende, gloeiende...... Blijf met je poten van andermans spullen af!

Bakblik schreef op 04-06-2024 om 09:16:

Sinds 2018, toen ik mijn nieuwe fietstassen kocht, ligt er een plat pakje met een regenponcho (zo'n ding voor eenmalig gebruik) onderin die tassen. Dat is al die tijd goed gegaan, als ik een winkel inging bleef die poncho gewoon in de fietstas. Nu was ik 10 minuten in een winkel en is de poncho weg, en het regent niet eens!!! Gloeiende, gloeiende...... Blijf met je poten van andermans spullen af!

Inderdaad...
Mijn fietstas is een paar maanden terug gejat, geen ramp maar waar is dat nou weer voor nodig... 

OperaQueen schreef op 04-06-2024 om 10:20:

[..]

Inderdaad...
Mijn fietstas is een paar maanden terug gejat, geen ramp maar waar is dat nou weer voor nodig...

Ja, slaat inderdaad nergens op. 

Mijn snelbinders zijn eens gejat...

En weet je, als iemand snelbinders nodig heeft, dan koop ik met alle liefde een paar voor diegene. Maar jatten 

Man heeft de display van mijn Amerikaanse  koelkast gesloopt.

Een andere kat komt ‘s avonds naar binnen door ons kattenluikje. Die normaal alleen opengaat als onze kat met chip er voor staat. Maar blijkbaar lukt het hem toch erin te komen, en eet vervolgens de kattenbrokjes van onze kat op. Ik erger me eraan dat hij binnen weet te komen, de dure brokjes opeet en, dat onze kat gewoon op de bank blijft liggen slapen!!! Dus vanaf vanavond haal ik elke avond de brokjes weg totdat rotbeest de moed opgeeft.

Waar kan je tegenwoordig nog laminaatreiniger kopen ,en dan niet die te dure HG?
Ik kocht het altijd bij kruidvat of supermarkt van huismerk of pledge maar ik zie het dus nergens meer.  Ah, jumbo, lidl, Hema, kruidvat hier hebben het niet.

Dolfje schreef op 04-06-2024 om 14:16:

Waar kan je tegenwoordig nog laminaatreiniger kopen ,en dan niet die te dure HG?
Ik kocht het altijd bij kruidvat of supermarkt van huismerk of pledge maar ik zie het dus nergens meer. Ah, jumbo, lidl, Hema, kruidvat hier hebben het niet.

Laminaatreiniger van Pledge gebruikten wij altijd...misschien online?

Dolfje schreef op 04-06-2024 om 14:16:

Waar kan je tegenwoordig nog laminaatreiniger kopen ,en dan niet die te dure HG?
Ik kocht het altijd bij kruidvat of supermarkt van huismerk of pledge maar ik zie het dus nergens meer. Ah, jumbo, lidl, Hema, kruidvat hier hebben het niet.

Online?

Oorsuizen heel hard.

Doemijdieglazenbol schreef op 04-06-2024 om 14:54:

ik zou gokken op de action:
https://www.action.com/nl-nl/p/2538156/bruynzeel-laminaat-houtreiniger/

“Mijn “ action had deze vorige week niet en Picnic ook niet maar je gelooft het niet ik liep net in de Ah en dacht “ toch nog eens kijken “ en nu stond er weer een vak met pledge laminaatreiniger.. als je eens wist hoe lang en hoe vaak ik al heb gekeken in de winkels hier.  Had het laatst nog gevraagd , nee uit het assortiment en nu staat het er..

Dolfje schreef op 04-06-2024 om 15:29:

[..]

“Mijn “ action had deze vorige week niet en Picnic ook niet maar je gelooft het niet ik liep net in de Ah en dacht “ toch nog eens kijken “ en nu stond er weer een vak met pledge laminaatreiniger.. als je eens wist hoe lang en hoe vaak ik al heb gekeken in de winkels hier. Had het laatst nog gevraagd , nee uit het assortiment en nu staat het er..

Hamsteren!! 

rionyriony schreef op 31-05-2024 om 19:55:

Over het feit dat mijn allerlaatste goudreinet vandaag op is.

Een kleine drie maanden wachten op de nieuwe oogst. Maar een beetje verlangen doet ook geen pijn hoor. Zo ben ik nu ook weer. 

Ik heb vandaag bij Jumbo nog goudreinetten gehaald, maar weet niet of alle jumbo's ze nog hebben. Was verbaasd dat ze er lagen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.